Wszyscy stoj± dzi¶ po stronie Rosji...

Data: 2010-03-30 10:40:40
Autor: Woland
Wszyscy stoj± dzi¶ po stronie Rosji...
.... a ja biorę stronę czeczeńskich bojowników i życzę im z całego
serca, żeby weszli w końcu w posiadanie uranu...

Data: 2010-03-30 21:47:50
Autor: boukun
Wszyscy stoj± dzi¶ po stronie Rosji...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:8cefbb92-8385-4ce2-bfc3-62ee9552799bo30g2000yqb.googlegroups.com...
.... a ja biorę stronę czeczeńskich bojowników i życzę im z całego
serca, żeby weszli w końcu w posiadanie uranu...

Wejd±, jak ich Ruskie nim zasypi±...

boukun

Data: 2010-03-31 00:24:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wszyscy stojÄ… dziĹ› po stronie Rosji...
wtorek, 30 marca 2010 19:40. carbon entity 'Woland' <tzva.adonai1@lycos.com>

... a ja biorę stronę czeczeńskich bojowników i życzę im z całego
serca, żeby weszli w końcu w posiadanie uranu...

Po chuj złamany. Ole nie był głupi, jak błogosławił brygady międzynarodowe, które przyszły w sukurs Rasputinowi. Zbytnia kariera tych i innych popapranych paparuchów to rychły koniec buddyzmu w Europie. Może poza PL, bo my tutaj nie damy nikomu po sobie jeździć.

PS. Jak Czeczeńcy i inni muslimowie będą chcieli tutaj jakieś woje wątpliwości uskuteczniać i dyktować co ma nie być tolerowane, to my Polacy tylko z pozoru tacy ciulowaci, ale sięgniem za szable i krew się poleje. Bynajmniej nie nasza.

Data: 2010-03-31 02:35:39
Autor: MH
Wszyscy stoj± dzi¶ po stronie Rosji...
... a ja biorę stronę czeczeńskich bojowników i życzę im z całego
serca, żeby weszli w końcu w posiadanie uranu...

Jaki izotop masz na my¶li ?! Taki "bele jaki" Uran , co z niego robi± KULE PRZEWIWPANCERNE , to wszystkie ciule maj±. Nooo , ale ten "¶wiec±cy" , co to ma pierońsko króciusieńki czas połowicznego
rozpadu , to wymaga pewnych obróbek.  A jeszcze , żeby nast±pił defekt masy , to trzeba POTĘŻNEGO kilofka , coby tę masę zdefektować. S Bacom , S Wondusiem i inksymi , kcieli¶my ciupaskami sdefoktowoć toki malućki
komsek łuranu ... Ciencki był kiej kukaraca psy Łukraince !!!

Ino¶my ciupaski łotempili , a łuran niewybuknoł... Do dupy s takim łuranem !!

MH

Data: 2010-03-31 08:20:09
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Temu WUŁLANDOWI wydowo siem, zeto wystarcy łuranu na zapołkem naklejić i ło
draskem pociongnońć i jus mu siem napuł rozpuknie...

Ale takto jest z tymi dzisiejsymi "wykstałciuchami i ymtelygentami" wirtułalnymi...

Łodranadowiecora psed komputrami siedzom, gupot siem nacytajom i publicnie
PIERDOŁY POCISKAJOM....!

Coten WUŁLAND robi to takmito zwiso, jak kukaraca po wielkanocnym umortwianiu,
ale podziwej sem, ze taksamo wspułcesne żurnalysty i "dziennikoże" robiom, ato
jus niebezpiecne dlo Narodu jest...

Te PIERDOŁY, wture ludziom w masowychmediach pociskajom, z normalnego kiedysik
Norodu PUŁYMTELYGENTUW porobiły...

Data: 2010-03-31 07:15:31
Autor: Andrzej Adam Filip
Woland vel tzva.adonai1: Wszyscy stojÄ… dziĹ› po stronie Rosji...
Woland <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
... a ja biorę stronę czeczeńskich bojowników i życzę im z całego
serca, żeby weszli w końcu w posiadanie uranu...

Ale czy żałujesz uranu palestyńskim bojownikom? ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Oczy mało przynoszą pożytku, gdy rozum jest ślepy.

Wszyscy stoj± dzi¶ po stronie Rosji...