Wszyscy si─Ö o mnie troszcz─ů...co jest gra ne? ;)

Data: 2012-10-23 19:54:08
Autor: The_EaGle
Wszyscy si─Ö o mnie troszcz─ů...co jest gra ne? ;)
Czy wy te┼╝ macie to samo?

Nie mam nic przeciwko jak kole┼╝anka z pracy pyta mnie czy nie jest mi zimno na motocyklu doje┼╝d┼╝a─ç do pracy, ale kolejne pytania facet├│w o tej porze zaczynaj─ů mnie ju┼╝ irytowa─ç. Dzi┼Ť ca┼ékiem dobrze wygl─ůdaj─ůca pani podczas postoju na ┼Ťwiat┼éach r├│wnie┼╝ zapyta┼éa mnie czy nie jest mi zimno, zaproponowa┼éem ┼╝e mog─Ö si─Ö do niej przytuli─ç... :) Co jest takiego dziwnego w tym ┼╝e przy temp +8 stopni je┼║dzi si─Ö motocyklu? Wreszcie czemu wszyscy ju┼╝ prawie przestali je┼║dzi─ç ? Dzi┼Ť przejecha┼éem ponad 110km po Warszawie i okolicach i widzia┼éem tylko JEDEN motocykl. Co si─Ö z Wami sta┼éo? Przecie┼╝ wczoraj i dzi┼Ť si─Ö ca┼ékiem dobrze je┼║dzi┼éo? Do ┼Ťwiat jeszcze daleko je┼║dzi─ç mo┼╝na...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2012-10-23 19:04:29
Autor: AZ
On 2012-10-23, The_EaGle <theeagle@tenbit.pl> wrote:
Czy wy te┼╝ macie to samo?

[...]

Bez przesadyzmu. Zrobilem dzisiaj tylko trase dom-robota i nazad, pewnie
kilku widzialem. Ja jezdze caly rok, nawet jak jest -10 o ile nie ma
sniegu i lodu na jezdni i nikt mnie nie pyta czy zimno mi jest :-(

https://lh4.googleusercontent.com/-_sJoQAeapWw/TUlMNU5phVI/AAAAAAAADug/DRYysRysvko/s640/2011-02-02%252012.57.09.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZknwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%252006.56.29.jpg

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 21:15:20
Autor: Monster
W dniu 2012-10-23 21:04, AZ pisze:

[...]

Taki mro┼╝ony lakier to chyba od Mavericka?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-23 19:42:26
Autor: AZ
Wszyscy si─Ö o mnie troszcz─ů...co jest grane? ;)
Data: 2012-10-23 22:35:08
Autor: Arbiter
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ;)

U┐ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa│ w wiadomoÂci news:k66pns$et6$3node1.news.atman.pl...

https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZknwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%252006.56.29.jpg

i co, ciep│o w kolana?

Data: 2012-10-23 20:41:05
Autor: AZ
Wszyscy siê o mnie troszcz±...co jest grane? ;)
On 2012-10-23, Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:
https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZknwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%252006.56.29.jpg

i co, ciep┬│o w kolana?
Ujdzie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-24 14:12:39
Autor: Arbiter
Wszyscy sie o mnie troszcz?...co jest grane? ;)

U┐ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa│ w wiadomoÂci news:k66vd1$f9s$12node2.news.atman.pl...

Ujdzie ;-)

to stan zapalny rozgrzewa;)

Data: 2012-10-23 22:48:32
Autor: The_EaGle
[...]

Pewnie dlatego ┼╝e zbyt profesjonalnie wygl─ůdasz. Wida─ç po mnie z dala wieje amatorem i st─ůd tak si─Ö troszcz─ů o mnie ;)

Rafał

Data: 2012-10-23 20:08:36
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-10-23 19:54, The_EaGle pisze:
[...]

zimno, zaproponowałem że mogę się do niej przytulić... :) Co jest
takiego dziwnego w tym ┼╝e przy temp +8 stopni je┼║dzi si─Ö motocyklu?
Wreszcie czemu wszyscy ju┼╝ prawie przestali je┼║dzi─ç ? Dzi┼Ť przejecha┼éem
ponad 110km po Warszawie i okolicach i widziałem tylko JEDEN motocykl.
Co si─Ö z Wami sta┼éo? Przecie┼╝ wczoraj i dzi┼Ť si─Ö ca┼ékiem dobrze
je┼║dzi┼éo? Do ┼Ťwiat jeszcze daleko je┼║dzi─ç mo┼╝na...

