Wszyscy pierdolą o powodzi..

Data: 2010-05-23 12:01:32
Autor: Rafał Lepudruk
Wszyscy pierdolą o powodzi..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:96466129-c90d-42e7-8de5-8c918961c069m33g2000vbi.googlegroups.com...
.... tymczasem polski policjant z zimną krwią zastrzelił czarnoskórego
człowieka, prawdopodobnie kierując się rasistowskimi uprzedzeniami...

Prawdopodobnie to ty jesteś psychiczny.

R.L.

Data: 2010-05-23 12:18:35
Autor: rAzor
Wszyscy pierdolą o powodzi..
Użytkownik... he he - Rafał Lepudruk raczył napisać:
[...]

No dziewczęta, tylko sobie nie poorajcie buziek pazurami. Tipsy wam się odkleją. he he he
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-23 12:21:50
Autor: Rafał Lepudruk
Wszyscy pierdolą o powodzi..

Użytkownik "rAzor" <naczelny.hyduolog.kuaju@bronek.ze.wsi.com.ru> napisał w wiadomości news:htavds$176$2news.onet.pl...
[...]

Prawdopodobnie ty też jesteś psychiczny! ;-)

R.L.

Wszyscy pierdolą o powodzi..