Wszyscy prawdziwi Polacy patrioci z opozycji glosuja na PIS

Data: 2019-03-26 14:47:08
Autor: Zenek Kapelinder
Wszyscy prawdziwi Polacy patrioci z opozycji glosuja na PIS
Gospodarka w ruinie, panstwo zadluzone niczym Wenezuela. W sferze spolecznej, swobod obywatelskich itp tak zle jak jest jeszcze nie bylo. Wszechobecna korupcja. Zaden rzad po jesiennych wyborach nie utrzyma sie dluzej niz dwa miesiace bo bedzie musial znaczaco podniesc podatki i zabrac wszystko co pseudo rzad pisu dal. Gdy wygra rzad pisu i po dwoch miesiacach upadnie bo ludzie wyjda na ulice jak zacznie zabierac co dal i siegnie jeszcze glebiej do kieszeni Polakow to w przedterminowych wyborach do sejmu wygra dzisiejsza opozycja i bedzie miala pozwolenie spoleczenstwa na przeprowadzenie glebkich reform ratujacych kraj. Gdy zasluzenie wygrala by jesienne wybory dzisiejsza opozycja to tez bedzie musiala zabrac caly socjal jakim pis na kredyt kupowal Polakow. I z tego powodu w przeciagu dwoch miesiecy upadnie, beda przedterminowe wybory ktore wygra PIS. Pisowcy dodrukuja pieniedzy i na jakis czas, potrzebny do nachapania sie, odwleka swoj upadek. Tak to wyglada. Zeby opozycja mogla rzadzic i wyprowadzic nas z bagna w jakie wepchnal Polakow PIS musi w nadchodzacych wyborach parlamentarnych przegrac. I im bardziej przegra tym dla nas lepiej.

Data: 2019-03-26 14:55:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 26 marca 2019 22:47:09 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Ale te sondaże musiały na mordę polecieć, że taki chłam wam rozsyłają.

--
Bruno

Data: 2019-03-26 22:58:31
Autor: u2
W dniu 26.03.2019 o 22:55, Br Br pisze:
Ale te sondaże musiały na mordę polecieć, że taki chłam wam rozsyłają.

ano kupa, są kłamstwa, wielkie kłamstwa i wasze statystyki:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-26 22:50:49
Autor: u2
Wszyscy prawdziwi Polacy patrioci z opozycji glosuja na PIS
Gospodarka w ruinie, panstwo zadluzone niczym Wenezuela. W sferze spolecznej, swobod obywatelskich itp tak zle jak jest jeszcze nie bylo.

ano dlatego Peace Peace Peace !!!!!!!!!

:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-27 08:38:17
Autor: bytomir.torpeksowy
użytkownik u2 napisał:
> Gospodarka w ruinie, panstwo zadluzone niczym Wenezuela. W sferze spolecznej, swobod obywatelskich itp tak zle jak jest jeszcze nie bylo.

ano dlatego Peace Peace Peace !!!!!!!!!

:)

W sumie ciekawie by było posłuchać Brauna, Kurwina i Jakubiaka
na mównicy czy to w PL czy w PE. Nu ale tam walka zażarta
i szanse małe. Prędzej do PE wejdzie TW Carex i Lewandoski któremu
za prywatyzację PL zachodek powinien stawiać złote pomniki.

Data: 2019-03-27 16:51:15
Autor: Pisiorowy Escobar
bytomir.torpeksowy@gmail.com napisał(-a):

i szanse małe. Prędzej do PE wejdzie TW Carex i Lewandoski któremu
za prywatyzację PL zachodek powinien stawiać złote pomniki.

a jak tam radzą sobie firmy które nie zostały sprywatyzowane ?
ano właśnie plebejuszu :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-27 22:57:42
Autor: u2
W dniu 27.03.2019 o 16:51, Pisiorowy Escobar pisze:
a jak tam radzą sobie firmy które nie zostały sprywatyzowane ?

