Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki

Data: 2013-03-11 19:14:50
Autor: Piotr
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki
W mediach mówi±, ¿e Pani Ministra Mucha do³o¿y z naszych podatków kasê na poszukiwania cia³a. £atwo nie ze swojej kieszeni rozdawaæ kasê. Podobno jest kryzys.
Pozdr.

Data: 2013-03-12 09:11:11
Autor: WW
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berb eki
W dniu 2013-03-11 19:14, Piotr pisze:
[...]

Witam

Jest w tym coÅ› dziwnego.
Wszak "doÅ›wiadczeni himalaiÅ›ci" przekonywali mnie, że u nich obowiÄ…zuje inny "kodeks wartoÅ›ci" -  każdy idzie sam na wÅ‚asna odpowiedzialność i nikt nikogo nie ratuje.
Ja takiego kodeksu nie akceptuje, ale też szanuje ich prawo do posiadania własnego.
Dlaczego wiec teraz, z naszych pieniędzy, ma iść wyprawa łamiąca ten "ich" kodeks?

Jakoś teraz, jak chodzi o sypanie kasy, to "doświadczeni himalaiści" nie protestują?!
Teraz, za kasę, już będą ryzykować swoje życie, aby odnaleźć ciało porzuconego wcześniej towarzysza?

Czyli ich "kodeks" obowiązuje lub nie w zależności od tego, czy za to im płaca czy nie?

Zastanawiające - nieprawdaż?

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-12 06:17:08
Autor: Jacek G.
On 12 Mar, 09:11, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W mediach mówi±, ¿e Pani Ministra Mucha do³o¿y z naszych podatków kasê na
poszukiwania cia³a. £atwo nie ze swojej kieszeni rozdawaæ kasê. Podobno jest kryzys.

To straszne ! A czy wiesz może o jaką kwotę chodzi ? Czy przeliczyłeś
ile to Ciebie jako podatnika będzie kosztowało ?
Czy o każdy wydatek, każdego z ministrów martwisz się w równym
stopniu ?

Wszak "doświadczeni himalaiści" przekonywali mnie, że u nich obowiązuje
inny "kodeks wartoÅ›ci" -  każdy idzie sam na wÅ‚asna odpowiedzialność i
nikt nikogo nie ratuje.

Jacy to "doświadczeni himalaiści" cię przekonywali ? Możesz podać
nazwiska ?

Ja takiego kodeksu nie akceptuje,
Nie musisz, bo pewnie nie znajdziesz się w takich okolicznościach..

Dlaczego wiec teraz, z naszych pieniędzy, ma iść wyprawa łamiąca ten
"ich" kodeks?
Jakoś teraz, jak chodzi o sypanie kasy, to "doświadczeni himalaiści" nie
protestujÄ…?!

Sypanie kasy - spytam jeszcze raz - wiesz może o jaką kasę chodzi ?

Teraz, za kasę, już będą ryzykować swoje życie, aby odnaleźć ciało
porzuconego wcześniej towarzysza?
Czyli ich "kodeks" obowiązuje lub nie w zależności od tego, czy za to im
płaca czy nie?

Plączesz i mylisz wszystko - po pierwsze nie wiesz i my też nie wiemy
co tam dokładnie się działo. Po drugie na wyprawę po ciała chce jechać
brat zmarłego, a nie jak to ujmujesz "ci którzy porzucili towarzysza".
Po trzecie z wypowiedzi J. Berbeki wynika, że nie oczekuje on żadnej
pomocy finansowej od państwa. Jeśli ostatecznie taka będzie
zaproponowana, to też nie wiadomo czy ją przyjmie. Ale ty już wszystko
wiesz i oceniasz. I strasznie martwisz się o te swoje podatki. A może
ministerstwo ma osobiście zapytać Ciebie i Piotra na co wydaje każde
100 zł ?
--
Jacek G.

Data: 2013-03-12 15:58:00
Autor: Henek DÄ…browski
W dniu 2013-03-12 14:17, Jacek G. pisze:

Sypanie kasy - spytam jeszcze raz - wiesz może o jaką kasę chodzi ?

po 1 gr na podatnika ?
czy może po 2 ?
ale tak jak pisał Olin
zapewne lepiej te pieniądze przeznaczyć choćby na premie dla jakiegoś prezydium...

