Wszyscy jego przyjaciele

Data: 2012-06-09 20:04:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Wszyscy jego przyjaciele
?Kaczyński (jest już jeden więc imię zbędne) wczorajszy mecz oglądał przy piwie w jakiejś spelunie na Bielanach. Kopaninę prezeso oglądał razem z przyjaciółmi. Po pierwsze, mam nadzieję, że prezes wiedział co oglądał. Po drugie, ciekaw jestem czy pan prezes miał pozwolenie od mamy na spożywanie alkoholu, oraz pobyt poza domem po godzinie 22.00. Wreszcie po trzecie, wydaje mi się, że z tymi przyjaciółmi to jednak przesada. Byli z nim sami panowie, czyli Płaszczak, Brudziński i Czarnecki, a damy ani jednej wkoło. To rodzi po raz kolejny określone skojarzenia i uzasadnione podejrzenia. Poza tym ci panowie do towarzystwa, to żadni tam przyjaciele, jedno regularne włazidupy, którzy robią to dla pieniędzy i kariery, acz niektórzy może i dla przyjemności. A poza tym wszystko byłoby zgodnie z planem, gdyby ten Grek co strzelał karnego nie był skończoną dupą.
sobota, 09 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2736-wszyscy-jego-przyjaciele.html

Data: 2012-06-09 20:28:23
Autor: mkarwan
Wszyscy jego przyjaciele
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fd39024$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
sobota, 09 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2736-wszyscy-jego-przyjaciele.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-06-09 21:06:06
Autor: pluton
Wszyscy jego przyjaciele
1. O revelsteinie w facebooku

Czy kurwan zlozyl juz donos obywatelski do prokurwatury  ?

Nullification

Data: 2012-06-10 05:57:06
Autor: mkarwan
Wszyscy jego przyjaciele
[...]

1. O revelsteinie w facebooku facebook pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona rAzor to chuj internetowa revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) rAzor to chuj z gwiazdą Dawida.
profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, rAzor to chuj  że revelstein może być bardzo
religijnym Żydem,skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, rAzor to chuj  zdegenerowany nie-patriota,
zawodowy, narodowości bliżej nie określonej.rAzor to chuj 3. revelstein o sobie

Data: 2012-06-10 10:37:03
Autor: mkarwan
Idiota podszywaniec
From: " mkarwan" <bull.y300@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Wszyscy jego przyjaciele
Date: Sun, 10 Jun 2012 05:57:06 +0000 (UTC)
IP address: 79.191.253.150
IP address state: Slaskie
IP address city: Tarnowskie Gory

Data: 2012-06-10 08:45:38
Autor: rAzor
Wszyscy jego przyjaciele
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fd39024$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

1. O revelsteinie w facebooku razor to chuj