Wszyscy się o mnie troszczą...co jest grane? ; )

Data: 2012-10-30 01:09:50
Autor: Grzegorz Korpan
Wszyscy się o mnie troszczą...co jest grane? ; )
On Tuesday, October 23, 2012 7:54:10 PM UTC+2, The_EaGle wrote:
Czy wy też macie to samo?

Nie mam nic przeciwko jak koleżanka z pracy pyta mnie czy nie jest mi zimno na motocyklu dojeżdżać do pracy, ale kolejne pytania facetów o tej porze zaczynają mnie już irytować. Dziś całkiem dobrze wyglądająca pani podczas postoju na światłach również zapytała mnie czy nie jest mi zimno, zaproponowałem że mogę się do niej przytulić... :) Co jest takiego dziwnego w tym że przy temp +8 stopni jeździ się motocyklu? Wreszcie czemu wszyscy już prawie przestali jeździć ? Dziś przejechałem ponad 110km po Warszawie i okolicach i widziałem tylko JEDEN motocykl. Co się z Wami stało? Przecież wczoraj i dziś się całkiem dobrze jeździło? Do świat jeszcze daleko jeździć można...

Pozdrawiam

Rafał

Jeździ się całkiem dobrze.
Ja w weekend zrobiłem 700 km na południe Polski.
Temperatura między 0 a 3 st.C.
Bielizna termiczna + Rukka i można jeździć do pierwszych lodów :-)

Pozdrawiam twardzieli :-)

Wszyscy się o mnie troszczą...co jest grane? ; )