Pzdr Henek

Data: 2013-03-15 08:22:04
Autor: J.F.
Dnia Tue, 12 Mar 2013 06:17:08 -0700 (PDT), Jacek G. napisał(a):
[...]

Tu zlotowka, tam zlotowka i spora sumka sie uzbiera, bo ministrow wielu :-)

A potem zabraknie pieniedzy na smiglowiec dla gopr.

J.

Data: 2013-03-15 09:04:04
Autor: Henek DÄ…browski
W dniu 2013-03-15 08:22, J.F. pisze:

A potem zabraknie pieniedzy na smiglowiec dla gopr.
Jakaś nielogiczność się tutaj wkrada.
Przecież gopr podejmuje takie same zadania tylko na terenie Polski ...

Pzdr Henek

Data: 2013-03-15 09:07:32
Autor: J.F.
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia a Berbeki
Dnia Fri, 15 Mar 2013 09:04:04 +0100, Henek D±browski napisa³(a):
W dniu 2013-03-15 08:22, J.F. pisze:
A potem zabraknie pieniedzy na smiglowiec dla gopr.
Jaka¶ nielogiczno¶æ siê tutaj wkrada.
Przecie¿ gopr podejmuje takie same zadania tylko na terenie Polski ...

Bardzo przydatne zadania.

I dlatego jesli zabraknie pieniedzy na smiglowiec na GOPR, bo pani minister
wydala na poszukiwanie jakis zwlok, to to bedzie prawdziwy skandal.

J.

Data: 2013-03-15 09:51:14
Autor: Henek D±browski
W dniu 2013-03-15 09:07, J.F. pisze:

I dlatego jesli zabraknie pieniedzy na smiglowiec na GOPR, bo pani minister
wydala na poszukiwanie jakis zwlok, to to bedzie prawdziwy skandal.

Ale¿ gopr/topr te¿ szuka/znosi denatów ...

PZdr Henek

Data: 2013-03-15 18:41:55
Autor: J.F
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia a Berbeki
U¿ytkownik "Henek D±browski"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Ale to dzialalnosc uboczna.
Malo kto bedzie narzekal jak z braku srodkow nie zdolaja zwlok przetransportowac.

Ale jak zabraknie na ratowanie zywych ..

J.

Data: 2013-03-12 13:27:32
Autor: Krzysztof Halasa
WW <wuwu0@vp.pl> writes:

Wszak "doświadczeni himalaiści" przekonywali mnie, że u nich
obowiÄ…zuje inny "kodeks wartoÅ›ci" -  każdy idzie sam na wÅ‚asna
odpowiedzialność i nikt nikogo nie ratuje.

Zrozum stary że jest pewna różnica między kodeksami (prawami człowieka)
i fizykÄ… (i np. biologiÄ… - prawami natury).
--
Krzysztof Halasa

Data: 2013-03-12 13:38:39
Autor: Titus Atomicus
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania ciała Berb eki

Obawiam sie, ze nie rozumiem.
--
TA

Data: 2013-03-12 14:25:49
Autor: WW
WW <wuwu0@vp.pl> writes:

[...]

Ja też nie.
Mógłbyś to wyjaśnić?

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-13 23:23:22
Autor: Krzysztof Halasa
WW <wuwu0@vp.pl> writes:

[...]

A co tu jest do wyjaśniania. W takich warunkach nie ma praktycznej
możliwości ratowania kogokolwiek, bo nawet osoby w najlepszym stanie są
niedaleko od śmierci. Prawa natury chwilowo nie podlegają człowiekowi,
nawet najbardziej szlachetnemu.

Inną sprawą są komercja, nieudzielenie pomocy by nie stracić szansy na
wejście itd. Ale obawiam się że to ma się nijak do tej sytuacji, warunki
zimowe majÄ… swojÄ… specyfikÄ™.

