Wszyscy głosujemy na Prawicę Rzeczypospolitej

Data: 2011-08-26 19:29:43
Autor: Grzegorz Z.
Wszyscy głosujemy na Prawicę Rzeczypospolitej
Bawer Aondo Akaa chce powalczyć w październikowych wyborach o fotel posła.
Polak o afrykańskim pochodzeniu jest kandydatem Prawicy Rzeczpospolitej,
chrześcijańsko-konserwatywnej partii. - Niezły hardkor, co? Mulat, jeżdżę
na wózku inwalidzkim, mówię po polsku i w dodatku jestem członkiem
prawicowej partii - śmieje się Bawer.

- Przełamuję za jednym razem wszystkie stereotypy. To nieprawda, że w
Prawicy nie lubią takich jak ja. Na jedno z naszych spotkań przyszły do nas
osoby z ugrupowania nacjonalistycznego. Mało nie pospadali z krzeseł, gdy
mnie zobaczyli. Próbowali coś mówić, ale moi koledzy szybko zareagowali.
Bronili mnie i wspierali, są dumni, że jestem w Prawicy Rzeczpospolitej -
chwali się. http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/443377,ciemnosk-lry-polak-kandydatem-prawicy-rp-marka-jurka-niez-y,id,t.html

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Wszyscy głosujemy na Prawicę Rzeczypospolitej