Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlaczego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"

Data: 2011-10-09 13:03:58
Autor: Antenka
Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlaczego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"
A oto odpowiedź.

TRADYCYJNIE  JUŻ  OD  PONAD  20  LAT  PRZEGRAŁA  POLSKA!!!

Antenka

"Ojczyzno moja, Polsko, nawet nie wiesz, ile ty mnie kosztujesz!" -św.
s. Faustyna Kowalska - Apostołka Bożego Miłosierdzia

Data: 2011-10-09 14:11:04
Autor: J-23
On 9 Paź, 22:03, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

w nastepnych wyborach Ruch Palikota - ponad 50%, i czarno-czarni do
lopaty

Data: 2011-10-09 22:09:31
Autor: Zennon

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:443e3c9c-9aeb-4b4c-a1de-2f778ff8985fu24g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Przegrały ofiary rusyfikacji pod zaborami. Do dziś nie podnieśli się z upadku intelektualnego po rosyjskich zaborach.

Zennon

Data: 2011-10-09 22:11:34
Autor: jadrys
Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlacz ego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"
W dniu 2011-10-09 22:03, Antenka pisze:
A oto odpowiedĹş.

TRADYCYJNIE  JUĹť  OD  PONAD  20  LAT  PRZEGRAŁA  POLSKA!!!

Antenka

"Ojczyzno moja, Polsko, nawet nie wiesz, ile ty mnie kosztujesz!" -św.
s. Faustyna Kowalska - Apostołka Bożego Miłosierdzia

No niestety, - wśród wiwatów "zwycięzców" Polska stacza się coraz bardziej. :-(

Data: 2011-10-10 01:35:02
Autor: stevep
Dnia 09-10-2011 o 22:11:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Polska oszołomska?

--
stevep

Data: 2011-10-09 22:11:55
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Hmmm... to może wyemigruj do Mongolii? --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-10-09 13:20:55
Autor: Antenka
Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlaczego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"
On 9 Paź, 22:11, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

> A oto odpowied .

> TRADYCYJNIE  JU  OD  PONAD  20  LAT  PRZEGRA A  POLSKA!!!

> Antenka

> "Ojczyzno moja, Polsko, nawet nie wiesz, ile ty mnie kosztujesz!" - w.
> s. Faustyna Kowalska - Aposto ka Bo ego Mi osierdzia

Hmmm... to mo e wyemigruj do Mongolii?<

Takich jak ty tylko do wora, a wór do jeziora.

Antenka

P.s. Pomysł twoich koleżków SLD jest ponadczasowy i w niektórych
przypadkach niezastąpiony.

Data: 2011-10-09 22:25:07
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Jak ci się Polska nie podoba to raus z Europy! --

Data: 2011-10-09 14:01:12
Autor: Antenka
Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlaczego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"
On 9 Paź, 22:25, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

>>> Antenka

> Takich jak ty tylko do wora, a w r do jeziora.

Jak ci si Polska nie podoba to raus z Europy!<

Raus z Polski, helmucie! :-E Mi się bardzo podoba, tylko tacy jak ty i
tobie podobni mi się nie podobają! Won!

Antenka

Data: 2011-10-09 23:05:31
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Na szczęście to nie ty sam jeden decydujesz o kształcie Polski i Europy,
tylko Polacy i Europejczycy.

Data: 2011-10-10 01:34:30
Autor: stevep
Dnia 09-10-2011 o 23:01:12 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Jak ci si Polska nie podoba to raus z Europy!<

Raus z Polski, helmucie! :-E Mi się bardzo podoba, tylko tacy jak ty i

Nie będziemy kopać leżącego, wsiądź na miotłę i droga wolna.
--
stevep

Data: 2011-10-09 22:25:28
Autor: Przemysław W
[...]

Kto pyta o to kto wygrał? Przecież to jasne jak słońce. Wygrała PO, a co za tym idzie wygrała Polska! Tylko debil mógł liczyć a to, że wygra notoryczny kłamca nieznający nawet tekstu polskiego hymnu.

Przemek

--

"Lech Kaczyński zostaje ministrem sprawiedliwości w rządzie AWS - UW
Jerzego Buzka,  co wyciąga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-09 22:57:21
Autor: Antenka
[...]

A Tusk zna jakiś hymn? Nauczył się od dziadka z wermachtu? :-o))

Data: 2011-10-09 23:02:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka " <sweet.blue_eyesWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:2ca0.00000273.4e920ab1newsgate.onet.pl...
[...]

To właśnie jest sedno. Dlatego Tusk wygrał.

Data: 2011-10-09 23:06:35
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

"Adolfie-bis, gdzie jesteś? Jest mała "robótka" do wykonania
Trzeba zrobić porządek. :-o))"

Data: 2011-10-10 01:32:44
Autor: stevep
Dnia 09-10-2011 o 22:25:28 Przemysław W <brońmy RP przed <pisem@op.pl>  napisał(a):

[...]

A pisałem wczoraj "Anuszka już kupiła olej w spożywczym, dziś rozleje go  na Patriarszych Prudach, a potem  ...?"
I pewnie żadnemu z tych dwóch przegranych przywódców tramwaj nie odetnie  głowy, ale śmierć polityczna nadzwyczaj prawdopodobna.
--
stevep

Data: 2011-10-09 23:07:55
Autor: pluton
Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlaczego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"
to proste : przegrali ci, co nie glosowali.
wygrali ci, co glosowali.

Nullification

Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlaczego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"