Lolek pisze:
Sprawa wyglada jasno, "bez kruczkow" i "haczykow :)
Mam karte PlayKartaSMSM200 (stara taryfa)
Zachcialo mi sie zmienic na PlayFresh kodem *111*33*1# ... po prostu...nie chce zglaszac zadnych reklamacji....zadncyh zastrzezen do dzialania sieci...ot po prostu zmienic kodem na PlayFresh i juz....i co? I DUPA !
Nie da sie zmienic bo "niby konto mam nieaktywne"
Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)
Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)
Chory system, przez konsultanta PLAY tez nie moge tego zrobic - JESTEM ZMUSZONY UZYWAC TARYFY PLAYKARTA :)
w odpowiedzi od nich dostalem informacje:
Komentarz zamknięcia: Witamy, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 4 listopada 2009 r., dotyczące zmiany Trayfy na Play Fresh. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, przed udzieleniem informacji o koncie oraz przed wniesieniem reklamacji lub rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować. Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej: http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.html. Prosimy pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności prosimy o ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej prosimy wówczas powołać się na numer powyższego zgłoszenia (12610805) oraz zawrzeć informację na temat hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Barbara Fronczak konsultant back office ds. obsługi klienta
czy da sie z tym gownem zrobic? :)
dodam, ze kompetencja ludzi pracujacych na infolini PLAY tez pozostawia duzo do zyczenia...
na moje zapytanie dlaczego nie dochodza i nie przychodza od razu wysylane SMSY tylko z 24 godzinnym opoznieniem to powiedzili ze wlasnie wysylaja m smsy konfiguracyjne do telefonu :)
acha...i abym wyslal smsa o tresci P4 na numer 9999 to pomoze :)
bez komentarza
kup nowy starter i wyślij darmowe wizytówki ze zmian numeru, bez stresu i problemu
r.
|