oj kupa, kiedy rządziła twoja pełomafia, nic się nie opłacało, n.p. taki LOT miał być zlikwidowany w jego miejsce miał wejść OLT Express:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 10:51:48
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

oj kupa, kiedy rządziła twoja pełomafia, nic się nie opłacało, n.p. taki LOT miał być zlikwidowany w jego miejsce miał wejść OLT Express:)

a zgodę na funkcjonowanie OLT Express wydał pisowski urzędnik mianowany przez
kaczyńśkiego

ps. tak więc mam nadzieję że UMYŁEŚ DUPĘ bo znowu kaczor ciebie zapakował :DDD

ps2. lot i tak jest bankrutem, długi przerastają jego aktywa

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-28 11:56:48
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 10:51, Pisiorowy Escobar pisze:
ps2. lot i tak jest bankrutem, długi przerastają jego aktywa

te kupa, wiadomo kto zadłużył LOT, teraz LOT odrabia straty a twój OLT Express poszedł na dno razem z niemieckim inwestorem, co prawda nadal macie te setki milionów które ukradliście za pomocą Amber Gold:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 04:45:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 11:57:04 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 28.03.2019 o 10:51, Pisiorowy Escobar pisze:
> ps2. lot i tak jest bankrutem, długi przerastają jego aktywa

te kupa, wiadomo kto zadłużył LOT, :)

Wiadomo. Poprzedni pisiorski zarząd z czasów Pierwszej IV RP. Gdyby nie rządowa pomoc i restrukturyzacja wymuszona przez Rząd Tuska to byłoby już po LOT.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 14:23:48
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 12:45, Br Br pisze:
[...]

przymnij sobie kupa, co Tusk mówił o LOT, że już spisany na straty, a jego synalek wtedy robił dla OLT Express na fikcyjnym etaciku:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 06:31:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 14:24:33 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> przymnij sobie kupa, co Tusk mówił o LOT, że już spisany na straty, a jego synalek wtedy robił dla OLT Express na fikcyjnym etaciku:)))))))))))

Nie krępuj się Kukuryźniczku. Syp cytatami z podaniem źródła.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 14:34:34
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 14:31, Br Br pisze:
[...]

Niski LOT Tuska - doprowadzić do upadku i tanio sprzedać

1 295 wyświetleń

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=wHORhuROIbA

Prawo i Sprawiedliwość
Opublikowany 3 kwi 2013
Dawid Jackiewicz i Adam Kwiatkowski

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 07:27:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 14:35:02 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Nie krępuj się Kukuryźniczku. Syp cytatami z podaniem źródła.

Niski LOT Tuska - doprowadzić do upadku i tanio sprzedać

> [...]

Wypowiedź Tuska miałeś przytoczyć, a nie jakiś dwu ćwoków z PiS co są przeciwni wszystkiemu.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 15:34:13
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 15:27, Br Br pisze:
Wypowiedź Tuska miałeś przytoczyć, a nie jakiś dwu ćwoków z PiS co są przeciwni wszystkiemu.

zabawnyś kupa:))))))))

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=W5FHryAdtnk

Bardzo ciekawy materiał Wiadomosci TVP o LOT
14 275 wyświetleń

Frank Kowalski
Opublikowany 2 maj 2017

Za PO ogromne straty. Tusk już chciał prywatyzować.
Przyszedł PiS i LOT ma zyski ?

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 07:45:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 15:34:15 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Frank Kowalski
Opublikowany 2 maj 2017

Za PO ogromne straty. Tusk już chciał prywatyzować.

Nie "Dziennik Telewizyjny" od Kurskiego, a wypowiedź Tuska w której stwierdza że LOT już jest spisany na straty.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 15:47:26
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 15:45, Br Br pisze:
[...]

w linku który zacytowałem Tusk mówi wyraźnie, że LOT jest spisany na straty, ty kupa ciągle idziesz w zaparte, widać tak ciebie wyszkolili w STASI:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 08:05:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 15:47:28 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

w linku który zacytowałem Tusk mówi wyraźnie, że LOT jest spisany na straty, ty kupa ciągle idziesz w zaparte, widać tak ciebie wyszkolili w STASI:))))))))))

"Należy zerwać z doktryną, że LOT działa za wszelką cenę, niezależnie od realiów." Koniec wypowiedzi Tuska.
A później lektor: "LOT otrzymał od rządu PO-PSL 0,5 mld pomocy". A teraz Przeproś i Sp...

