Wszyscy plują na Polskę i kapitalizm

Data: 2009-08-21 15:23:02
Autor: Alex
Wszyscy plują na Polskę i kapitalizm

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6m48q$aq2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dorwałem taką ekipę na osiedlu od remontów dachów i zatrudniłem u siebie, żeby poprawili mi dyletację między mną a sąsiadem i obrobili na nowo kominy flexem.

Młody chłopaczek ma firmę dekarską "Remonty dachów" , były bokser świdnicki, zatrudnia trzech młodych kolegów, w tym jednego wice mistrza Polski w zapasach z przed 7-8 lat.
Fajna paczka, nic tylko o dupach gadają, strasznie nie wyżyci, zamawialiśmy nawet dziwki na chatę z ogłoszenia w "Wiadomościach Świdnickich". Niezła jazda... Chłopaki strasznie zgrani, ale... młody szef (bokser) narzeka na system. Ma ponad 200 tys. długów i mówi, że płaci ponad 800 zł. ubezpieczenia do ZUS i wyliczyli mu, że w wieku emerytalnym, będzie miał tylko 500 zł. emerytury, a jego pracownicy, na których odporowadza po 500 zł składek, większą emeryturę od niego. Dzisiaj skończyli u mnie, wypiliśmy po kilka piw i jadą na kilka dni do Sławy, jeden jedzie do Międzyzdroi nad morze. Biedni ci "kapitaliści", niedość, że sobie w życiu niewiele poruchali, to jeszcze starośc ich czeka w tej zasranej Polsce upokarzająca...

boukun
Jak panu o tym pisalem wczesniej, to byl pan zdziwiony i nie wierzyl.
W Polsce opodatkowanie normalnych ludzi zyjacych z pracy wlasnych rak i
glowy oscyluje w okolicach 90 procent.
To jest wiecej niz niewolnika w starozytnym Rzymie.
Niestety ludzie nie moga sobie tego uswiadomic, bo kto przyzna sie przed
samym soba, ze ma status gorszy od niewolnika.

Na marginesie, nasze dzieci tez naleza coraz mniej do nas, a coraz wiecej do Panstwa Rzadzacych, podobnie nasze zwierzeta, drzewa i nieruchomości.
Ba nawet nasze ciala, zycie i pieniadze.

Alex

Wszyscy plują na Polskę i kapitalizm