Pozdrawiam
Rafał

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Chociaz ostatnio "odkrylem" polaczenie skory i polara i stwierdzilem, ze i zima mozna by zapindalac:)

M.

Data: 2012-10-23 19:07:23
Autor: AZ
On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

?? Nie ma wiekszej roznicy przyczepnosci niz przy 15-20st na jakichs
sensownych i nie 15 letnich oponach.

Chociaz ostatnio "odkrylem" polaczenie skory i polara i stwierdzilem, ze i zima mozna by zapindalac:)

Skora to najgorszy pomysl na zime.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 22:45:25
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-23 20:08, Mikolaj Jopczynski pisze:
Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Chociaz ostatnio "odkrylem" polaczenie skory i polara i stwierdzilem, ze
i zima mozna by zapindalac:)

Ja odkry┼éem texy z podpink─ů ;) par─Ö lat temu i od tej pory naprawd─Ö zimno mi nie jest. A odk─ůd je┼╝d┼╝─Ö z handbarami i podgrzewanymi manetkami kt├│rych w tym roku i tak nie mia┼éem jeszcze po co w┼é─ůcza─ç to kompletnie nie rozumiem co znaczy zmarzni─Öte r─Öce... :)
W tym roku podgrzewane manetki w┼é─ůczy┼éem raz i zostawi┼éem moto na 8h z w┼é─ůczonymi efekt by┼é taki ┼╝e panowie BORowcy pomagali mi odpala─ç maszyn─Ö na pych ;) R├│wni go┼Ťcie :>

Rafał

Data: 2012-10-23 21:10:29
Autor: AZ
On 2012-10-23, The_EaGle <theeagle@tenbit.pl> wrote:

[...]

No ja mam Modeke z wypinana membrana + ocieplana podpinka. Jechalem ostatnio
po nocy 300 km gdzie ostatnie 180 km bylo przy 2-1-0 st w rece cieplo,
z handbarami bylby mniod tylko w nogi zmarzlem strasznie i sie zastanawiam
czy nie ma jakichs wkladek 12V do butow ;-)

W tym roku podgrzewane manetki w┼é─ůczy┼éem raz i zostawi┼éem moto na 8h z w┼é─ůczonymi efekt by┼é taki ┼╝e panowie BORowcy pomagali mi odpala─ç maszyn─Ö na pych ;) R├│wni go┼Ťcie :>

To trzeba bylo przez przekaznik podlaczyc :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-24 01:18:28
Autor: Jasio
Wszyscy si─Ö o mnie troszcz─ů...co jest grane? ;)
U┼╝ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:k67144$kvv$2node2.news.atman.pl...

z handbarami bylby mniod tylko w nogi zmarzlem strasznie i sie zastanawiam
czy nie ma jakichs wkladek 12V do butow ;-)

Oczywi┼Ťcie, ┼╝e s─ů.
S─ů te┼╝ grzane wk┼éadki do spodni, kamizelki itp. Kwestia kasy do wydania.

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2012-10-23 23:57:44
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-10-23 22:45, The_EaGle pisze:
[...]

Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.
Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie, a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.

Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.

M.

Data: 2012-10-23 22:00:22
Autor: AZ
On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

Tose pojedz w skorach 1600km albo przy 0st to pogadamy. Mam texy i skore,
owszem skora jest fajna do pycenia bo nie lopocze jak flaga na wietrze
ale nie zmienia faktu, ze jest zajebiscie zimna.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-24 01:20:33
Autor: grzech
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ; )
owszem skora jest fajna do pycenia bo nie lopocze jak flaga na wietrze
ale nie zmienia faktu, ze jest zajebiscie zimna.

╝le zak│adasz - futerkiem na zewn▒trz:)

_____
grzech
tdm

Data: 2012-10-24 10:30:21
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-10-24 00:00, AZ pisze:
On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

Robie 200 km dziennie w skorze, z czego wlasnie 100 w okolicach 0 ...... nie wiem na co mialbym zwracac uwage, bo wszystko jest ok ;) Moze mam jakas dziwna skore, albo za cieply polar pod nia - jest mi dobrze :)

O skorzanych spodniach nie wspominam - dopiero teraz je zaczalem doceniac, kiedy latem sie momentami topilem ;)

M.

Data: 2012-10-24 10:58:56
Autor: Marcin N
W dniu 2012-10-24 10:30, Mikolaj Jopczynski pisze:

[...]

Przecie┼╝ star─ů prawd─ů motocyklow─ů jest to, ┼╝e nie ma uniwersalnego ubrania na ka┼╝d─ů pogod─Ö. Wiadomo, ┼╝e ka┼╝dy z nas szuka czego┼Ť takiego, ale zawsze wi─ů┼╝e si─Ö to jednak z pewnymi niedogodno┼Ťciami - albo w upale, albo w zimnie.

--
MN

Data: 2012-10-24 13:04:27
Autor: gwojciula
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ; )
W dniu Âroda, 24 pa╝dziernika 2012 10:31:03 UTC+2 u┐ytkownik Miko│aj Jopczy˝ski > >> Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.

Dzis gonilem charlejowca w skorze. Nie wygladalo, zeby bylo mu zimno, mimo, ze na nogach mial papegi. Moze dlatego, ze jako plecaczek siedziala 90 kilogramowa panna w ordynarnym materialowym kremowym plaszczyku do poluda. Chcialem mu krzyknac, zeby zawiazal sznurowadlo, ktore mu sie rozwiazalo, jednak nien dogonilem.

Cuda panie w tej stolycy, cuda...

--
amos

Data: 2012-10-24 16:08:13
Autor: Monster
W dniu 2012-10-23 23:57, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.
Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie,
a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.
Po prostu kupi┼ée┼Ť g├│wniane.

Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam
bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.
R─Ökawiczki te┼╝ s─ů r├│┼╝ne,mam w sumie 4 pary na ka┼╝d─ů pogod─Ö,nawet du┼╝y minus nie straszny.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-24 13:01:12
Autor: gwojciula
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ; )
W dniu Âroda, 24 pa╝dziernika 2012 16:08:41 UTC+2 u┐ytkownik Monster napisa│:
Rŕkawiczki te┐ s▒ rˇ┐ne,mam w sumie 4 pary na ka┐d▒ pogodŕ,nawet du┐y
Gdy zakladasz cztery pary na raz, oczywista :)

--
amos

Data: 2012-10-24 22:14:20
Autor: Monster
W dniu 2012-10-24 22:01, gwojciula@gmail.com pisze:
W dniu Âroda, 24 pa╝dziernika 2012 16:08:41 UTC+2 u┐ytkownik Monster napisa│:
Rŕkawiczki te┐ s▒ rˇ┐ne,mam w sumie 4 pary na ka┐d▒ pogodŕ,nawet du┐y
Gdy zakladasz cztery pary na raz, oczywista :)
Nie wejdzie,w sumie to 5 par,tylko ostatnie dwie maj▒ coraz mniej palcˇw,w kupie paluchom cieplej.
Dzi jedna │ajza chyba siŕ o mnie troszczy│a,prˇbowa│ podgrzaŠ mnie petem grr...

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-25 21:13:53
Autor: The_EaGle
> [...]
> Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie,
> a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.

I czym si─Ö je┼║dzi...

> Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam
> bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.

No to pr─Ödzej. Ja nie wyobra┼╝am sobie go┼Ťcia w sk├│rze na v-stromie ;)

Rafał

Data: 2012-10-26 02:12:54
Autor: marcin
Wszyscy si─Ö o mnie troszcz─ů...co jest grane? ;)
U┼╝ytkownik "The_EaGle" <theeagle@tenbit.pl> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:k6c31g$un0$1news.task.gda.pl...
> Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam
> bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.

No to pr─Ödzej. Ja nie wyobra┼╝am sobie go┼Ťcia w sk├│rze na v-stromie ;)

W podkoszulku i klapkach, to ju┼╝ co innego ;)
--
pzdr,
marcin

Data: 2012-10-24 09:12:43
Autor: Adam Wysocki
Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Z│ej baletnicy... :)

Nie przesadzajmy z tym Âlisko.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

Data: 2012-10-24 12:45:04
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-10-24 11:12, Adam Wysocki pisze:
Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Z│ej baletnicy... :)

Nie przesadzajmy z tym Âlisko.

Mam juz na wykonczeniu kapcie i .... pewno dlatego tak troszke panikuje jak widze kawalek wody ;)

M.

Data: 2012-10-25 06:38:58
Autor: Adam Wysocki
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ;)
Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Mam juz na wykonczeniu kapcie i .... pewno dlatego tak troszke panikuje jak widze kawalek wody ;)

No to zmienia postaŠ rzeczy. Ja na gumach nie oszczŕdzam.

Data: 2012-10-25 21:28:20
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-25 08:38, Adam Wysocki pisze:
[...]

Ja w│aÂnie od miesi▒ca popylam na nowym komplecie i baaardzo siŕ cieszŕ ┐e nie czeka│em z tym do wiosny. Przydaj▒ siŕ co dziennie... do tego ta mieszanka gumowa jakby insza i lepiej trzyma ten zimny asfalt.

Dzi zorientowa│em siŕ jak bardzo te bia│e pasy s▒ Âliskie jak pokry│y siŕ wod▒ z piaskiem jak zatrzyma│em siŕ na Âwiat│ach i podpar│em sie nog▒... ale jako przyczepnoÂci podczas ruszania jad▒c specjalnie po pasach nie uÂwiadczy│em jak na poprzednich oponach... dziwne...

Rafa│

Data: 2012-12-01 18:11:07
Autor: Mas│o
W dniu 2012-10-25 21:28, The_EaGle pisze:
[...]

Przy hamowaniu trzeba na pasy uwa┐aŠ, ale przy ruszaniu to ju┐ bajka jak dup▒ zamiata i taÂma przez ca│e skrzy┐owanie idzie ;P

Pozdro,
--
Mas│o

Data: 2012-10-23 20:17:25
Autor: Monster
[...]

No sorry,dzisiaj wyj─ůtkowo nie je┼║dzi┼éem,ale kilkana┼Ťcie sprz─Öt├│w mija┼éem puszk─ů,to ┼║le nie jest.
W czasie słynnej ostatnio ulewy na pewno jeździło nas trzech,w tym nawet KHI:-P
O to zimno to si─Ö ci─ůgle pytaj─ů,niekt├│rzy codziennie.
Przy mocno ujemnych temperaturach jest weselej,mo┼╝na czyta─ç z ruchu warg wi─Ökszo┼Ťci przechodni├│w i innych kierowc├│w o kur.. ewentualnie ja pier..ale to w miastach gdzie nie ma Telepizzy:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-23 19:06:02
Autor: AZ
On 2012-10-23, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

W czasie słynnej ostatnio ulewy na pewno jeździło nas trzech,w tym nawet KHI:-P

KHI to prawie do Grodziska zajechalo i wrocilo ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-26 08:40:22
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-10-23 21:06, AZ pisze:

KHI to prawie do Grodziska zajechalo i wrocilo ;-)

Jestescie majchiro!
A ludzie sie o Was troszcza bo taka u nas kultura, ze o dziaduniow i babuszki sie dba!

pozdr
newrom w kwiecie wieku.

Data: 2012-10-23 22:50:48
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-23 20:17, Monster pisze:

No sorry,dzisiaj wyj─ůtkowo nie je┼║dzi┼éem,ale kilkana┼Ťcie sprz─Öt├│w
mija┼éem puszk─ů,to ┼║le nie jest.

Mo┼╝e to mnie widzia┼ée┼Ť kilka razy? ;)

[...]

Ja od d┼éu┼╝szego czasu zastanawiam sie czemu nie produkuj─ů opon zimowych
do motocykli bo do skuter├│w to s─ů ju┼╝ od dawna... Naprawd─Ö nie by┼éo by ch─Ötnych?

Rafał

Data: 2012-10-23 21:08:08
Autor: AZ
On 2012-10-23, The_EaGle <theeagle@tenbit.pl> wrote:
[...]

Ale po co Ci? Cala zime jezdze na zwyklych turystycznych czy
turystyczno-sportowych i spokojnie daja rade, zdarzalo sie na torowkach
ale przy temperaturach < 5 przez pierwsze kilometry ma sie wrazenie ze opony sa wystrugane z drewna... Myslalem tez o "deszczowkach" ale pewnie
na dlugo by nie starczyly i sobie dalem spokoj.

Poza tym zimowki to sa na snieg a co zwyklym motocyklem po sniegu
pojezdzisz? No chyba ze z kolcami.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-25 21:20:27
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-23 23:08, AZ pisze:

[...]

Zim├│wki nie s─ů tylko na ┼Ťnieg. Mi─Ökka mieszanka powoduje ze mo┼╝esz je┼║dzi─ç pewniej po suchym asfalcie przy ujemnych temperaturach a teraz jak sam napisa┼ée┼Ť opony "drewniane" utrudniaj─ů tak─ů zabaw─Ö.
Moje obecne metzelery turance s─ů lepsze i nie potrzebuj─ů takiego d┼éugiego rozgrzania ale poprzednie micheliny anakee 2 nawet w temp +10 przez pierwsze km by┼éy bardzo niebezpieczne.

Rafał

Data: 2012-10-23 23:11:21
Autor: Piotr Rezmer
The_EaGle pisze:

Ja od d┼éu┼╝szego czasu zastanawiam sie czemu nie produkuj─ů opon zimowych
do motocykli bo do skuter├│w to s─ů ju┼╝ od dawna... Naprawd─Ö nie by┼éo by
ch─Ötnych?

Nie wiem czy lepsza mieszanka dużo pomoże na lodzie. Podejrzewam, że w przypadku uslizgu na lodzie maszyny która waży >= 200kg łatwo zrobić sobie kuku. Z kolei w przypadku skutera, kuku jest IMO mniejsze.

Na razie do┼Ťwiadczy┼éem tylko u┼Ťlizgu na lodzie na jezdni na XLR250 (opona kostka). Kr├│tka pi┼éka, noga troch─Ö pobolewa┼éa przez kilka dni, rozbity kierunkowskaz. A jecha┼éem w jeansach tylko zatankowa─ç kilkaset metr├│w.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-10-25 21:16:50
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-23 23:11, Piotr Rezmer pisze:

Ja od d┼éu┼╝szego czasu zastanawiam sie czemu nie produkuj─ů opon zimowych
do motocykli bo do skuter├│w to s─ů ju┼╝ od dawna... Naprawd─Ö nie by┼éo by
ch─Ötnych?

Nie wiem czy lepsza mieszanka du┼╝o pomo┼╝e na lodzie. Podejrzewam, ┼╝e w
przypadku uslizgu na lodzie maszyny która waży >= 200kg łatwo zrobić
sobie kuku. Z kolei w przypadku skutera, kuku jest IMO mniejsze.

Nie my┼Ťl─Ö o je┼║dzie po lodzie ale po zwyk┼éym suchym asfalcie przy -5 gdzie normalna opona ju┼╝ bardzo ┼║le trzyma si─Ö jezdni. Mysl─Ö ┼╝e tutaj mieszanka bardziej mi─Ökka jednak by┼éa by zdecydowanie lepsza.

Na razie do┼Ťwiadczy┼éem tylko u┼Ťlizgu na lodzie na jezdni na XLR250
(opona kostka). Krótka piłka, noga trochę pobolewała przez kilka dni,
rozbity kierunkowskaz. A jechałem w jeansach tylko zatankować kilkaset
metr├│w.

Opony motocyklowe szybko twardniej─ů jak temp spada i z tego powodu jest dupa...

Rafał

Data: 2012-10-23 20:54:56
Autor: Arbiter
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ;)

U┐ytkownik "The_EaGle" <theeagle@tenbit.pl> napisa│ w wiadomoÂci news:k66ljt$tf6$1news.task.gda.pl...

Nie mam nic przeciwko jak kole┐anka z pracy pyta mnie czy nie jest mi

zgadza siŕ, pytaj▒ rˇzni ludzie czy nie jest zimno i prawda jest taka ze jest zimno. Ale daje siŕ je╝dziŠ

takiego dziwnego w tym ┐e przy temp +8 stopni je╝dzi siŕ motocyklu?

bo jest zimno i nieprzyjemnie

Wreszcie czemu wszyscy ju┐ prawie przestali je╝dziŠ ? Dzi przejecha│em

w ogole siŕ z tym nie zgadzam, ilosŠ motocykli ktˇre widzŕ pod zak│adami pracy jest taka sama jak latem