--
Bruno

Data: 2019-03-28 16:22:35
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 16:05, Br Br pisze:
[...]

ale pieniądze były trwonione kupa, o tym, mówił funkcjusz ABW, to tak jak pełomafia budowała elektrownię atomową, setki milionów zostały wydane na wszystko tylko nie na budowę elektrowni:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 09:00:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 16:22:37 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> A teraz Przeproś i Sp...

ale pieniądze były trwonione kupa, o tym, mówił funkcjusz ABW,
I nikt nie poszedł siedzieć za niegospodarność? Coś mi się wydaje, ze ten "agent ABW" to kuzyn kamerzysty z TV PiS. Gdyzby były jakieś zarzuty, to wypowiadałby się co najmniej rzecznik ABW, o ile nie prokurator, a nie zamazany anonimowy agent.

to tak jak pełomafia budowała elektrownię atomową, setki milionów zostały wydane na wszystko tylko nie na budowę elektrowni:))))))))))

Ta sama spółka buduje teraz dla PiS i to z o wiele marniejszym skutkiem.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 17:02:54
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 17:00, Br Br pisze:
[...]

no widzisz kupa, tajne służby dobrze wiedzą kim jesteś, sympatyku NSDAP:)

to tak jak pełomafia budowała elektrownię atomową, setki milionów zostały
wydane na wszystko tylko nie na budowę elektrowni:))))))))))

Ta sama spółka buduje teraz dla PiS i to z o wiele marniejszym skutkiem.

:)))))))))))))))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 09:11:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 17:03:15 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

> Ta sama spółka buduje teraz dla PiS i to z o wiele marniejszym skutkiem.

I skończyły się Kukuruźniczkowi argumenciki.

--
Brunoi

Data: 2019-03-28 17:20:50
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 17:11, Br Br pisze:
[...]

obacz hitlerowcu jak budował agent STASI:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Elektrownia_j%C4%85drowa

9 listopada 2008 w Gdańsku, premier Donald Tusk zapowiedział budowę co najmniej dwóch elektrowni jądrowych w północno-wschodniej Polsce[17]. Prawdopodobne lokacje to Żarnowiec na Pomorzu, oraz tereny Podlasia.

W marcu 2009 roku Departamentu Dywersyfikacji Dostaw Nośników Energii w Ministerstwie Gospodarki przemianowany został na Departament Energii Jądrowej[18].

8 stycznia 2010 roku Ministerstwo Gospodarki podało listę 28 miejscowości, które są brane pod uwagę pod kątem lokalizacji pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce[19].

25 listopada Polska Grupa Energetyczna wskazała trzy potencjalne lokalizacje elektrowni jądrowej: Żarnowiec, Choczewo, Gąski[20].

Do końca 2011 miał zostać ogłoszony przetarg na dostawę reaktorów, jednak termin został przesunięty. Chęć uczestnictwa w projekcie budowy elektrowni jądrowej w Polsce ogłosiły między innymi firmy Areva, Westinghouse i General Electric.

W lutym 2012 ponad 94% mieszkańców gminy Mielno, biorących udział w referendum, wypowiedziało się przeciwko lokalizacji elektrowni jądrowej w letniskowej wsi Gąski[21].

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 09:34:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 17:20:53 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

W lutym 2012 ponad 94% mieszkańców gminy Mielno, biorących udział w referendum, wypowiedziało się przeciwko lokalizacji elektrowni jądrowej w letniskowej wsi Gąski[21].

