Wszyscy jego przyjaciele

Data: 2012-06-09 20:28:23
Autor: mkarwan
Wszyscy jego przyjaciele
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fd39024$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
sobota, 09 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2736-wszyscy-jego-przyjaciele.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-06-09 21:06:06
Autor: pluton
Wszyscy jego przyjaciele
1. O revelsteinie w facebooku

Czy kurwan zlozyl juz donos obywatelski do prokurwatury  ?

Nullification

Data: 2012-06-10 05:57:06
Autor: mkarwan
Wszyscy jego przyjaciele
[...]

1. O revelsteinie w facebooku facebook pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona rAzor to chuj internetowa revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) rAzor to chuj z gwiazdą Dawida.
profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, rAzor to chuj  że revelstein może być bardzo
religijnym Żydem,skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, rAzor to chuj  zdegenerowany nie-patriota,
zawodowy, narodowości bliżej nie określonej.rAzor to chuj 3. revelstein o sobie

Data: 2012-06-10 10:37:03
Autor: mkarwan
Idiota podszywaniec
From: " mkarwan" <bull.y300@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Wszyscy jego przyjaciele
Date: Sun, 10 Jun 2012 05:57:06 +0000 (UTC)
IP address: 79.191.253.150
IP address state: Slaskie
IP address city: Tarnowskie Gory

Data: 2012-06-10 08:45:38
Autor: rAzor
Wszyscy jego przyjaciele
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fd39024$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

1. O revelsteinie w facebooku razor to chuj