Wszyscy kiedyś zdechniemy...

Data: 2009-11-16 12:49:54
Autor: Tzva Adonai
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
.... na świńską grypę albo z innego powodu... Czasami korci mnie w
drodze do pracy, żeby przypierdolić samochodem w coś betonowego, ale
zawsze zwycięża strach przed wyobraźnią... Nie mógłbym znieść swojego
pośmiertnego widoku, a nie daj boże żeby wyskoczyły mi oczy z czaszki,
zrobiłbym głupkowatą minę, albo mózg rozlałby się na koszulę.. To
byłoby takie groteskowe, a ja nie chciałbym dawać powodu do śmiechu
specjalistom medycyny sądowej..

Data: 2009-11-16 13:14:09
Autor: Antenka
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
On 16 Lis, 21:49, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Świr, prawdziwy świr...

Antenka

Data: 2009-11-16 22:16:44
Autor: u2
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
Tzva Adonai pisze:
... na świńską grypę albo z innego powodu...

Sądzisz innych po sobie. Nie wszyscy są do ciebie podobni.

Data: 2009-11-16 22:35:19
Autor: Jadrys
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
Tzva Adonai pisze:
[...]

I tak kiedyś dasz powody do śmiechu.. Po śmierci sporo ludzi zobaczy twojego 'ptaszka" :-D

Data: 2009-11-16 13:41:37
Autor: Antenka
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
On 16 Lis, 22:35, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]
> specjalistom medycyny sądowej..

I tak kiedyś dasz powody do śmiechu.. Po śmierci sporo ludzi zobaczy

Łahaha :D

Antenka

Data: 2009-11-16 22:44:12
Autor: raff
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
Jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

Beda zrywac boki w prosektorium.

R.

Data: 2009-11-16 13:53:17
Autor: Antenka
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
On 16 Lis, 22:44, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Jadrys pisze:

> I tak kiedyś dasz powody do śmiechu.. Po śmierci sporo ludzi zobaczy
> twojego 'ptaszka" :-D

Beda zrywac boki w prosektorium.

R.

Raffik sugerujesz, że jest obrzezany czy chodzi o mikroskopijne
wymiary hmm ? :DDD

Antenka

Data: 2009-11-16 22:59:44
Autor: raff
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
Jadrys pisze:

Tzva Adonai pisze:
[...]

Nie, nie smiejcie sie z niego. Niech wali w te sciane.

R.

Data: 2009-11-16 22:54:39
Autor: Prawusek
Wszyscy kiedyś zdechniemy...

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message
Jadrys pisze:

> I tak kiedyś dasz powody do śmiechu.. Po śmierci sporo ludzi zobaczy
> twojego 'ptaszka" :-D

Beda zrywac boki w prosektorium.

R.

A ptaszka do słoika z formaliną - jako przykład oberżniętego chujka
wielkości narządzia przeciętnego kocura...

Data: 2009-11-16 22:53:12
Autor: Hans Kloss
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
Nieprawda. Zdechniecie wy- lewactwo. My umrzemy.
J-23

Data: 2009-11-16 22:56:57
Autor: Karol
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
.... na =B6wi=F1sk=B1 gryp=EA albo z innego powodu... Czasami korci mnie w
drodze do pracy, =BFeby przypierdoli=E6 samochodem w co=B6 betonowego, ale
zawsze zwyci=EA=BFa strach przed wyobra=BCni=B1... Nie m=F3g=B3bym znie=B6=
=E6 swojego
po=B6miertnego widoku, a nie daj bo=BFe =BFeby wyskoczy=B3y mi oczy z czasz=
ki,
zrobi=B3bym g=B3upkowat=B1 min=EA, albo m=F3zg rozla=B3by si=EA na koszul=
=EA.. To
by=B3oby takie groteskowe, a ja nie chcia=B3bym dawa=E6 powodu do =B6miechu
specjalistom medycyny s=B1dowej..

sam widzisz do czego doprawadzilo cie czytanie zydowskiej gazety Michnika.

Data: 2009-11-17 00:13:27
Autor: raff
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
[...]

Nie, nie, spokojnie, jeszcze ze dwa lata prenumeraty i zostanie po nim mokra plama.

Kupa, albo zrob to na tym mopliku. Nikt sie nie bedzie smial w prosektorium.

R.

Data: 2009-11-16 23:50:21
Autor: Andrzej Kokakolski
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
[...]

Jesli o mnie chodzi, to podejmuje sie umrzec, zas zdychanie pozostawiam zwierzetom.
Wizja skutkow tych samochodowo-betonowych igraszek, to prawie dokladny opis
wypadku Bronislawa G. Z tym, ze nie oczy mu wyskoczyly a cos ze spodni.
Natomiast z tym mozgiem dolkadnnie tak bylo ale ty nie musisz sie obawiac
bo z dwojga komponentow masz tylko koszule.
Poki co dajesz powod do smiechu uczestnikom psp.

AK

Data: 2009-11-17 00:47:11
Autor: Antenka
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
[...]

Biedny Tzvelek chyba byliśmy dla niego zbyt okrutni, że chce walnąć
czachą w mur... :-(

Antenka

Data: 2009-11-17 08:57:10
Autor: Jadrys
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Czasem też mnie coś takiego nachodzi.. W pobliżu mnie jest jezioro które jest głębokie na 10 m. zaraz przy brzegu, bardzo łatwy dojazd. Jednak powodem mojego zaniechania jest nie obawa pośmiertnym wyglądem. Raczej myślę wtedy o tych wszystkich kobitkach których już nie poznam, o tej wszystkiej gorzale której nie wypiję, o krajach których nie zwiedziłem itd.
To u mnie zawsze zwycięża..

Data: 2009-11-17 00:45:13
Autor: Antenka
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
On 17 Lis, 08:57, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]

myślę wtedy o tych wszystkich kobitkach których już nie poznam, o tej
wszystkiej gorzale której nie wypiję, o krajach których nie zwiedziłem itd.

:-D

Antenka

Data: 2009-11-17 09:59:45
Autor: jadrys
Wszyscy kiedyś zdechniemy...

Tzva Adonai pisze:

[...]

Tak Antenko, mimo że w życiu tylko piękne są chwile to jednak nie warto umierać zbyt  wcześnie. :-)

Wszyscy kiedyś zdechniemy...