Data: 2012-10-24 09:15:46
Autor: Adam Wysocki
Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:

Nie mam nic przeciwko jak kole┐anka z pracy pyta mnie czy nie jest mi

zgadza siŕ, pytaj▒ rˇzni ludzie czy nie jest zimno i prawda jest taka ze jest zimno. Ale daje siŕ je╝dziŠ

W Warszawie? Ja je┐d┐ŕ codziennie i nikt mnie nigdy nie pyta│ czy jest mi zimno - a┐ tak nieprzyja╝nie wygl▒dam? :D

Data: 2012-10-23 21:29:41
Autor: WIADRO
[...]

Mnie się żadna nie pytała, ale ja się nie zatrzymuje na skrzyżowaniach. Po co, żeby znów ruszać? Bez sensu.

Data: 2012-10-23 23:14:07
Autor: Alf/red/
On 2012-10-23 19:54, The_EaGle wrote:
Dzi┼Ť przejecha┼éem ponad 110km po Warszawie i okolicach i widzia┼éem tylko
JEDEN motocykl.

Ja przejecha┼éem 20 i widzia┼éem kilkana┼Ťcie... W porze powrot├│w z pracy. Na samym lotnisku Ok─Öcie sta┼éo 5 czy 6.
I mnie te┼╝ ju┼╝ ze dwa tygodnie temu pytali o zimno ;-)

--
Alf/red/

Data: 2012-10-24 13:45:07
Autor: BUNIEK
[...]

Je┼║dzi si─Ö je┼║dzi, dzi┼Ť by┼éo 5 i tez si─Ö pojecha┼éo ale w s┼éoneczku by┼éo lepiej a i mam otwarty kask :).
Ja dzi┼Ť widzia┼éem ze 3 motocykle lub wi─Öcej. Tarchomin -> Centrum.
Na ulicy to si─Ö mnie nie pytaj─ů czy zimno ale w pracy owszem :).
W spodniach narciarskich założonych na jeansy jest naprawdę Ciepło, brakuje im tylko ochraniaczy :(.

Buniek
CBF 500

Data: 2012-10-25 21:24:31
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-24 13:45, BUNIEK pisze:

[...]

No ja tak┼╝e ostatnio daruje sobie zdejmowanie jeans├│w na dojazdy do pracy. Nak┼éadam na nie texy z podpink─ů i jest super komfortowo. Tylko na ┼Ťwiat┼éach jak si─Ö stoi to wtedy jest ma┼éo wygodnie si─Ö rusza─ç ale sama jazda super :)

Rafał

Data: 2012-10-26 11:46:48
Autor: BUNIEK
[...]

Jak szuka┼éem spodni to wszystkie dobre na d┼éugo┼Ť─ç nie by┼éy wstanie wej┼Ť─ç na jeansy, ale ogranicza┼éem si─Ö do modelu tworz─ůcego komplet z kurtka.
Teraz czekam na promocje posezonowe i cos zakupie. Czy jeste┼Ť zadowolony ze swoich jaki model i marka ?.

Buniek

Data: 2012-10-26 18:58:08
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-10-26 11:46, BUNIEK pisze:

[...]

Je┼╝eli chodzi o spodnie to w zasadzie nie mam si─Ö do czego przyczepi─ç -- -- nooo mog┼éy by by─ç airventy na lato ale mo┼╝na rozpi─ů─ç je i jako┼Ť da si─Ö wytrzyma─ç. Mam co┼Ť takiego http://tinyurl.com/9n2f9de
wyjmowana membrana sympatexu i wyjmowana podpinka oddzielnie. W lato mo┼╝na wiec wozi─ç sama membran─Ö. Maj─ů ochraniacze CE na kolanach, biodrach i po bokach poni┼╝ej kolan. Na jeansy wchodz─ů i na buty oczywi┼Ťcie te┼╝. :)

Naturalnie spodnie s─ů w komplecie z kurtk─ů z kt├│rej jestem mniej zadowolony ale w sumie mam ten komplet ju┼╝ 4 czy 5 sezon nie pami─Ötam i trzymaj─ů si─Ö kupy. Do temp +10 mozna je┼║dzi─ç w podkoszulku poni┼╝ej przydaje si─Ö kawa┼éek polara i zimno nie jest.

