Wszyscy, którzy popierają obecny system, popierają jednocześnie stan wojenny 1981 roku

Data: 2009-12-14 14:54:34
Autor: konserwator
Wszyscy, którzy popierają obecny system, popierają jednocześnie stan wojenny 1981 roku

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg41ep$t15$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wszyscy ci, którzy popierają dzisiejszy system, jednocześnie popierają wprowadzony 13 grudnia 1981 roku stan wojenny w Polsce. Innej logiki nie ma,

idac dalej - wszyscy popierajacy obecny system sa antysemitami bo popieraja jaruzelskiego, ktory SW wprowadzil!

Data: 2009-12-14 17:17:19
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:hg5g6v$64j$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja nie wiem, jak ty to kombinujesz, wyraźnie widać, że są filosemitami, bo sa spolegliwi władzy narodu dobranego, któremu Jaruzelski przez SW to umozliwił... Biją pokornie czołem...

boukun

Wszyscy, którzy popierają obecny system, popierają jednocześnie stan wojenny 1981 roku