Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !

Data: 2009-11-04 13:12:06
Autor: Piotr M
Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
Pewnego razu Lolek tak oto obwieścił(a):

Mam karte

Nie masz

pisze do BOK PLAYA

Nie piszesz

Ciebie po prostu nie ma. Nie istniejesz. Jak mają Ci pomóc, coś dla Ciebie
zrobić, rozpatrzyć jakąś sprawę jak nie istniejesz?

Zarejestruj się to będą mieli z kim gadać.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-04 15:00:06
Autor: Lolek
Jak przejść na Play Fresh? - Zmiana oferty jest bardzo prosta -hehehehhehehe :)
no to nie pisze - mysle ze pisze :)

cos co powinno dzialac tak jak w innych sieciach NIE DZIALA :) mowie tu o kodzie do zmiany *111*33*1#

rozumiesz juz? jak nie to cutuje:

Tu za minutę do wszystkich sieci płacisz tylko 29 gr!
Po każdym doładowaniu otrzymujesz bonusowe SMSy do wszystkich sieci
Każde doładowanie przedłuża ważność konta na cały rok
Do Play Fresh przechodzisz ze swoim starym numerem całkowicie za darmo!

Jak przejść na Play Fresh?

Zmiana oferty jest bardzo prosta.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Wystarczy wpisać w telefonie kod *111*33*1# i potwierdzić zieloną słuchawką.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^6

  Można również:

- Zalogować się na stronie Play 24 i wybrać odpowiednią opcję w zakładce "Usługi"
- Zadzwonić do konsultanta Obsługi Klienta pod numer *500 i poprosić o zmianę Oferty ( opłata za połączenie według cennika Twojej obecnej oferty)
- Udać się do punktu sprzedaży Play i poprosić sprzedawcę o zmianę oferty

a tutaj masz to "proste przejscie" :)
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/zmien-na-play-fresh/index.html

jak zwykle PLAY SCIEMNIA  :)
nic nie jest proste co by moglo byc :)

Data: 2009-11-04 15:22:30
Autor: Piotr M
[...]

Tak, powinno działać i już, bez dwóch zdań.
Poza tym, ja no poznałem Playa właśnie od takiej strony ze czasem coś nie
zadziała, np z kodami.
Ogólnie pierdółki z którymi można żyć i które nie przeszkadzają cieszyć się
od pół roku ze swobody tańszego komunikowania się. Pierdółki lekko
irytujące.

Ale zarzuciłeś im też to, że mają Cię gdzieś i nic nie możesz zrobić.
Ciężko im jest pomóc, skoro nie wiedzą że to Ty jesteś posiadaczem tego
numeru.

Data: 2009-11-04 15:40:25
Autor: Lolek
Jak przejść na Play Fresh? - Zmiana oferty jest bardzo prosta -hehehehhehehe :)
widzisz, cos co powinno dzialac bez ingerencji osob trzecich nie dziala - widocznie maja swoj cel :)
nigdzie w regulaminie ktory jet na stronie ktora podalem nie ma informacji ze aby przejsc do PLAY FRESH musisz byc zarejestrowany :) a wystarczylo to napisac i bym nie roztrzasal tematu - rejestrowac sie nie chce bo i po co - nie ma tylu przywilejow dla ktorych oplacaloby sie to robic :)

a mialo byc tak pieknie :)

Data: 2009-11-04 16:00:56
Autor: Piotr M
[...]

Nie chodzi o przywileje, a o to aby odzyskać i walczyć o swoje :)

Mi np połączenia internetowe naliczali cholewcia wie jakim algorytmem, po różnych stawkach z sufitu. Umiarkowany wir na karcie się zrobił, co się zorientowałem po 2 - 3 tygodniach. Dobrze że dają biling na www. Coś ok 20zł mi wpłacili (zwrócili) na konto, już nie pamiętam dokładnie ile bo to było zaraz jak Fresh się pojawił.

Ja bym się bał używać Fresha bez rejestracji ;P

Data: 2009-11-04 16:17:04
Autor: Lolek
Jak przejść na Play Fresh? - Zmiana oferty jest bardzo prosta -hehehehhehehe :)
Ja bym się bał używać Fresha bez rejestracji ;P

dlatego zostane przy Play Na Karte :)

zawsze za doladowanie 150 zl dostaje 300 PLN :)

i minuta wychodzi troche taniej niz we Fresh :)

Data: 2009-11-05 09:51:27
Autor: tl

Użytkownik "Lolek" <lolek@list.pl> napisał w wiadomości news:hcs5se$scs$1news.dialog.net.pl...
Ja bym się bał używać Fresha bez rejestracji ;P

dlatego zostane przy Play Na Karte :)

zawsze za doladowanie 150 zl dostaje 300 PLN :)

i minuta wychodzi troche taniej niz we Fresh :)

Zauważyłem, że kody sa bardzo kapryśne o ile próbuję je stosować na automatycznym wyborze operatora lub
na ustawionym sztywno plusie.

Data: 2009-11-05 11:13:50
Autor: Maciej Muran
[...]

Jak to nie ma? Możesz wtedy jasno i wyraźnie nie wyrazić zgody na otrzymywanie setek tych idiotycznych sms-ów reklamowych, itp. Brak spamu - bezcenne...

Poza tym, co za frajda opierdzielać Bokistów Play anonimowo? Czy rozmawiałbyś przez telefon z jakimś gburem, który nie chce się przedstawić jak wymaga tego kultura rozmowy przez telefon? Nie rozmawiałbyś [?] więc też nie dziw się, że całe P4 stanie na baczność.

Maciek.

Data: 2009-11-05 11:37:39
Autor: Maciej Muran
Jak przejść na Play Fresh? - Zmiana oferty jest bardzo prosta -hehehehhehehe :)

Nie rozmawiałbyś [?] więc też
nie dziw się, że całe P4 stanie na baczność.

Powinno być: *nie oczekuj*, że całe P4 stanie na baczność.

MM

Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !