Wszyscy siÄ™ o mnie troszczÄ…...co jest gra ne? ;)

Data: 2012-10-23 19:54:08
Autor: The_EaGle
Wszyscy siÄ™ o mnie troszczÄ…...co jest gra ne? ;)
Czy wy też macie to samo?

Nie mam nic przeciwko jak koleżanka z pracy pyta mnie czy nie jest mi zimno na motocyklu dojeżdżać do pracy, ale kolejne pytania facetów o tej porze zaczynają mnie już irytować. Dziś całkiem dobrze wyglądająca pani podczas postoju na światłach również zapytała mnie czy nie jest mi zimno, zaproponowałem że mogę się do niej przytulić... :) Co jest takiego dziwnego w tym że przy temp +8 stopni jeździ się motocyklu? Wreszcie czemu wszyscy już prawie przestali jeździć ? Dziś przejechałem ponad 110km po Warszawie i okolicach i widziałem tylko JEDEN motocykl. Co się z Wami stało? Przecież wczoraj i dziś się całkiem dobrze jeździło? Do świat jeszcze daleko jeździć można...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2012-10-23 19:04:29
Autor: AZ
On 2012-10-23, The_EaGle <theeagle@tenbit.pl> wrote:
Czy wy też macie to samo?

[...]

Bez przesadyzmu. Zrobilem dzisiaj tylko trase dom-robota i nazad, pewnie
kilku widzialem. Ja jezdze caly rok, nawet jak jest -10 o ile nie ma
sniegu i lodu na jezdni i nikt mnie nie pyta czy zimno mi jest :-(

https://lh4.googleusercontent.com/-_sJoQAeapWw/TUlMNU5phVI/AAAAAAAADug/DRYysRysvko/s640/2011-02-02%252012.57.09.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZknwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%252006.56.29.jpg

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 21:15:20
Autor: Monster
W dniu 2012-10-23 21:04, AZ pisze:

[...]

Taki mrożony lakier to chyba od Mavericka?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-23 19:42:26
Autor: AZ
Wszyscy siÄ™ o mnie troszczÄ…...co jest grane? ;)
Data: 2012-10-23 22:35:08
Autor: Arbiter
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ;)

U¿ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k66pns$et6$3node1.news.atman.pl...

https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZknwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%252006.56.29.jpg

i co, ciep³o w kolana?

Data: 2012-10-23 20:41:05
Autor: AZ
On 2012-10-23, Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:
https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZknwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%252006.56.29.jpg

i co, ciep³o w kolana?
Ujdzie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-24 14:12:39
Autor: Arbiter
Wszyscy sie o mnie troszcz?...co jest grane? ;)

U¿ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k66vd1$f9s$12node2.news.atman.pl...

Ujdzie ;-)

to stan zapalny rozgrzewa;)

Data: 2012-10-23 22:48:32
Autor: The_EaGle
[...]

Pewnie dlatego że zbyt profesjonalnie wyglądasz. Widać po mnie z dala wieje amatorem i stąd tak się troszczą o mnie ;)

Rafał

Data: 2012-10-23 20:08:36
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-10-23 19:54, The_EaGle pisze:
[...]

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Chociaz ostatnio "odkrylem" polaczenie skory i polara i stwierdzilem, ze i zima mozna by zapindalac:)

M.

Data: 2012-10-23 19:07:23
Autor: AZ
On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

?? Nie ma wiekszej roznicy przyczepnosci niz przy 15-20st na jakichs
sensownych i nie 15 letnich oponach.

Chociaz ostatnio "odkrylem" polaczenie skory i polara i stwierdzilem, ze i zima mozna by zapindalac:)

Skora to najgorszy pomysl na zime.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 22:45:25
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-23 20:08, Mikolaj Jopczynski pisze:
Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Chociaz ostatnio "odkrylem" polaczenie skory i polara i stwierdzilem, ze
i zima mozna by zapindalac:)

Ja odkryłem texy z podpinką ;) parę lat temu i od tej pory naprawdę zimno mi nie jest. A odkąd jeżdżę z handbarami i podgrzewanymi manetkami których w tym roku i tak nie miałem jeszcze po co włączać to kompletnie nie rozumiem co znaczy zmarznięte ręce... :)
W tym roku podgrzewane manetki włączyłem raz i zostawiłem moto na 8h z włączonymi efekt był taki że panowie BORowcy pomagali mi odpalać maszynę na pych ;) Równi goście :>

Rafał

Data: 2012-10-23 21:10:29
Autor: AZ
On 2012-10-23, The_EaGle <theeagle@tenbit.pl> wrote:

[...]

No ja mam Modeke z wypinana membrana + ocieplana podpinka. Jechalem ostatnio
po nocy 300 km gdzie ostatnie 180 km bylo przy 2-1-0 st w rece cieplo,
z handbarami bylby mniod tylko w nogi zmarzlem strasznie i sie zastanawiam
czy nie ma jakichs wkladek 12V do butow ;-)

W tym roku podgrzewane manetki włączyłem raz i zostawiłem moto na 8h z włączonymi efekt był taki że panowie BORowcy pomagali mi odpalać maszynę na pych ;) Równi goście :>

To trzeba bylo przez przekaznik podlaczyc :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-24 01:18:28
Autor: Jasio
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:k67144$kvv$2node2.news.atman.pl...

z handbarami bylby mniod tylko w nogi zmarzlem strasznie i sie zastanawiam
czy nie ma jakichs wkladek 12V do butow ;-)

Oczywiście, że są.
Są też grzane wkładki do spodni, kamizelki itp. Kwestia kasy do wydania.

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2012-10-23 23:57:44
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-10-23 22:45, The_EaGle pisze:
[...]

Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.
Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie, a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.

Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.

M.

Data: 2012-10-23 22:00:22
Autor: AZ
On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

Tose pojedz w skorach 1600km albo przy 0st to pogadamy. Mam texy i skore,
owszem skora jest fajna do pycenia bo nie lopocze jak flaga na wietrze
ale nie zmienia faktu, ze jest zajebiscie zimna.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-24 01:20:33
Autor: grzech
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ; )
owszem skora jest fajna do pycenia bo nie lopocze jak flaga na wietrze
ale nie zmienia faktu, ze jest zajebiscie zimna.

¼le zak³adasz - futerkiem na zewn±trz:)

_____
grzech
tdm

Data: 2012-10-24 10:30:21
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-10-24 00:00, AZ pisze:
On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

Robie 200 km dziennie w skorze, z czego wlasnie 100 w okolicach 0 ...... nie wiem na co mialbym zwracac uwage, bo wszystko jest ok ;) Moze mam jakas dziwna skore, albo za cieply polar pod nia - jest mi dobrze :)

O skorzanych spodniach nie wspominam - dopiero teraz je zaczalem doceniac, kiedy latem sie momentami topilem ;)

M.

Data: 2012-10-24 10:58:56
Autor: Marcin N
W dniu 2012-10-24 10:30, Mikolaj Jopczynski pisze:

[...]

Przecież starą prawdą motocyklową jest to, że nie ma uniwersalnego ubrania na każdą pogodę. Wiadomo, że każdy z nas szuka czegoś takiego, ale zawsze wiąże się to jednak z pewnymi niedogodnościami - albo w upale, albo w zimnie.

--
MN

Data: 2012-10-24 13:04:27
Autor: gwojciula
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ; )
W dniu ¶roda, 24 pa¼dziernika 2012 10:31:03 UTC+2 u¿ytkownik Miko³aj Jopczyñski > >> Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.

Dzis gonilem charlejowca w skorze. Nie wygladalo, zeby bylo mu zimno, mimo, ze na nogach mial papegi. Moze dlatego, ze jako plecaczek siedziala 90 kilogramowa panna w ordynarnym materialowym kremowym plaszczyku do poluda. Chcialem mu krzyknac, zeby zawiazal sznurowadlo, ktore mu sie rozwiazalo, jednak nien dogonilem.

Cuda panie w tej stolycy, cuda...

--
amos

Data: 2012-10-24 16:08:13
Autor: Monster
W dniu 2012-10-23 23:57, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.
Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie,
a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.
Po prostu kupiłeś gówniane.

Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam
bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.
Rękawiczki też są różne,mam w sumie 4 pary na każdą pogodę,nawet duży minus nie straszny.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-24 13:01:12
Autor: gwojciula
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ; )
W dniu ¶roda, 24 pa¼dziernika 2012 16:08:41 UTC+2 u¿ytkownik Monster napisa³:
Rêkawiczki te¿ s± ró¿ne,mam w sumie 4 pary na ka¿d± pogodê,nawet du¿y
Gdy zakladasz cztery pary na raz, oczywista :)

--
amos

Data: 2012-10-24 22:14:20
Autor: Monster
W dniu 2012-10-24 22:01, gwojciula@gmail.com pisze:
W dniu ¶roda, 24 pa¼dziernika 2012 16:08:41 UTC+2 u¿ytkownik Monster napisa³:
Rêkawiczki te¿ s± ró¿ne,mam w sumie 4 pary na ka¿d± pogodê,nawet du¿y
Gdy zakladasz cztery pary na raz, oczywista :)
Nie wejdzie,w sumie to 5 par,tylko ostatnie dwie maj± coraz mniej palców,w kupie paluchom cieplej.
Dzi¶ jedna ³ajza chyba siê o mnie troszczy³a,próbowa³ podgrzaæ mnie petem grr...

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-25 21:13:53
Autor: The_EaGle
> [...]
> Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie,
> a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.

I czym się jeździ...

> Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam
> bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.

No to prędzej. Ja nie wyobrażam sobie gościa w skórze na v-stromie ;)

Rafał

Data: 2012-10-26 02:12:54
Autor: marcin
Użytkownik "The_EaGle" <theeagle@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:k6c31g$un0$1news.task.gda.pl...
> Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam
> bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.

No to prędzej. Ja nie wyobrażam sobie gościa w skórze na v-stromie ;)

W podkoszulku i klapkach, to już co innego ;)
--
pzdr,
marcin

Data: 2012-10-24 09:12:43
Autor: Adam Wysocki
Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Z³ej baletnicy... :)

Nie przesadzajmy z tym ¶lisko.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

Data: 2012-10-24 12:45:04
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-10-24 11:12, Adam Wysocki pisze:
Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Z³ej baletnicy... :)

Nie przesadzajmy z tym ¶lisko.

Mam juz na wykonczeniu kapcie i .... pewno dlatego tak troszke panikuje jak widze kawalek wody ;)

M.

Data: 2012-10-25 06:38:58
Autor: Adam Wysocki
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ;)
Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Mam juz na wykonczeniu kapcie i .... pewno dlatego tak troszke panikuje jak widze kawalek wody ;)

No to zmienia postaæ rzeczy. Ja na gumach nie oszczêdzam.

Data: 2012-10-25 21:28:20
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-25 08:38, Adam Wysocki pisze:
[...]

Ja w³a¶nie od miesi±ca popylam na nowym komplecie i baaardzo siê cieszê ¿e nie czeka³em z tym do wiosny. Przydaj± siê co dziennie... do tego ta mieszanka gumowa jakby insza i lepiej trzyma ten zimny asfalt.

Dzi¶ zorientowa³em siê jak bardzo te bia³e pasy s± ¶liskie jak pokry³y siê wod± z piaskiem jak zatrzyma³em siê na ¶wiat³ach i podpar³em sie nog±... ale jako¶ przyczepno¶ci podczas ruszania jad±c specjalnie po pasach nie u¶wiadczy³em jak na poprzednich oponach... dziwne...

Rafa³

Data: 2012-12-01 18:11:07
Autor: Mas³o
W dniu 2012-10-25 21:28, The_EaGle pisze:
[...]

Przy hamowaniu trzeba na pasy uwa¿aæ, ale przy ruszaniu to ju¿ bajka jak dup± zamiata i ta¶ma przez ca³e skrzy¿owanie idzie ;P

Pozdro,
--
Mas³o

Data: 2012-10-23 20:17:25
Autor: Monster
[...]