I później niby nic się nie działo? "Badania wstępne, przeprowadzone w latach 2013-2015, miały za zadanie zweryfikować najważniejsze zagrożenia przyrodnicze, jak na przykład możliwość wystąpienia znaczących oddziaływań na obszary chronione. Pozwoliły ponadto określić szczegółowe zakresy i metodyki badań właściwych, których wyniki zostaną wykorzystane do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko oraz raportu lokalizacyjnego. Dokumenty te stanowić będą podstawę uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji o ustaleniu lokalizacji elektrowni jądrowej.   Przeprowadzone przez Spółkę PGE EJ 1 badania i analizy pozwoliły stwierdzić, że spośród rozpatrywanych terenów w województwie pomorskim lokalizacje ,,Lubiatowo-Kopalino" (gmina Choczewo) oraz ,,Żarnowiec" (gminy Gniewino i Krokowa) w największym stopniu spełniają społeczne i środowiskowe kryteria, jakim powinna odpowiadać lokalizacja elektrowni jądrowej.
Spółka zdecydowała o prowadzeniu badań środowiskowych i lokalizacyjnych w dwóch wybranych lokalizacjach w celu zapewnienia efektywności dalszych prac projektowych oraz wypełnienia wymogów procedury środowiskowej.
,,Lubiatowo-Kopalino" oraz ,,Żarnowiec" będą przedmiotem analiz na potrzeby opracowania Raportu Oceny Oddziaływania na Środowisko dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
25 maja 2016 roku Spółka uzyskała postanowienie o zakresie raportu o oddziaływaniu na środowisko. Spółka przeprowadziła działania mające na celu potwierdzenie zgodności zdefiniowanego zakresu badań z wydanym przez GDOŚ postanowieniem o zakresie raportu oceny oddziaływania na środowisko."
https://pgeej1.pl/O-projekcie/Badania-lokalizacyjne-i-srodowiskowe

I w 2016 wszystko ucichło.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 18:00:28
Autor: u2
Wszyscy prawdziwi Polacy patrioci z opozycji glosuja na PIS
W dniu 28.03.2019 o 17:34, Br Br pisze:
I w 2016 wszystko ucichło.

nawet niemiecki der dziennik przeczy twojej ściemie hitlerowcu:)

https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/589696,elektrownia-atomowa-lokalizacja-atom-polska-rzad-tchorzewski.html

Nowe plany rządu. Już nie jedna elektrownia atomowa, a dwie. Wiadomo, gdzie powstaną

22.01.2019, 11:19

  Bez dynamicznego powrotu energetyki jądrowej nie uda się zrealizować wyzwań klimatycznych - uważa minister energii Krzysztof Tchórzewski. Według ME, po 2033 r. powinny powstać dwie elektrownie atomowe - na północy kraju oraz w Polsce centralnej.

W Polsce, jeśli chcemy podołać wyzwaniom, musimy dokonać już teraz bardzo szybkiego wyboru - mówił Tchórzewski podczas poświęconej energii jądrowej konferencji w Warszawie. W kontekście polskim energetyka jądrowa zapewnia rozwiązanie wyzwań klimatycznych, czystą energię i bezpieczeństwo energetyczne - stwierdził minister. Projekt Polityki Energetycznej Polski do 2040 r. zakłada rozpoczęcie ok. 2033 r. budowy pierwszego bloku jądrowego, w sumie ma ich być sześć w dwóch lokalizacjach.

Jak stwierdził dyrektor Departamentu Energetyki Jądrowej w ME Józef Sobolewski, obok badanych obecnie lokalizacji pod elektrownię na północy, druga elektrownia powinna powstać w centralnej Polsce. To naturalna konsekwencja ograniczenia zasobów węgla brunatnego przy istniejącej infrastrukturze - podkreślił. Te obie elektrownie będą powstawać w miarę równolegle - dodał Sobolewski.

Mówiąc o kosztach budowy elektrowni jądrowej Sobolewski stwierdził, że departament prowadził od 2017 r. prace nad nowym systemem finansowania i analizy różnych wariantów. Wiarygodne dane dotyczące kosztów w polskich warunkach poznamy, gdy podpiszemy porozumienie z generalnym wykonawcą - oświadczył dyrektor. Zauważył, że rozbieżność dostępnych danych dotyczących kosztów jest bardzo duża.

