Wszyscy czytaja Bolka.

Data: 2016-02-22 12:56:50
Autor: Marek
Wszyscy czytaja Bolka.
Moze otrzyma literackiego Nobla?

Data: 2016-02-22 21:27:20
Autor: andal
Wszyscy czytaja Bolka.
On Mon, 22 Feb 2016 12:56:50 -0800, Marek wrote:

Moze otrzyma literackiego Nobla?

nabazgral cos na swoim plocie ?

Data: 2016-02-23 11:14:33
Autor: Mark VVoydak
Wszyscy czytaja Bolka.
Dnia Mon, 22 Feb 2016 21:27:20 +0000 (UTC), andal napisał(a):

On Mon, 22 Feb 2016 12:56:50 -0800, Marek wrote:

Moze otrzyma literackiego Nobla?

nabazgral cos na swoim plocie ?

Tak: "Komuno wróć!". Po czym poznajesz fałszywkę?

--
Mark VVoydak

Data: 2016-02-23 12:37:35
Autor: u2
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu 2016-02-22 o 22:27, andal pisze:
On Mon, 22 Feb 2016 12:56:50 -0800, Marek wrote:

Moze otrzyma literackiego Nobla?

nabazgral cos na swoim plocie ?

teraz jest u ciebie w miami, razem z mnietkiem wachowskim i zonka dukaczeskiego:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-23 12:45:31
Autor: stevep
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu .02.2016 o 12:37 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A co się stało, że Miecio przestał być ¶miertelnym wrogiem pisiorów, dał  im jakie¶ kwity na Wałęse?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-23 12:54:04
Autor: u2
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu 2016-02-23 o 12:45, steviepiepszykoski pisze:
teraz jest u ciebie w miami, razem z mnietkiem wachowskim i zonka
dukaczeskiego:)

A co się stało, że Miecio przestał być ¶miertelnym wrogiem pisiorów, dał
im jakie¶ kwity na Wałęse?

te cyrkus, ty znowu weszysz spisek na swoim ubeckim podworku, mnietek zaprosil bolka do miami, aby dac mu kolejne wytyczne:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-23 14:05:32
Autor: stevep
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu .02.2016 o 12:54 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Hmmm kretynku, wierzysz w to, że pisiory bezinteresownie zapałały sympati±  do Miecia, to wbrew ich ubeckiej naturze.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-23 05:11:26
Autor: Marek
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu wtorek, 23 lutego 2016 14:05:37 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> [...]

Hmmm kretynku, wierzysz w to, że pisiory bezinteresownie zapałały sympati±  do Miecia, to wbrew ich ubeckiej naturze.

Gdzie zauwazyles objawy tej sympatii?

Data: 2016-02-23 14:45:17
Autor: stevep
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu .02.2016 o 14:11 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Hmmm kretynku, wierzysz w to, że pisiory bezinteresownie zapałały  sympati±
do Miecia, to wbrew ich ubeckiej naturze.

A brak ataków to co?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-23 15:14:19
Autor: u2
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu 2016-02-23 o 14:45, steviepiepszykoski pisze:
Gdzie zauwazyles objawy tej sympatii?

A brak ataków to co?

te cyrkus, ignorowanie nie oznacza sympatii:)

Data: 2016-02-23 15:40:52
Autor: stevep
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu .02.2016 o 15:14 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2016-02-23 o 14:45, steviepiepszykoski pisze:
Gdzie zauwazyles objawy tej sympatii?

A brak ataków to co?

te cyrkus, ignorowanie nie oznacza sympatii:)

Debila nie musisz udawać, sięgnij do niedalekiej historii, Miecio to był  publiczny wróg nr1 dla PiS-u.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-23 15:43:03
Autor: u2
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu 2016-02-23 o 15:40, steviepiepszyskoski pisze:
Debila nie musisz udawać, sięgnij do niedalekiej historii, Miecio to był
publiczny wróg nr1 dla PiS-u.

te cyrkus w koncu sie zdecyduj, albo wasz ubek mnietek wrog, albo sympatyk peace:)))))))))))))))

Data: 2016-02-24 07:05:35
Autor: stevep
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu 2016-02-23 o 15:14, u2 pisze:
W dniu 2016-02-23 o 14:45, steviepiepszykoski pisze:
Gdzie zauwazyles objawy tej sympatii?

A brak ataków to co?

te cyrkus, ignorowanie nie oznacza sympatii:)

O Mój Boże, ale z ciebie kretyn, może ogólnie nie oznacza, ale PiS to szczególny wybryk natury.
stevep

Data: 2016-02-24 13:20:18
Autor: Pajdak
Wszyscy czytaja Bolka.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:najh7k$3r2$1news.vectranet.pl...
[...]