Możliwe że ich śmierć nie była nieunikniona (nawet po zdobyciu szczytu),
ale to oni sami musieliby sobie pomóc. Raczej już się tego nie dowiemy.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2013-03-14 18:40:14
Autor: WW
[...]

Tak twierdzą ci, co zostawili kolegów.
Ciekawi mnie w ilu wyprawach znaleźli się ludzie z innym systemem wartości i udzielili jednak pomocy nie zważając na kasę i wszyscy wrócili do domów.

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-14 22:33:18
Autor: borsuk
W dniu 2013-03-14 18:40, WW pisze:
 .. ludzie z innym systemem
wartości i udzielili jednak pomocy nie zważając na kasę...

Zdaje się, że to ty wymagasz pomocy.
Ogólny zbiór zasad dotyczący grupowej turystyki pieszej przenosisz w góry najwyższe i nazywasz "kodeksem honorowym". Bredzisz coś o najsłabszych, gdy chodzi o zdobywanie zimą najwyższych szczytów ziemi. Nie masz najmniejszego pojęcia o panujących tam warunkach.
Życzliwi radzą ci, żebyś coś poczytał, ale wydaje mi się, że jesteś beznadziejnym przypadkiem...

Data: 2013-03-15 10:22:54
Autor: WW
W dniu 2013-03-14 22:33, borsuk pisze:
[...]

To nie zbiór zasad turystyki a to, co odróżnia człowieka od zwierzęcia.

"O wielkości mojej rasy świadczy fakt, że dziesięciu ludzi naraża swoje życie, aby uratować życie jednego człowieka".

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-14 22:38:09
Autor: Jacek G.
W dniu 2013-03-14 18:40, WW napisał(a)::
[...]

No to skoro tak cię to nurtuje, to odrób wreszcie pracę domową i poczytaj trochę literatury górskiej. Dowiesz się o przeróżnych przypadkach, bo wszystko - jak w życiu - zależy od okoliczności. Nikt ci tu nie będzie robił obszernego wykładu z tej dziedziny.
--
Jacek G.

Data: 2013-03-15 08:40:04
Autor: bans
W dniu 2013-03-14 22:38, Jacek G. pisze:

No to skoro tak cię to nurtuje, to odrób wreszcie pracę domową i
poczytaj trochę literatury górskiej.

On nie czyta, on tylko pisze.
Dajcie spokój, facet trolluje i ma ubaw, że go karmicie.

--
bans

Data: 2013-03-15 10:25:39
Autor: WW
[...]

Też ja nie chce wykładu.
Szukam odpowiedzi na proste pytanie, jednak większość woli pouczać zamiast odpowiedzieć wprost.
Przypomnę pytanie zawarte w pierwszym poście.

Data: 2013-03-15 11:12:24
Autor: Henek DÄ…browski
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berb eki
Przypomnę pytanie zawarte w pierwszym poście.

A ja ci przypomnę to co już ktoś pisał,
"Zapytaj himalaistów"

Henek

Data: 2013-03-15 17:05:39
Autor: WW
W dniu 2013-03-15 11:12, Henek DÄ…browski pisze:
Przypomnę pytanie zawarte w pierwszym poście.

A ja ci przypomnę to co już ktoś pisał,
"Zapytaj himalaistów"

Henek

Myślałem, że tu są właśnie tacy.
Jeśli przyjąć Twoja tezę, to wszystkie wypowiedzi szanownych rozmówców są niewiele warte - jako, że oni tak jak ja nie są himalaistami.
Po co w takim razie zabierali głos w sprawach, o których nie mają pojęcia?

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-15 17:14:44
Autor: Henek DÄ…browski
W dniu 2013-03-15 17:05, WW pisze:

Po co w takim razie zabierali głos w sprawach, o których nie mają pojęcia?

A dlaczego ty zabierasz głos w tej sprawie, też nie masz o tym pojęcia

Henek

Data: 2013-03-15 17:23:37
Autor: WW
W dniu 2013-03-15 17:14, Henek DÄ…browski pisze:
[...]

Dlatego pytam.

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-15 17:32:41
Autor: Henek DÄ…browski
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berb eki
W dniu 2013-03-15 17:23, WW pisze:

Dlatego pytam.

Niestety, poza pytaniem wypowiadałeś wielokrotnie opinie ( na tematy na które nie masz zielonego pojęcia )

Dodatkowo pomimo tego że wyjaśniono ci już dość dawno że nie ma tu himalaistów, z uporem godnym członka KSP wracasz do tematu.

Henek

Data: 2013-03-15 17:45:35
Autor: WW
W dniu 2013-03-15 17:32, Henek DÄ…browski pisze:
W dniu 2013-03-15 17:23, WW pisze:

Dlatego pytam.

Niestety, poza pytaniem wypowiadałeś wielokrotnie opinie ( na tematy na
które nie masz zielonego pojęcia )

Opinię wyraziłem tylko raz i ja podtrzymuje - nie akceptuje Waszego "kodeksu", bo moim zdaniem zaprzecza istocie człowieczeństwa.
Wszystkie pozostałe wypowiedzi, to próba wyjaśnia sprzeczności w postępowaniu rodziny zaginionego w świetle Waszego "kodeksu".

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-15 18:05:59
Autor: Dziobak
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berbeki
Użytkownik "WW"  napisaÅ‚

Opinię wyraziłem tylko raz i ja podtrzymuje - nie akceptuje Waszego "kodeksu

Kto ci powiedział ,że mamy jakiś "kodeks" ??

Ja pierdziu; no facet jest niereformowalny.

Leczenie elektrowstrzÄ…sami i akumulator do jajec.
A szanse równe zeru.

Pieszy

Data: 2013-03-18 11:48:40
Autor: Olin
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia?a Berbeki
Dnia Fri, 15 Mar 2013 18:05:59 +0100, Dziobak napisa³(a):

 facet jest niereformowalny.

W przypadku bli¼niaka mentalnego Lecha to ca³kowicie naturalne.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Ka¿de urz±dzenie elektryczne bêdzie dzia³aæ lepiej, je¿eli w³o¿ysz wtyczkê
do gniazdka.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-15 18:12:43
Autor: Henek DÄ…browski
W dniu 2013-03-15 17:45, WW pisze:

Opinię wyraziłem tylko raz i ja podtrzymuje
no właśnie ...

- nie akceptuje Waszego
"kodeksu",

Naszego kodeksu ?
czyli czyjego ( tutaj nie ma himalaistów )

Henek

Data: 2013-03-16 00:42:12
Autor: Tomasz Sójka
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berb eki
Dnia Fri, 15 Mar 2013 17:45:35 +0100, WW napisa³(a):

Opiniê wyrazi³em tylko raz i ja podtrzymuje - nie akceptuje Waszego "kodeksu", bo moim zdaniem zaprzecza istocie cz³owieczeñstwa.

A co ty wiesz o cz³owieczeñstwie? Bo co¶ mi siê wydaje ¿e tyle co napisali
w necie. Jak siê podpierasz czym¶ takim, udowodnij ¿e masz o tym jakie¶
realne pojêcie... Bez cytatów. Wymachujesz wielkimi s³owami jak szabelk±.
Jak na razie nie wygl±da ¿eby¶ je rozumia³.

Tomek

Data: 2013-03-15 01:05:52
Autor: Tomasz Sójka
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berb eki
Dnia Thu, 14 Mar 2013 18:40:14 +0100, WW napisa³(a):

Tak twierdz± ci, co zostawili kolegów.

Powiedz to któremu¶ z nich prosto w oczy - na pewno jaka¶ okazja siê
znajdzie, s± ró¿ne spotkania, festiwale itd. Odwagi.

Pozdrawiam
WW

Pzdr. Tomek

Data: 2013-03-15 10:30:13
Autor: WW
W dniu 2013-03-15 01:05, Tomasz Sójka pisze:
Dnia Thu, 14 Mar 2013 18:40:14 +0100, WW napisał(a):

Tak twierdzą ci, co zostawili kolegów.

Powiedz to któremuś z nich prosto w oczy - na pewno jakaś okazja się
znajdzie, są różne spotkania, festiwale itd. Odwagi.

