Wszyscy taksówkarze to GPSowi piraci?

Data: 2009-09-16 01:55:27
Autor: Onufry Zagloba
Wszyscy taksówkarze to GPSowi piraci?
On 16 Wrz, 09:30, "Michal Zapalowski" <grafikaUSUN...@gmx.de> wrote:
Z dzisiejszego Dziennika Łódzkiego:

"..policjanci dostali informację, że w sklepie w centrum Łodzi, w którym
regularnie zaopatrują się taksówkarze, mogą być sprzedawane GPS-y z
pirackim oprogramowaniem. [...]

W całej tej awanturze nie mogę zrozumieć jednego. Ja w swojej
nawigacji mam AM nagrana na kartę SD. Gdybym tylko widział
zbliżającego się policmajstra, jednym płynnym ruchem mógłbym sprawić
ze mój GPS byłby wyposażony tylko i wyłącznie w oryginalną Mapę Map.
Po co więc nawet zaczynać temat?
Płyty CD które mam w samochodzie też mi sprawdzą? I sticka w kieszeni?

Onufry Zagłoba

Data: 2009-09-16 02:29:46
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 16 Sep, 09:55, Onufry Zagloba <zagloba.onu...@gmail.com> wrote:
> [...]

Po co więc nawet zaczynać temat?
Płyty CD które mam w samochodzie też mi sprawdzą? I sticka w kieszeni?

Tak, gdybys wiedzial, ze chodzi o kontrole gpsu, to moze. Gdybys sie
nie zamyslil, to tak. A myslisz ze taksiarz wyjezdza na miasto myslac
- gdzie te radiowozy, gdzie ci policjanci, i trzyma palec na karcie
SD?

Aha, wlasnie sobie uswiadomilem, czyzbys tez mial nielegalne mapy? :)

Data: 2009-09-17 01:51:02
Autor: Onufry Zagloba
Wszyscy taksówkarze to GPSowi piraci?
On 16 Wrz, 11:29, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:

[...]

To teraz wiedząc, że takie rzeczy przychodzą  władzy do głowy należy
być czujnym szczególnie w rejonach gdzie takie "akcje" mają miejsce.
Wiadomo, że zwyczajny patrol tego nie sprawdza bo i jakie może mieć do
tego kwalifikacje?

Aha, wlasnie sobie uswiadomilem, czyzbys tez mial nielegalne mapy? :)

Przerywa, przerywa... Coś wycięło Twoje ostatnie zdanie. Ale nie
musisz go powtarzać... ;-)

Onufry Zagłoba

Data: 2009-09-16 20:45:56
Autor: Robert Tomasik
Wszyscy taksówkarze to GPSowi piraci?
Użytkownik "Onufry Zagloba" <zagloba.onufry@gmail.com> napisał w wiadomości news:695e0afa-fde2-430c-9b73-fefd77541e45g6g2000vbr.googlegroups.com...

Zwłaszcza, że najprawdopodobniej policjanci byli nieumundurowani, więc te operację z wyjmowaniem karty musisz powtarzać przy każdej podchodzącej osobie. :-)

Wszyscy taksówkarze to GPSowi piraci?