Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !

Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !

Data: 2009-11-04 12:40:20
Autor: roman
Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
Lolek pisze:
Sprawa wyglada jasno, "bez kruczkow" i "haczykow :)

Mam karte PlayKartaSMSM200 (stara taryfa)
Zachcialo mi sie zmienic na PlayFresh kodem *111*33*1# ... po prostu...nie chce zglaszac zadnych reklamacji....zadncyh zastrzezen do dzialania sieci...ot po prostu zmienic kodem na PlayFresh i juz....i co? I DUPA !

Nie da sie zmienic bo "niby konto mam nieaktywne"

Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)

Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)

Chory system, przez konsultanta PLAY tez nie moge tego zrobic - JESTEM ZMUSZONY UZYWAC TARYFY PLAYKARTA :)

w odpowiedzi od nich dostalem informacje:

Komentarz zamknięcia: Witamy, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 4 listopada 2009 r., dotyczące zmiany Trayfy na Play Fresh. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, przed udzieleniem informacji o koncie oraz przed wniesieniem reklamacji lub rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować. Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej: http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.html. Prosimy pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności prosimy o ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej prosimy wówczas powołać się na numer powyższego zgłoszenia (12610805) oraz zawrzeć informację na temat hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Barbara Fronczak konsultant back office ds. obsługi klienta

czy da sie z tym gownem zrobic? :)

dodam, ze kompetencja ludzi pracujacych na infolini PLAY tez pozostawia duzo do zyczenia...

na moje zapytanie dlaczego nie dochodza i nie przychodza od razu wysylane SMSY tylko z 24 godzinnym opoznieniem to powiedzili ze wlasnie wysylaja m smsy konfiguracyjne do telefonu :)

acha...i abym wyslal smsa o tresci P4 na numer 9999 to pomoze :)

bez komentarza



 
kup nowy starter i wyślij darmowe wizytówki ze zmian numeru, bez stresu i problemu
r.

Data: 2009-11-04 13:05:34
Autor: qwerty
Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
Użytkownik "roman" <romek245@lib.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hcrp73$84p$1@news.onet.pl...
kup nowy starter i wyślij darmowe wizytówki ze zmian numeru, bez stresu i problemu

Co jeżeli ma na simie ma dużo środków?

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona