Wszyscy kiedyś zdechniemy...

Data: 2009-11-17 00:47:11
Autor: Antenka
Wszyscy kiedyś zdechniemy...
On 16 Lis, 21:49, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
... na świńską grypę albo z innego powodu... Czasami korci mnie w
drodze do pracy, żeby przypierdolić samochodem w coś betonowego, ale
zawsze zwycięża strach przed wyobraźnią... Nie mógłbym znieść swojego
pośmiertnego widoku, a nie daj boże żeby wyskoczyły mi oczy z czaszki,
zrobiłbym głupkowatą minę, albo mózg rozlałby się na koszulę.. To
byłoby takie groteskowe, a ja nie chciałbym dawać powodu do śmiechu
specjalistom medycyny sądowej..

Biedny Tzvelek chyba byliśmy dla niego zbyt okrutni, że chce walnąć
czachą w mur... :-(

Antenka

Wszyscy kiedyś zdechniemy...