Nie warto dyskutować, ile to będzie kosztować, bo będzie nas na to stać. Wiarygodne dane poznamy, gdy na stole będzie leżała oferta - oświadczył Józef Sobolewski. Według niego, koszt produkcji z elektrowni jądrowej przy silnym wsparciu gwarancjami skarbu państwa jest rzędu 150 zł/MWh, natomiast w warunkach komercyjnych - to 450 zł/MWh. Według departamentu, koszt inwestycji, przewidzianych w projekcie PEP to 100-135 mld zł.

Dyrektor zapowiedział też konsolidację wszystkich podległych ME jądrowych instytutów badawczych w Narodowe Laboratorium Energii Jądrowej. Ma ono m.in. pełnić funkcję organizacji wsparcia technicznego dla wszystkich zainteresowanych. Sobolewski poinformował, że projekt odpowiedniej ustawy powinien zostać zaprezentowany do końca I kwartału. Zapowiedział też nowelizację prawa atomowego, przyspieszającą procedury administracyjne związane z budową elektrowni jądrowej.

Źródło: PAP

--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 14:34:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 18:00:30 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Dyrektor zapowiedział też konsolidację wszystkich podległych ME jądrowych instytutów badawczych w Narodowe Laboratorium Energii Jądrowej. Ma ono m.in. pełnić funkcję organizacji wsparcia technicznego dla wszystkich zainteresowanych. Sobolewski poinformował, że projekt odpowiedniej ustawy powinien zostać zaprezentowany do końca I kwartału. Zapowiedział też nowelizację prawa atomowego, przyspieszającą procedury administracyjne związane z budową elektrowni jądrowej.

Pięknie przyznali, że po przejęciu władzy zablokowali cały program i przez trzy lata nie działo się nic oprócz wypłat dla pisiorskiego zarządu EJ1.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 15:30:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 23:00:52 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 28.03.2019 o 22:34, Br Br pisze:
> Pięknie przyznali, że po przejęciu władzy zablokowali cały program i przez trzy lata nie działo się nic oprócz wypłat dla pisiorskiego zarządu EJ1.

to i tak o niebo lepiej niż te setki milionów wydanych na wszystko przez pełomafię, tylko nie ma budowę elektrowni:)))))))

Pisiory wygrały ten wyścig. Przez trzy lata (2016-2018) wydały 226 mln z 447 łącznie i w tym czasie nie zrobiły nic czym można by się pochwalić.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 23:40:55
Autor: u2
Wszyscy prawdziwi Polacy patrioci z opozycji glosuja na PIS
Pisiory wygrały ten wyścig. Przez trzy lata (2016-2018) wydały 226 mln z 447 łącznie i w tym czasie nie zrobiły nic czym można by się pochwalić.

pochwal się kupa co ty zrobiłeś przez 8 lat twoich nie-rządów w związku z budową atomówki, której budowę przecież ogłosiła twoja pełomafia:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-29 00:52:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 28 marca 2019 23:40:58 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

pochwal się kupa co ty zrobiłeś przez 8 lat twoich nie-rządów w związku z budową atomówki, której budowę przecież ogłosiła twoja pełomafia:)))))))))))))

Tu masz Kukuryźniczku wszystko opisane: https://pgeej1.pl/O-projekcie

Dziwne, że wszelkie informacje o działaniach urywają się w 2016 roku. Na co poszło 226 mln od 2016 roku nie wiadomo.

--
Bruno

Data: 2019-03-28 23:18:09
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Pięknie przyznali, że po przejęciu władzy zablokowali cały program i przez trzy lata nie działo się nic oprócz wypłat dla pisiorskiego zarządu EJ1.

Elektrownia atomowa. Państwowa spółka pochłonęła już prawie pół miliarda
złotych

Tylko na wynagrodzenia poszło ponad 100 mln zł, a łączne koszty działalności
już w zeszłym roku wyniosły 447 mln zł.

Zdecydowanie największe koszty funkcjonowania PGE EJ 1 wystąpiły w zeszłym roku
i zamknęły się kwotą 108 mln zł.  Z informacji resortu energii wynika, że w latach 2010-2018 spółka wydała na
wynagrodzenia 102 mln zł. Najwięcej w latach 2015-2016, gdy na pensje szło
20-21 mln zł rocznie.

no i znowu kaczyści zasadzili u2 w pupala :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-28 19:49:49
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

A później lektor: "LOT otrzymał od rządu PO-PSL 0,5 mld pomocy". A teraz Przeproś i Sp...

no i znowu podwójniak zaorany RIP

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-28 19:49:08
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

zabawnyś kupa:))))))))

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=W5FHryAdtnk

Bardzo ciekawy materiał Wiadomosci TVP o LOT

hahaha, dziennik tv nowym źródłem rzetelnych wiadomości :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-29 08:31:53
Autor: Pajdak
Wszyscy prawdziwi idioci glosuja na PIS
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:fo5q9epusjmf41pfcsmoijis0tom3k714l4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

Bardzo ciekawy materiał Wiadomosci TVP o LOT

hahaha, dziennik tv nowym źródłem rzetelnych wiadomości :DDDD

u2 to nie dość że cymbał to jeszcze genetyczny głupek z mongolskim rodowodem.

--
Pajdak

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie".

- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2019-03-29 10:14:04
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@anekumena.gov> napisał(-a):

u2 to nie dość że cymbał to jeszcze genetyczny głupek z mongolskim rodowodem.

u2 już się poddał, już daje się ładować bolszewii od tylca przy każdej
sposobności

zrozumiał gdzie jego miejsce w tym układzie - ma posadę szczekającego burka

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-29 15:37:07
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:vcor9etqndnkff31cujnk1815rei3rn60l4ax.com...
[...]

No nie wiem czy mu nawet pozwolą szczekać! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-28 14:43:17
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> Nie krępuj się Kukuryźniczku. Syp cytatami z podaniem źródła.

Niski LOT Tuska - doprowadzić do upadku i tanio sprzedać

> [...]

bwahahahaha

pisz poważne źródła a nie bajania szyte na miarę twojego małego móżdżku :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-28 14:53:13
Autor: u2
W dniu 28.03.2019 o 14:43, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

co, nie podoba się moje źródło ? to podaj swoje kupa:))))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-03-28 19:48:34
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> bwahahahaha

co, nie podoba się moje źródło ? to podaj swoje kupa:))))))))))))))

no kretyn
jakie mam podać źródła na twoje kłamstwa?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-29 09:56:57
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu czwartek, 28 marca 2019 12:45:08 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Wiadomo. Poprzedni pisiorski zarząd z czasów Pierwszej IV RP. Gdyby nie rządowa pomoc i restrukturyzacja wymuszona przez Rząd Tuska to byłoby już po LOT.

2013
 Zamiast Morgan Stanley doradcą LOT-u przy procesie prywatyzacji będzie Rothschild

Plan był prosty, doinwestować i sprzedać swojakom, a że sprawa się rypła, to z Donkoskiego planu chuj wyszło.

Kog pan chcesz w trabkę załadować?

Peło to byli rekordziści:
https://slideplayer.pl/slide/816353/2/images/2/3+lata+Prywatyzacji+%E2%80%93+31%2C+2+mld+z%C5%82.jpg

Nie da się nawet bronić peło, zbyt jasne dla szarego i nawet najgłupszego luda.

Data: 2019-03-29 09:59:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 29 marca 2019 17:56:58 UTC+1 użytkownik bytomir.....@gmail.com napisał:
> 2013
 Zamiast Morgan Stanley doradcą LOT-u przy procesie prywatyzacji będzie Rothschild

I jacy kandydaci na inwestorów się zgłosili?

--
Bruno

Data: 2019-03-29 10:29:37
Autor: bytomir.torpeksowy
Wszyscy prawdziwi Polacy patrioci z opozycji glosuja na PIS
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

I jacy kandydaci na inwestorów się zgłosili?

