Wszyscy sfinansujemy poszukiwania ciała Berbeki

Data: 2013-03-12 09:12:53
Autor: Olin
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania ciała Berbeki
Dnia Mon, 11 Mar 2013 19:14:50 +0100, Piotr napisał(a):

Łatwo nie ze swojej kieszeni rozdawać kasę.

Uważam, że pieniądze z budżetu powinny zostać przeznaczone na poszukiwanie
i badania trotylu tudzież kolejne ekshumacje.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę, ale to niczego nie
zmienia."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-12 13:41:20
Autor: Titus Atomicus
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania ciała B erbeki
In article <1724qdnzzk0c9$.1pg2o2jy4sony.dlg@40tude.net>,
 Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

> [...]

i badania trotylu tudzież kolejne ekshumacje.

E, rozumiem ze to ironia.

Ale co do decyzji o 'wyprawie po cialo', a na dodatek finansowaniu tego ze srodkow publicznych, to uwazam ze to idyjotyzm i populizm.
--
TA

Data: 2013-03-12 14:23:41
Autor: Olin
Wszyscy sfinansujemy poszukiwania ciała B erbeki
Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:41:20 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Ale co do decyzji o 'wyprawie po cialo', a na dodatek finansowaniu tego ze srodkow publicznych, to uwazam ze to idyjotyzm i populizm.

Te - nieznane na razie - kwoty można z powodzeniem przeznaczyć na odwierty
geotermalne, z czego Naród Polski odniósłby wielkie korzyści.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-12 15:42:30
Autor: Stefan

napisał(a):
Te - nieznane na razie - kwoty można z powodzeniem przeznaczyć na odwierty
geotermalne, z czego Naród Polski odniósłby wielkie korzyści.

-- uzdrawiam
Grzesiek
Nie zapominaj o Ojcu Dyrektorze, wszak On pierwszy stoi w kolejce...
pozdr
Stefan

Wszyscy sfinansujemy poszukiwania ciała Berbeki