NIECH TEN BYDLAK U2 SCHODZI MI Z DROGI BO WYTARZAM GO W GÓWNIE!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-23 15:12:50
Autor: u2
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu 2016-02-23 o 14:05, steviepiepszykoski pisze:
Hmmm kretynku, wierzysz w to, że pisiory bezinteresownie zapałały
sympati± do Miecia, to wbrew ich ubeckiej naturze.

te cyrkus, znowu nadajesz z psychiatryka ?:))))))))

Data: 2016-02-23 15:41:47
Autor: stevep
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu .02.2016 o 15:12 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Ty nie, ale za to jeste¶ typowym psycholem.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-23 15:44:16
Autor: u2
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu 2016-02-23 o 15:41, steviepiepszykoski pisze:
te cyrkus, znowu nadajesz z psychiatryka ?:))))))))

Ty nie, ale za to jeste¶ typowym psycholem.

te cyrkus, znowu udajesz psychiatre ?:)))))))))))

Data: 2016-02-22 22:32:27
Autor: A. Filip
Wszyscy czytaja Bolka.
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
Moze otrzyma literackiego Nobla?

Ta praca _zbiorowa_ może dostać literackiego anty-nobla sądząc po ilości
ortograficznych bykĂłw.  Gdzie byĹ›my dalej byli bez programĂłw do
wyĹ‚apywania (wiÄ™kszoĹ›ci) takich "bĹ‚Ä™dĂłw"?  ;-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Prawda działa jak gorzkie wino: jest przykra w smaku, lecz dobrze wpływa

Data: 2016-02-23 11:21:52
Autor: Mark VVoydak
Wszyscy czytaja Bolka.
Dnia Mon, 22 Feb 2016 22:32:27 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
Moze otrzyma literackiego Nobla?

Ta praca _zbiorowa_ może dostać literackiego anty-nobla s±dz±c po ilo¶ci
ortograficznych byków.  Gdzie by¶my dalej byli bez programów do
wyłapywania (większo¶ci) takich "błędów"?  ;-)

Zauważ, że Wałęsa w codziennej korespondencji jeszcze dzi¶ popełnia mnóstwo
błędów ortograficznych i składniowych. O dziwo "raporty" s± pisane innym
językiem, inna składnia i zupełnie inne błędy (zamierzone?) ortograficzne.
Moim zdaniem sprawa smierdzi fałszywk± przygotowan± przez Kiszczaka, który
zwierzęco nienawidził Wałęsy i robił wszystko by go zniszczyć moralnie. Na
ile w tym wszystkim maczał paluszki A.Macierewicz i J.Kaczyński?
Powszechnie wiadomo, że kiedy Wałęsa pogonił obu braciszków z
"Solidarno¶ci" Jarosław szeptał tu i tam, że jeszcze Wałęsę załatwi. Mniej
więcej zaraz po tym zaczęło się wyci±ganie z kapelusza "TW Bolka". Inna
sprawa, że Kiszczak i towarzysze przygotowali prowokację w momencie kiedy
oskarżono J.Oleksego o działalno¶ć agenturaln±. Tak więc widać wyraĽnie, że
teczki-fałszywki s± w grze. Putin zaciera ręce.

--
Mark VVoydak

Data: 2016-02-23 13:27:44
Autor: Klin...................................................
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu 2016-02-23 o 11:21, Mark VVoydak pisze:
Zauważ, że Wałęsa w codziennej korespondencji jeszcze dziś popełnia mnóstwo
błędów ortograficznych i składniowych. O dziwo "raporty" są pisane innym
językiem, inna składnia i zupełnie inne błędy (zamierzone?) ortograficzne.

--
Mark VVoydak
     Na pewno sam donosĂłw nie pisaĹ‚ tylko oficer prowadzÄ…cy
     tĹ‚umaczyĹ‚ w locie te jego waĹ‚Ä™sizmy na ludzki jÄ™zyk.

Data: 2016-02-23 07:51:21
Autor: Pajdak
Wszyscy czytaja Bolka.
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9bd826f4-6b5f-44e2-8402-6b742142810dgooglegroups.com...
Moze otrzyma literackiego Nobla?

Ty to nie wszyscy. Na literackiego Nobla moze liczyc jedynie J.Kaczynski. Jako bajkopisarz.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-23 11:07:06
Autor: Mark VVoydak
Wszyscy czytaja Bolka.
Dnia Tue, 23 Feb 2016 07:51:21 +0100, Pajdak napisał(a):

[...]

Proponuję zgłosić do Złotego Kota film "O takich dwóch co ukradli księżyc".
Przy okazji ujawni się biografia Kaczyńskich i ich skrywane tajemnice.

--
Mark VVoydak

Data: 2016-02-23 12:25:32
Autor: stevep
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu .02.2016 o 07:51 Pajdak <lepudruk@dwarfs.org> pisze:

[...]

Eeee, chyba jako jedyny sprawiedliwy.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-23 11:22:51
Autor: Mark VVoydak
Wszyscy czytaja Bolka.
Dnia Mon, 22 Feb 2016 12:56:50 -0800 (PST), Marek napisał(a):

Moze otrzyma literackiego Nobla?

sam to wymysliłe¶ czy podoficer prowadz±cy kazał ci wrzucić na psp?

--
Mark VVoydak

Data: 2016-02-23 05:10:29
Autor: Marek
Wszyscy czytaja Bolka.
W dniu wtorek, 23 lutego 2016 11:22:50 UTC+1 użytkownik Mark VVoydak napisał:
> [...]

> Moze otrzyma literackiego Nobla?

sam to wymysliłe¶ czy podoficer prowadz±cy kazał ci wrzucić na psp?

A co?
Podobalo ci sie?

Wszyscy czytaja Bolka.