Patrz komisja AG.

Data: 2019-03-29 10:31:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 29 marca 2019 18:29:38 UTC+1 użytkownik bytomir.....@gmail.com napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> I jacy kandydaci na inwestorów się zgłosili?

Powtarzam, jeszcze raz: jacy inwestorzy zgłosili się do Ministerstwa Skarbu Państwa.

--
Bruno

Data: 2019-03-29 12:46:48
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu piątek, 29 marca 2019 18:31:51 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Inwestorem było państwo które kupiło dreamlinery, zaczynasz być coraz bardziej irytujący.

Data: 2019-03-29 12:56:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 29 marca 2019 20:46:50 UTC+1 użytkownik bytomir.....@gmail.com napisał:

Inwestorem było państwo które kupiło dreamlinery, zaczynasz być coraz bardziej irytujący.

Oj coś Nocnik zamotałeś. To w końcu chcieli sprzedać, czy nie chcieli sprzedać. I komu.

PS. Dreamlinery sfinansowała firma leasingowa, a nie Rząd.

--
Bruno

Data: 2019-03-29 21:35:31
Autor: u2
W dniu 29.03.2019 o 20:56, Br Br pisze:
PS. Dreamlinery sfinansowała firma leasingowa, a nie Rząd.

podaj kupa namiary, wiadomo PO-PSL nigdy by nie inwestowały w rozwój LOT, wypowiedź twojego firerka cytowałem:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-29 13:44:29
Autor: Bruno Brunowski

Za kochającego LOT pisiorstwa nadal kupują na krechę: https://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/1119523,lot-kupuje-trzy-nowe-dreamlinery.html

--
Bruno

Data: 2019-03-29 21:50:51
Autor: u2
W dniu 29.03.2019 o 21:44, Br Br pisze:
[...]

ale ale kupa, ty podajesz linkę do Boeingów, które kupuje obecnie LOT, to ni chu chu Dreamlinery, podaj namiary na twoją firemkę leasingową:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-29 14:06:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 29 marca 2019 21:50:53 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ale ale kupa, ty podajesz linkę do Boeingów, które kupuje obecnie LOT, to ni chu chu Dreamlinery, podaj namiary na twoją firemkę leasingową:))))))))))))))

Drogi niepełnosprytny takie interesy załatwia się właśnie w ten sposób. Nikt nie kupuje takich maszyn za gotówkę, jeśli nie musi. A nie musi jeśli ma jaką taką zdolność kredytową.

Nie musisz odpowiadać i udowadniać, że znów tak po pisiorsku nie ogarnąłeś.

--
Bruno

Data: 2019-03-29 23:01:56
Autor: u2
W dniu 29.03.2019 o 22:06, Br Br pisze:
[...]

ale ale to ty kupa twierdzisz, że

"PS. Dreamlinery sfinansowała firma leasingowa, a nie Rząd."

czas tobie kupa na pocałowanie Nocnika w 4 litery, bo nie potrafisz wskazać tej firmy:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-29 15:08:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 29 marca 2019 23:01:59 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

czas tobie kupa na pocałowanie Nocnika w 4 litery, bo nie potrafisz wskazać tej firmy:))))))))

Tak, zgadza się Kukuryźniczku, jesteś debilem.

"Amerykańska agencja ubezpieczeń kredytów eksportowych - Export Import Bank of the United States ("US Ex-Im Bank") udzieli gwarancji dotyczących zakupu samolotu Boeing 787 Dreamliner, a Apple Bank for Savings z siedzibą w Nowym Jorku sfinansuje zakup maszyny. Umowę w tej sprawie podpisano w poniedziałek w ambasadzie Rzeczpospolitej Polskiej w Waszyngtonie."
https://www.google.com/amp/www.dziennik.pl/amp/409642,pll-lot-podpisal-umowe-z-instytucjami-finansowymi-dreamliner-leci-do-polski.html

A teraz Przeproś i Sp...

