Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlaczego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"

Data: 2011-10-09 22:09:31
Autor: Zennon
Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlaczego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:443e3c9c-9aeb-4b4c-a1de-2f778ff8985fu24g2000yqm.googlegroups.com...
A oto odpowiedź.

TRADYCYJNIE  JUŻ  OD  PONAD  20  LAT  PRZEGRAŁA  POLSKA!!!

Antenka

"Ojczyzno moja, Polsko, nawet nie wiesz, ile ty mnie kosztujesz!" -św.
s. Faustyna Kowalska - Apostołka Bożego Miłosierdzia

Przegrały ofiary rusyfikacji pod zaborami. Do dziś nie podnieśli się z upadku intelektualnego po rosyjskich zaborach.

Zennon

Wszyscy pytają : "KTO WYGRAŁ?" Dlaczego nikt nie zapyta :"KTO PRZEGRAŁ?"