Rafał

Data: 2012-10-30 01:09:50
Autor: Grzegorz Korpan
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ; )
On Tuesday, October 23, 2012 7:54:10 PM UTC+2, The_EaGle wrote:
Czy wy te┐ macie to samo?

Nie mam nic przeciwko jak kole┐anka z pracy pyta mnie czy nie jest mi zimno na motocyklu doje┐d┐aŠ do pracy, ale kolejne pytania facetˇw o tej porze zaczynaj▒ mnie ju┐ irytowaŠ. Dzi ca│kiem dobrze wygl▒daj▒ca pani podczas postoju na Âwiat│ach rˇwnie┐ zapyta│a mnie czy nie jest mi zimno, zaproponowa│em ┐e mogŕ siŕ do niej przytuliŠ... :) Co jest takiego dziwnego w tym ┐e przy temp +8 stopni je╝dzi siŕ motocyklu? Wreszcie czemu wszyscy ju┐ prawie przestali je╝dziŠ ? Dzi przejecha│em ponad 110km po Warszawie i okolicach i widzia│em tylko JEDEN motocykl. Co siŕ z Wami sta│o? Przecie┐ wczoraj i dzi siŕ ca│kiem dobrze je╝dzi│o? Do Âwiat jeszcze daleko je╝dziŠ mo┐na...

Pozdrawiam

Rafa│

Je╝dzi siŕ ca│kiem dobrze.
Ja w weekend zrobi│em 700 km na po│udnie Polski.
Temperatura miŕdzy 0 a 3 st.C.
Bielizna termiczna + Rukka i mo┐na je╝dziŠ do pierwszych lodˇw :-)

Pozdrawiam twardzieli :-)

Data: 2012-11-01 03:27:30
Autor: Pravy
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ; )
nie je┐dze, pie.., ale nie przez odize┐ a przez paruj▒cy kask, poni┐ej 10st zachodzi m│g│▒ i nie ma mocnych.

Data: 2012-11-02 22:43:43
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-11-01 11:27, Pravy pisze:
nie je┐dze, pie.., ale nie przez odize┐ a przez paruj▒cy kask, poni┐ej 10st zachodzi m│g│▒ i nie ma mocnych.

Ja wywali│em stary antifog i kupi│em FogCity i dzia│a. Polecam

Rafa│

Data: 2012-11-01 12:48:09
Autor: KJ@noway.com
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ; )
W dniu wtorek, 23 pa╝dziernika 2012 19:54:10 UTC+2 u┐ytkownik The_EaGle napisa│:
[...]

I po co ten lans?

KJ

Data: 2012-11-02 22:46:38
Autor: The_EaGle
Wszyscy siŕ o mnie troszcz▒...co jest grane? ;)
W dniu 2012-11-01 20:48, KJ@noway.com pisze:

I po co ten lans?

W sensie po co je┐d┐ŕ? Bo oszczŕdzam 30min dziennie, paliwo, a do tego co rano cieszŕ siŕ jak cholera ┐e jadŕ do pracy a samochodzie to nie dzia│a.

Rafa│

Data: 2012-11-02 23:19:22
Autor: Kuczu
Wszyscy si─Ö o mnie troszcz─ů...co jest grane? ;)
W dniu 2012-11-02 22:46, The_EaGle pisze:

W sensie po co je┼╝d┼╝─Ö? Bo oszcz─Ödzam 30min dziennie, paliwo, a do tego
co rano ciesz─Ö si─Ö jak cholera ┼╝e jad─Ö do pracy a samochodzie to nie
działa.

Zmien robote. Mnie cieszy ze jade do roboty bez wzgledu na srodek transportu.

--
Kuczu

ebLOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-11-02 23:21:22
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-11-02 23:19, Kuczu pisze:
[...]

Ja nie narzekam na robot─Ö (wr─Öcz przeciwnie) ale na czas i spos├│b dotarcia (przez korki) do roboty :)

Rafał

Data: 2012-11-03 01:15:04
Autor: Johnny
[...]

Kurde, sami Pstrowscy na tej grupie. Mnie tylko cieszy jak z roboty wychodz─Ö :-(

Zdroofka Johnny

Wszyscy si─Ö o mnie troszcz─ů...co jest gra ne? ;)