--
Bruno

Data: 2019-03-29 23:44:34
Autor: u2
W dniu 29.03.2019 o 23:08, Br Br pisze:
ale ale to ty kupa twierdzisz, że

"PS. Dreamlinery sfinansowała firma leasingowa, a nie Rząd."

czas tobie kupa na pocałowanie Nocnika w 4 litery, bo nie potrafisz
wskazać tej firmy:))))))))

Tak, zgadza się Kukuryźniczku, jestem debilem.

ano, ty pełoska kupa:))))))))

[...]

no i gdzie widzisz tę firemkę leasingową ? gdzie jest te 0,5 mld które miała zainwestować twoja pełomafia w LOT ? pytania się mnożą:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-31 00:28:29
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

no i gdzie widzisz tę firemkę leasingową ? gdzie jest te 0,5 mld które miała zainwestować twoja pełomafia w LOT ? pytania się mnożą:))))))))))))))

no debil jesteś i tyle :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-29 23:46:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 29 marca 2019 23:44:38 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

no i gdzie widzisz tę firemkę leasingową ? gdzie jest te 0,5 mld które miała zainwestować twoja pełomafia w LOT ? pytania się mnożą:))))))))))))))

"Apple Bank is a New York bank that provides loans to global airlines and aircraft leasing companies around the world for the acquisition and lease of aircraft. Apple Bank has financed Airbus and Boeing commercial aircraft (narrowbodies and widebodies), ATR and Embraer regional aircraft, GE and CFM engines, as well as Gulfstream, Beechcraft and Cessna business aircraft and Sikorsky and AgustaWestland helicopters, for carriers and lessors in the US, South America, Europe, the Middle East and Africa, China and Asia."

--
Bruno

Data: 2019-03-30 03:26:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 30 marca 2019 11:17:43 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 30.03.2019 o 07:46, Br Br pisze:

> "Apple Bank is a New York bank that provides loans to global airlines and aircraft leasing companies around the world for the acquisition and lease of aircraft. Apple Bank has financed Airbus and Boeing commercial aircraft (narrowbodies and widebodies), ATR and Embraer regional aircraft, GE and CFM engines, as well as Gulfstream, Beechcraft and Cessna business aircraft and Sikorsky and AgustaWestland helicopters, for carriers and lessors in the US, South America, Europe, the Middle East and Africa, China and Asia."

no widzisz kupa, łgałeś, że twoja pełomafia cokolwiek zainwestowała w LOT, a teraz przeproś i spadaj:)))))))))))))

"I nikt nas nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe!" (c) BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!!

--
Bruno

Data: 2019-03-30 11:28:34
Autor: u2
W dniu 30.03.2019 o 11:26, Bro Br pisze:
[...]

no kupa, przeproś i spadaj:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-29 21:58:30
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> ale ale kupa, ty podajesz linkę do Boeingów, które kupuje obecnie LOT, to ni chu chu Dreamlinery, podaj namiary na twoją firemkę leasingową:))))))))))))))

znaczy się po-psl podarował lotowi dreamlinery, a za pisu kupują na krechę ?

znaczy się znowu twoja teoria z brudnej dupy u2 wzięta upada ? :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-29 22:06:42
Autor: u2
W dniu 29.03.2019 o 21:58, Pisiorowy Escobar pisze:
podaj namiary na twoją firemkę
leasingową:))))))))))))))

znaczy się po-psl podarował lotowi dreamlinery, a za pisu kupują na krechę ?

te kupa podaj namiary na firmę leasingową, a nie ściemniaj, wiadomo że PO-PSL nic nigdy by nie zainwestowało w LOT:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-29 22:11:15
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> znaczy się po-psl podarował lotowi dreamlinery, a za pisu kupują na krechę ?

te kupa podaj namiary na firmę leasingową, a nie ściemniaj, wiadomo że PO-PSL nic nigdy by nie zainwestowało w LOT:))))))))))))

kupa, ja twierdzę że PO-PSL kupiło lotowi samoloty no to kupa teraz udowodnij że tak nie było :))

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Wszyscy prawdziwi Polacy patrioci z opozycji glosuja na PIS