Wiesz, raczej unikam towarzystwa osób, korzy mają tak biegunowo odległy od człowieczeństwa "kodeks".

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-15 11:52:27
Autor: Stefan
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia?a Berbeki

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:khupnf$guf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wiesz, raczej unikam towarzystwa osób, korzy maj± tak biegunowo odleg³y od cz³owieczeñstwa "kodeks".
Mo¿esz siê nie martwiæ, z tego co siê dowiedzia³em Jacek (brat Maæka) sprzedaje co¶ tam i finansuje wyprawê z w³asnych funduszy. Ministerstwo pomo¿e tylko w za³atwieniu formalno¶ci na wyprawê.
pozdr
Stefan

Data: 2013-03-15 17:27:04
Autor: WW
W dniu 2013-03-15 11:52, Stefan pisze:

[...]

I to właśnie mnie dziwi.
Dlaczego publicznie w telewizji opowiada o swojej chęci odnalezienia ciała brata?
Wszak, zgodnie z zasadami waszego "kodeksu", to właśnie on postępuje niemoralnie organizując pomoc w górach wysokich.

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-15 11:27:29
Autor: Olin
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berb eki
Dnia Thu, 14 Mar 2013 18:40:14 +0100, WW napisa³(a):

Ciekawi mnie w ilu wyprawach znale¼li siê ludzie z innym systemem warto¶ci i udzielili jednak pomocy nie zwa¿aj±c na kasê i wszyscy wrócili do domów.

To by³y, Jaros³awie, wy³±cznie wyprawy prowadzone przez przodowników.
Szczególn± szlachetno¶ci± & cz³owieczeñstwem wykazuj± siê Przodownicy
Sudeccy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Wierzê, ¿e tam w górze jest co¶, co czuwa nad nami.
 Niestety, jest to rz±d."
Woody Allen

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-15 11:49:48
Autor: Henek DÄ…browski
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berb eki
W dniu 2013-03-15 11:27, Olin pisze:

To były, Jarosławie, wyłącznie wyprawy prowadzone przez przodowników.
Szczególną szlachetnością & człowieczeństwem wykazują się Przodownicy
Sudeccy.
zapomniałeś dodać " z Poznania "

Pzdr Henek

Data: 2013-03-15 11:54:48
Autor: Olin
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berb eki
Dnia Fri, 15 Mar 2013 11:49:48 +0100, Henek D±browski napisa³(a):

zapomnia³e¶ dodaæ " z Poznania "

Tego chyba nie trzeba dodawaæ.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Dziêki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniêdzy potrzeba do ¿ycia w
ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-15 14:26:41
Autor: Krzysztof Halasa
WW <wuwu0@vp.pl> writes:

[...]

Przecież to nie są tajne informacje, poszukaj i podaj przykłady.

BTW myślisz że w tym przypadku kasa była problemem? Jakim dokładnie?

Nie byłem nigdy w takich warunkach jak oni, ale nawet na nieco mniejszej
wysokości w warunkach praktycznie letnich zetknąłem się z podobnym
problemem (dwukrotnie), i a) kasa w ogóle nie miała żadnego znaczenia,
b) możliwości pomocy słabszej osobie były bardzo ograniczone lub żadne.

Potrafię dodać do tego warunki panujące zimą na Broad Peak żeby nie
musieć wierzyć nikomu na słowo.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2013-03-15 18:38:46
Autor: J.F
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berbeki
Użytkownik "Krzysztof Halasa"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

No ba - patrz niedawny zimowy wypad w Beskidy opisywany tu na grupie.
Wystarczylo troche wiatru i sniegu, aby grupa nie mogla sie juz wiecej wspierac i zadzwonila po GOPR.

J.

Data: 2013-03-12 23:02:25
Autor: Dziobak
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berbeki
Użytkownik "WW"  napisaÅ‚

Zastanawiające - nieprawdaż?