No sorry,dzisiaj wyjątkowo nie jeździłem,ale kilkanaście sprzętów mijałem puszką,to źle nie jest.
W czasie słynnej ostatnio ulewy na pewno jeździło nas trzech,w tym nawet KHI:-P
O to zimno to się ciągle pytają,niektórzy codziennie.
Przy mocno ujemnych temperaturach jest weselej,można czytać z ruchu warg większości przechodniów i innych kierowców o kur.. ewentualnie ja pier..ale to w miastach gdzie nie ma Telepizzy:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-23 19:06:02
Autor: AZ
On 2012-10-23, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

W czasie słynnej ostatnio ulewy na pewno jeździło nas trzech,w tym nawet KHI:-P

KHI to prawie do Grodziska zajechalo i wrocilo ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-26 08:40:22
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-10-23 21:06, AZ pisze:

KHI to prawie do Grodziska zajechalo i wrocilo ;-)

Jestescie majchiro!
A ludzie sie o Was troszcza bo taka u nas kultura, ze o dziaduniow i babuszki sie dba!

pozdr
newrom w kwiecie wieku.

Data: 2012-10-23 22:50:48
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-23 20:17, Monster pisze:

No sorry,dzisiaj wyjątkowo nie jeździłem,ale kilkanaście sprzętów
mijałem puszką,to źle nie jest.

Może to mnie widziałeś kilka razy? ;)

[...]

Ja od dłuższego czasu zastanawiam sie czemu nie produkują opon zimowych
do motocykli bo do skuterów to są już od dawna... Naprawdę nie było by chętnych?

Rafał

Data: 2012-10-23 21:08:08
Autor: AZ
On 2012-10-23, The_EaGle <theeagle@tenbit.pl> wrote:
[...]

Ale po co Ci? Cala zime jezdze na zwyklych turystycznych czy
turystyczno-sportowych i spokojnie daja rade, zdarzalo sie na torowkach
ale przy temperaturach < 5 przez pierwsze kilometry ma sie wrazenie ze opony sa wystrugane z drewna... Myslalem tez o "deszczowkach" ale pewnie
na dlugo by nie starczyly i sobie dalem spokoj.

Poza tym zimowki to sa na snieg a co zwyklym motocyklem po sniegu
pojezdzisz? No chyba ze z kolcami.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-25 21:20:27
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-23 23:08, AZ pisze:

[...]

Zimówki nie są tylko na śnieg. Miękka mieszanka powoduje ze możesz jeździć pewniej po suchym asfalcie przy ujemnych temperaturach a teraz jak sam napisałeś opony "drewniane" utrudniają taką zabawę.
Moje obecne metzelery turance są lepsze i nie potrzebują takiego długiego rozgrzania ale poprzednie micheliny anakee 2 nawet w temp +10 przez pierwsze km były bardzo niebezpieczne.

Rafał

Data: 2012-10-23 23:11:21
Autor: Piotr Rezmer
The_EaGle pisze:

Ja od dłuższego czasu zastanawiam sie czemu nie produkują opon zimowych
do motocykli bo do skuterów to są już od dawna... Naprawdę nie było by
chętnych?

Nie wiem czy lepsza mieszanka dużo pomoże na lodzie. Podejrzewam, że w przypadku uslizgu na lodzie maszyny która waży >= 200kg łatwo zrobić sobie kuku. Z kolei w przypadku skutera, kuku jest IMO mniejsze.

Na razie doświadczyłem tylko uślizgu na lodzie na jezdni na XLR250 (opona kostka). Krótka piłka, noga trochę pobolewała przez kilka dni, rozbity kierunkowskaz. A jechałem w jeansach tylko zatankować kilkaset metrów.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-10-25 21:16:50
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-23 23:11, Piotr Rezmer pisze:

[...]

Nie myślę o jeździe po lodzie ale po zwykłym suchym asfalcie przy -5 gdzie normalna opona już bardzo źle trzyma się jezdni. Myslę że tutaj mieszanka bardziej miękka jednak była by zdecydowanie lepsza.

[...]

Opony motocyklowe szybko twardniejÄ… jak temp spada i z tego powodu jest dupa...

Rafał

Data: 2012-10-23 20:54:56
Autor: Arbiter
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ;)

U¿ytkownik "The_EaGle" <theeagle@tenbit.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k66ljt$tf6$1news.task.gda.pl...

