Wszyscy, którzy popierają obecny system, popierają jednocześnie stan wojenny 1981 roku

Data: 2009-12-14 09:00:45
Autor: cirrus
Wszyscy, którzy popierają obecny system, popierają jednocześnie stan wojenny 1981 roku
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg41ep$t15$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wszyscy ci, którzy popierają dzisiejszy system, jednocześnie popierają wprowadzony 13 grudnia 1981 roku stan wojenny w Polsce. Innej logiki nie
ma,  albowiem wszystko co mamy dzisiaj, jest w prostej linii konsekwencją wprowadzonego w 1981 w Polsce stanu wojennego. Z tego powinniśmy sobie
zdawać  sprawę, że ten system, który dzisiaj mamy, jest wynikiem stanu
wojennego. Gdyby  nie stan wojenny, w Polsce byłby socjalizm z ludzka
twarzą, i bylibyśmy jedynym  wolnym krajem na świecie, i wzorem do
naśladowania dla wszystkich innych krajów.
boukun

Chlałeś, czy ćpałeś przed napisaniem tego kretyństwa?

--
stevep

Data: 2009-12-14 10:46:18
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hg4og5$md2$1news.vectranet.pl...
[...]

Trudno tę oczywistą prawdę podważyć, ja wiem...

boukun

Data: 2009-12-14 11:37:34
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg51no$2d8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale jaką- chlałeś, czy ćpałeś?

--
stevep

Wszyscy, którzy popierają obecny system, popierają jednocześnie stan wojenny 1981 roku