"Zastanawiające" to pewnej matce na porodówce powiedzieli parę lat temu. ;)

Zastanawiające to jest od kogo dostałeś zlecenie na mieszanie kijem w gównie (nie obrażając nikogo z tu szanownych obecnych).
Twoje pisanie jest równorzędne z przypadkiem matki Madzi, Natali Siwiec i innymi pierdołami służącymi do odwrócenia uwagi.
Rozumiem, że to jakaÅ› akcja żeby ludzie z nudów tego 23 marca nie wyszli zobaczyć czy inni wyszli i przypadkiem jeszcze nie zdetronizowali jakiegoÅ› guru z nadania jedynej sÅ‚usznej demokracji totalitarnej.  ;)

Pieszy

Data: 2013-03-13 08:43:15
Autor: WW
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berb eki
W dniu 2013-03-12 23:02, Dziobak pisze:
Użytkownik "WW"  napisaÅ‚

[...]

Rozumiem, że to jakaś akcja żeby ludzie z nudów tego 23 marca nie wyszli
zobaczyć czy inni wyszli i przypadkiem jeszcze nie zdetronizowali
jakiegoÅ› guru z nadania jedynej sÅ‚usznej demokracji totalitarnej.  ;)

Pieszy

Inwektywy = przegrana   :-P

WW

Data: 2013-03-13 21:32:36
Autor: Dziobak
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia�a Berbeki
Użytkownik "WW"  napisaÅ‚

Inwektywy = przegrana

To ty jeszcze inwektyw nie widziaÅ‚ !!  ;)

Nie , bo już w poprzednim wątku przez ciebie zakładanym również starałem się przysrać; nie zauważyłeś albo było za delikatnie to i tak wracasz na linie startową.
Poza tym przegrana jest wtedy jak interlokutorowi przykleja siÄ™ etykietkÄ™ faszysty; niemniej na serio : mieszasz dla mieszania.
Nikt nie wie jak było i nikt nie wie jakby się zachował na miejscu jednego lub drugiego ze zmarłych, wiec przy tak małej ilości danych wejściowych jakiekolwiek domniemania a tym bardziej wnioski to nawet akademickie nie są , to tylko wróżenie z fusów.

Pieszy

Data: 2013-03-15 08:18:16
Autor: J.F.
Dnia Tue, 12 Mar 2013 09:11:11 +0100, WW napisał(a):
[...]

Ale czy to doswiadczeni himalaisci sie dopominaja takiej wyprawy, czy
kompletnie niedoswiadczona pani minister poczula rezerwe budzetowa ? A moze pani minister wcale nie jest taka niedoswiadczona, i swietnie wie ze
po takiej obietnicy jej notowania wzrosna, a grosza nie wyda, bo jej
doswiadczeni himalaisci podpowiedza ze to nie ma sensu ...

[...]

A kto powiedzial ze dostana z tego cos do kieszeni ?
Moze niektorzy czuja sie na silach pojsc i zniesc towarzysza, i ryzykowac
przy tym zycie ... tylko na wyprawe ich nie stac.

J.

Data: 2013-03-12 09:12:53
Autor: Olin
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki
Dnia Mon, 11 Mar 2013 19:14:50 +0100, Piotr napisa³(a):

£atwo nie ze swojej kieszeni rozdawaæ kasê.

Uwa¿am, ¿e pieni±dze z bud¿etu powinny zostaæ przeznaczone na poszukiwanie
i badania trotylu tudzie¿ kolejne ekshumacje.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobiety nie mo¿na zmieniæ. Mo¿na zmieniæ kobietê, ale to niczego nie
zmienia."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-12 13:41:20
Autor: Titus Atomicus
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a B erbeki
In article <1724qdnzzk0c9$.1pg2o2jy4sony.dlg@40tude.net>,
 Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

Dnia Mon, 11 Mar 2013 19:14:50 +0100, Piotr napisa³(a):

> £atwo nie ze swojej kieszeni rozdawaæ kasê. Uwa¿am, ¿e pieni±dze z bud¿etu powinny zostaæ przeznaczone na poszukiwanie
i badania trotylu tudzie¿ kolejne ekshumacje.

E, rozumiem ze to ironia.