Nie mam nic przeciwko jak kole¿anka z pracy pyta mnie czy nie jest mi

zgadza siê, pytaj± rózni ludzie czy nie jest zimno i prawda jest taka ze jest zimno. Ale daje siê je¼dziæ

takiego dziwnego w tym ¿e przy temp +8 stopni je¼dzi siê motocyklu?

bo jest zimno i nieprzyjemnie

Wreszcie czemu wszyscy ju¿ prawie przestali je¼dziæ ? Dzi¶ przejecha³em

w ogole siê z tym nie zgadzam, ilosæ motocykli które widzê pod zak³adami pracy jest taka sama jak latem

Data: 2012-10-24 09:15:46
Autor: Adam Wysocki
Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:

Nie mam nic przeciwko jak kole¿anka z pracy pyta mnie czy nie jest mi

zgadza siê, pytaj± rózni ludzie czy nie jest zimno i prawda jest taka ze jest zimno. Ale daje siê je¼dziæ

W Warszawie? Ja je¿d¿ê codziennie i nikt mnie nigdy nie pyta³ czy jest mi zimno - a¿ tak nieprzyja¼nie wygl±dam? :D

Data: 2012-10-23 21:29:41
Autor: WIADRO
[...]

Mnie się żadna nie pytała, ale ja się nie zatrzymuje na skrzyżowaniach. Po co, żeby znów ruszać? Bez sensu.

Data: 2012-10-23 23:14:07
Autor: Alf/red/
On 2012-10-23 19:54, The_EaGle wrote:
Dziś przejechałem ponad 110km po Warszawie i okolicach i widziałem tylko
JEDEN motocykl.

Ja przejechałem 20 i widziałem kilkanaście... W porze powrotów z pracy. Na samym lotnisku Okęcie stało 5 czy 6.
I mnie też już ze dwa tygodnie temu pytali o zimno ;-)

--
Alf/red/

Data: 2012-10-24 13:45:07
Autor: BUNIEK
[...]

Jeździ się jeździ, dziś było 5 i tez się pojechało ale w słoneczku było lepiej a i mam otwarty kask :).
Ja dziś widziałem ze 3 motocykle lub więcej. Tarchomin -> Centrum.
Na ulicy to siÄ™ mnie nie pytajÄ… czy zimno ale w pracy owszem :).
W spodniach narciarskich założonych na jeansy jest naprawdę Ciepło, brakuje im tylko ochraniaczy :(.

Buniek
CBF 500

Data: 2012-10-25 21:24:31
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-24 13:45, BUNIEK pisze:

[...]

No ja także ostatnio daruje sobie zdejmowanie jeansów na dojazdy do pracy. Nakładam na nie texy z podpinką i jest super komfortowo. Tylko na światłach jak się stoi to wtedy jest mało wygodnie się ruszać ale sama jazda super :)

Rafał

Data: 2012-10-26 11:46:48
Autor: BUNIEK
[...]

Jak szukałem spodni to wszystkie dobre na długość nie były wstanie wejść na jeansy, ale ograniczałem się do modelu tworzącego komplet z kurtka.
Teraz czekam na promocje posezonowe i cos zakupie. Czy jesteÅ› zadowolony ze swoich jaki model i marka ?.

Buniek

Data: 2012-10-26 18:58:08
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-26 11:46, BUNIEK pisze:

[...]

Jeżeli chodzi o spodnie to w zasadzie nie mam się do czego przyczepić -- -- nooo mogły by być airventy na lato ale można rozpiąć je i jakoś da się wytrzymać. Mam coś takiego http://tinyurl.com/9n2f9de
wyjmowana membrana sympatexu i wyjmowana podpinka oddzielnie. W lato można wiec wozić sama membranę. Mają ochraniacze CE na kolanach, biodrach i po bokach poniżej kolan. Na jeansy wchodzą i na buty oczywiście też. :)

Naturalnie spodnie są w komplecie z kurtką z której jestem mniej zadowolony ale w sumie mam ten komplet już 4 czy 5 sezon nie pamiętam i trzymają się kupy. Do temp +10 mozna jeździć w podkoszulku poniżej przydaje się kawałek polara i zimno nie jest.

