Wszyscy skonczymy w blocie :)

Data: 2009-10-28 13:01:24
Autor: WIADRO
Wszyscy skonczymy w blocie :)

 Ewentualnie moze ktos z Was zechcialby mi pokazac
swoja maszyne i objasnic o co w tym chodzi tak, zebym mogl sie przekonac
czy mi pasuje taka odmiana motocyklizmu.

Pasuje każdemu kto ma ikrę ( i tyci funduszy). nic ci to nie da że
ktoś podjedzie i da ci się przejechać.
ja tak próbowałem i co? i nic. jeździłem tak na hondzie cr 450 czy
jakijs takiej , jechałem też na wr400 po lasach piaskach i innych
ścieżkach, i nic. spostrzeżenia przy takich motocyklach są " o ku..
ale dziwnie" i tyle.
Najfajniej jechało mi się afryką czego bym sie nigdy nie spodziewał,
ciężkie a dużo fajniej mi sie jechało w llekkim terenie. frajdy co
niemiara. dopiero później możesz sobie myśleć o przesiadce na coś maks
enduro.  i cokolwiek zacząć się radować ze schodów, dziur itp terenu
który dopiero po czasie czaruje banana na twarzy.

mimo że za młodu zamiatałem na rowerze down hill, i troche trialu ale
enduro to zupełnie co innego.

--
Wiadro(SoldierAK)
Grzegorz Ż.