Ale co do decyzji o 'wyprawie po cialo', a na dodatek finansowaniu tego ze srodkow publicznych, to uwazam ze to idyjotyzm i populizm.
--
TA

Data: 2013-03-12 14:23:41
Autor: Olin
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a B erbeki
Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:41:20 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa³(a):

Ale co do decyzji o 'wyprawie po cialo', a na dodatek finansowaniu tego ze srodkow publicznych, to uwazam ze to idyjotyzm i populizm.

Te - nieznane na razie - kwoty mo¿na z powodzeniem przeznaczyæ na odwierty
geotermalne, z czego Naród Polski odniós³by wielkie korzy¶ci.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Znam ja ich wszystkich, same ³ajdaki. Ca³e miasto takie: ³ajdak na ³ajdaku
jedzie i ³ajdakiem pogania. Jeden tam tylko jest porz±dny cz³owiek:
prokurator, ale i ten - prawdê mówi±c - ¶winia"
Niko³aj Gogol

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-12 15:42:30
Autor: Stefan
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki

U¿ytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisa³ w wiadomo¶ci news:yeo1bhrjjj28.w7u7efzpvmsj$.dlg40tude.net...
[...]

Nie zapominaj o Ojcu Dyrektorze, wszak On pierwszy stoi w kolejce...
pozdr
Stefan

Data: 2013-03-12 16:51:30
Autor: tadekperek
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki
Uwa¿am, ¿e pieni±dze z bud¿etu powinny zostaæ przeznaczone na poszukiwanie i badania trotylu tudzie¿ kolejne ekshumacje. Te - nieznane na razie - kwoty mo¿na z powodzeniem przeznaczyæ na odwierty geotermalne, z czego Naród Polski odniós³by wielkie korzy¶ci. Uwa¿am, ¿e pieni±dze z bud¿etu powinny zostaæ przeznaczone na poszukiwanie i badania trotylu tudzie¿ kolejne ekshumacje. Te - nieznane na razie - kwoty mo¿na z powodzeniem przeznaczyæ na odwierty geotermalne, z czego Naród Polski odniós³by wielkie korzy¶ci. Olin, moglby¶ takie teksty umieszczaæ np: w gazeta.pl. Jaki to by mia³o sens gdybym np. ja zacz±³ udowadniaæ ze jeste¶ uprzedzony i powy¿sze cytaty to glópota.

Zgadzam siê z ww. Od kiedy w wyprawach wysokogórskich rz±dzi komercja.. Priorytet to zaliczyæ wej¶cie, daje to s³awê i kasê, reszta ma³o wa¿na.
Trochê uogólni³em ale tez poradzê poczytaæ na te tematy.

https://plus.google.com/photos/100306321710890079863/albums?hl=pl

Data: 2013-03-13 09:20:38
Autor: Henek D±browski
W dniu 2013-03-13 00:51, tadekperek@op.pl pisze:

Zgadzam siê z ww. Od kiedy w wyprawach wysokogórskich rz±dzi komercja. Priorytet to zaliczyæ wej¶cie, daje to s³awê i kasê, reszta ma³o wa¿na.
Trochê uogólni³em ale tez poradzê poczytaæ na te tematy.

Z czym siê zgadzasz ?
To ¿e z bud¿etu s± finansowane bardzo dziwne historie wie ka¿dy.
Co gorsza w wielu wypadkach jest to finansowanie systemowe a kwoty s± ogromne.
Tutaj kto¶ bije pianê jak na razie o deklaracjê dofinansowania, dodatkowo zapewne jak±¶ nisk± kwot±.
Dodatkowo rzecz dotyczy sprawy jednostkowej i do¶æ smutnej.
Jest to klasyczny objaw "schylania siê po grosz ( dos³ownie ) w sytuacji kiedy z kieszeni wysypuj± siê tysi±ce.
Dawniej nazwano by to "brakiem taktu" lub "ma³ostkowo¶ci±"
dzi¶ "buractwem".