Rafał

Data: 2012-10-30 01:09:50
Autor: Grzegorz Korpan
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ; )
On Tuesday, October 23, 2012 7:54:10 PM UTC+2, The_EaGle wrote:
Czy wy te¿ macie to samo?

Nie mam nic przeciwko jak kole¿anka z pracy pyta mnie czy nie jest mi zimno na motocyklu doje¿d¿aæ do pracy, ale kolejne pytania facetów o tej porze zaczynaj± mnie ju¿ irytowaæ. Dzi¶ ca³kiem dobrze wygl±daj±ca pani podczas postoju na ¶wiat³ach równie¿ zapyta³a mnie czy nie jest mi zimno, zaproponowa³em ¿e mogê siê do niej przytuliæ... :) Co jest takiego dziwnego w tym ¿e przy temp +8 stopni je¼dzi siê motocyklu? Wreszcie czemu wszyscy ju¿ prawie przestali je¼dziæ ? Dzi¶ przejecha³em ponad 110km po Warszawie i okolicach i widzia³em tylko JEDEN motocykl. Co siê z Wami sta³o? Przecie¿ wczoraj i dzi¶ siê ca³kiem dobrze je¼dzi³o? Do ¶wiat jeszcze daleko je¼dziæ mo¿na...

Pozdrawiam

Rafa³

Je¼dzi siê ca³kiem dobrze.
Ja w weekend zrobi³em 700 km na po³udnie Polski.
Temperatura miêdzy 0 a 3 st.C.
Bielizna termiczna + Rukka i mo¿na je¼dziæ do pierwszych lodów :-)

Pozdrawiam twardzieli :-)

Data: 2012-11-01 03:27:30
Autor: Pravy
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ; )
nie je¿dze, pie.., ale nie przez odize¿ a przez paruj±cy kask, poni¿ej 10st zachodzi m³g³± i nie ma mocnych.

Data: 2012-11-02 22:43:43
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-11-01 11:27, Pravy pisze:
nie je¿dze, pie.., ale nie przez odize¿ a przez paruj±cy kask, poni¿ej 10st zachodzi m³g³± i nie ma mocnych.

Ja wywali³em stary antifog i kupi³em FogCity i dzia³a. Polecam

Rafa³

Data: 2012-11-01 12:48:09
Autor: KJ@noway.com
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ; )
W dniu wtorek, 23 pa¼dziernika 2012 19:54:10 UTC+2 u¿ytkownik The_EaGle napisa³:
[...]

I po co ten lans?

KJ

Data: 2012-11-02 22:46:38
Autor: The_EaGle
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ;)
W dniu 2012-11-01 20:48, KJ@noway.com pisze:

I po co ten lans?

W sensie po co je¿d¿ê? Bo oszczêdzam 30min dziennie, paliwo, a do tego co rano cieszê siê jak cholera ¿e jadê do pracy a samochodzie to nie dzia³a.

Rafa³

Data: 2012-11-02 23:19:22
Autor: Kuczu
Wszyscy siÄ™ o mnie troszczÄ…...co jest grane? ;)
W dniu 2012-11-02 22:46, The_EaGle pisze:

W sensie po co jeżdżę? Bo oszczędzam 30min dziennie, paliwo, a do tego
co rano cieszę się jak cholera że jadę do pracy a samochodzie to nie
działa.

Zmien robote. Mnie cieszy ze jade do roboty bez wzgledu na srodek transportu.

--
Kuczu

ebLOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-11-02 23:21:22
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-11-02 23:19, Kuczu pisze:
[...]

Ja nie narzekam na robotę (wręcz przeciwnie) ale na czas i sposób dotarcia (przez korki) do roboty :)

Rafał

Data: 2012-11-03 01:15:04
Autor: Johnny
[...]

Kurde, sami Pstrowscy na tej grupie. Mnie tylko cieszy jak z roboty wychodzÄ™ :-(

Zdroofka Johnny

Wszyscy siÄ™ o mnie troszczÄ…...co jest gra ne? ;)