Wszyscy kiedyś zdechniemy...

Data: 2009-11-17 08:57:10
Autor: Jadrys
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
Tzva Adonai pisze:
... na świńską grypę albo z innego powodu... Czasami korci mnie w
drodze do pracy, żeby przypierdolić samochodem w coś betonowego, ale
zawsze zwycięża strach przed wyobraźnią... Nie mógłbym znieść swojego
pośmiertnego widoku, a nie daj boże żeby wyskoczyły mi oczy z czaszki,
zrobiłbym głupkowatą minę, albo mózg rozlałby się na koszulę.. To
byłoby takie groteskowe, a ja nie chciałbym dawać powodu do śmiechu
specjalistom medycyny sądowej..

Czasem też mnie coś takiego nachodzi.. W pobliżu mnie jest jezioro które jest głębokie na 10 m. zaraz przy brzegu, bardzo łatwy dojazd. Jednak powodem mojego zaniechania jest nie obawa pośmiertnym wyglądem. Raczej myślę wtedy o tych wszystkich kobitkach których już nie poznam, o tej wszystkiej gorzale której nie wypiję, o krajach których nie zwiedziłem itd.
To u mnie zawsze zwycięża..

Data: 2009-11-17 00:45:13
Autor: Antenka
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
On 17 Lis, 08:57, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]

myślę wtedy o tych wszystkich kobitkach których już nie poznam, o tej
wszystkiej gorzale której nie wypiję, o krajach których nie zwiedziłem itd.

:-D

Antenka

Data: 2009-11-17 09:59:45
Autor: jadrys
Wszyscy kiedyś zdechniemy...

Tzva Adonai pisze:

[...]

Tak Antenko, mimo że w życiu tylko piękne są chwile to jednak nie warto umierać zbyt  wcześnie. :-)

Wszyscy kiedyś zdechniemy...