Pzdr Henek

Data: 2013-03-13 09:38:18
Autor: Olin
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki
Dnia Tue, 12 Mar 2013 16:51:30 -0700 (PDT), tadekperek@op.pl napisa³(a):

Priorytet to zaliczyæ wej¶cie, daje to s³awê i kasê, reszta ma³o wa¿na.

Du¿o ³atwiej zrobiæ kasê kupuj±c hektar ziemi i zostaj±c Rolnikiem
Niepokornym w ramionach KRUS.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymaj± sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sze¶ædziesi±t procent, a ¿onaci trzydzie¶ci procent."
¶w. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-13 10:43:25
Autor: tadekperek
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki
Nie powinienem wypisywaæ sie o pierwszej w nocy.
WW zapyta³ o 'kodex honorowy" i "Zasady". Juz nie pomne kto s³usznie mu odpisa³ ¿e takowych nie ma.
Tu sie zgadzam.
WW - Proponujê poczytaj o wyprawach partnerskich w dowolne wysokie góry czy chocia¿by o "zdobywaniu?" Ewerestu przez zasobnych "wspinaczy". Wyglada to tak ¿e jak masz kasê to nawet wnios±, jak nie masz kasy to mozesz zdechn±æ i nikt ci nie pomo¿e. Ba, czyta³em o przypadku nagrania ¶mierci takiego delikwenta który wspio³ sie wysoko, zej¶æ nie mia³ si³y a co gorsze nie mia³ kasy aby op³acic schodz±cych w dó³ bez baga¿u szerpów.
taka wyprawa to kasa. kasa z trudem uciu³ana i wy¿ebrana. Jak juz towa¿ystwo wybieze sie w góry to nie poto aby sie wzajemnie niañczyc.

Nie widzê sensu w poszukiwaniu cia³ w Himalajach. Nie przypuszczam jednak aby WW ¿a³owa³ paru zet z bud¿etu na ten cel.

Data: 2013-03-13 19:34:47
Autor: Henek D±browski
W dniu 2013-03-13 18:43, tadekperek@op.pl pisze:
juz towa¿ystwo wybieze sie w góry to nie poto aby sie wzajemnie niañczyc.

Ojej ale masz problemy z naszym ojczystym jêzykiem :-(

Nie widzê sensu w poszukiwaniu cia³ w Himalajach. Nie przypuszczam jednak aby WW ¿a³owa³ paru zet z bud¿etu na ten cel.

Z matematyk± te¿ ? tutaj nie chodzi o parê zet a jedynie o jaki¶ 1 grosz .....

Pzdr Henek

Data: 2013-03-13 23:41:29
Autor: tadekperek
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki

> juz towa¿ystwo wybieze sie w góry to nie poto aby sie wzajemnie niañczyc.
Ojej ale masz problemy z naszym ojczystym jêzykiem :-(

Pzdr Henek

To prawda, mam takie problemy. Skoro ju¿ siê wypisuje to zbieram siê zaraz po ¶wiêtach w Izerki. Takie niezbit ambitne ³a¿enie z namiotem i o ile mo¿liwe to bez szlaków. jak kto¶ by³by chêtny to zapraszam. Jakby co to inf. na prv.

Data: 2013-03-13 10:51:31
Autor: tadekperek
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki
"Du¿o ³atwiej zrobiæ kasê kupuj±c hektar ziemi i zostaj±c Rolnikiem
Niepokornym w ramionach KRUS."

Olin, liczê na Ciê, dawaj namiar, kupujê nawet dwa, kasa bêdzie dwa razy wiêksza. -:)

Data: 2013-03-14 09:20:31
Autor: Olin
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania cia³a Berbeki
Dnia Wed, 13 Mar 2013 10:51:31 -0700 (PDT), tadekperek@op.pl napisa³(a):

dawaj namiar, kupujê nawet dwa,

Proszê uprzejmie:
http://dom.gratka.pl/dzialki-grunty-sprzedam/lista/lodzkie,,skierniewicki,p.html

Mam nadziejê, ¿e tym razem dobrze trafi³em z lokalizacj±.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodz±cego za³amania nerwowego jest przekonanie,
 ¿e nasza praca jest szalenie wa¿na"
Bertrand Russell