Wszyscy w Lidlu, a tymczasem Bied-ronka...

Data: 2011-04-27 17:20:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wszyscy w Lidlu, a tymczasem Bied-ronka...
Wszyscy polecieli do Lidla, a tymczasem Bied-ronka też ma co nieco w
ofercie. Niewiele, w porównaniu z Lidlem, ale może ktoś to macał i jeździł:
http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/oferta_tygodnia/ ?
Warto się wepchać w te spodenki i koszulki?
--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-27 08:47:50
Autor: Kuba Abuk
Wszyscy w Lidlu, a tymczasem Bied-ronka...
On Apr 27, 5:20 pm, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Gdyby mieli choć odrobinę jaj... Marzy mi się taki zestaw:
- koszulka i spodenki teamowe Biedronka
- teamowy makrokesz w stosownych barwach
- klapki Kubota w teamowych barwach + czteropak Leżajska gratis
To byłoby coś...

Zdravim,
Kuba

Data: 2011-04-27 16:59:15
Autor: dex_pl
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
[...]

W temacie biedronkowym już pisałem:

"Bylem rano w LIDLu, nic nie kupiłem (maszynek/okularów nie bylo, butów ni potrzebuje) - szukałem koszulki. Po pracy przejechałem się do Biedronki i jedną zakupiłem. Na pierwszy rzut oka i dotyk - wyglądała ok. Okazało się, że rozmiarówka jest lekko w góre - wziąłem XL (takie normalnie noszę) a lepsza błaby L.

Co do koszulki - trzy kieszenie z tyłu (2 małe, 1 duża) + na tej dużej suwak z dodatkową kieszonką (i ten suwak ma elementy odblaskowe). Bardzo przewiewna, ale jednocześnie dość dobrze osłania nerki. Wieczorem po 30min jazdy (sama koszulka, bez bielizny pod spodem) nie było mi zimno - nawet po ~3min stania. Tył odpowiednio przedłużony - myślę, że spełnia swoją rolę. Koszulka sucha, choć na ciele zbierał się już pot. Minusem dla mnie jest dość luźny kołnierz - ale to skutek mojej chudej szyi oraz trochę za dużego rozmiaru.

Ogólnie jak na 30 pln - myślę, że warto - kolory to czerwony/żółty/niebieski.

Spodni nie widziałem."

Ogólnie za tą cene jest to zdecydowanie dobry wybór - a na pewno lepszy niż z LIDLa (z tego rzutu - kiedyś koszulki z LIDLa były zdecydowanie lepsze niż te obecne).

Data: 2011-04-28 14:27:08
Autor: Publius
W dniu 2011-04-27 18:59,  dex_pl pisze:

Ogólnie za tą cene jest to zdecydowanie dobry wybór - a na pewno lepszy niż z
LIDLa (z tego rzutu - kiedyś koszulki z LIDLa były zdecydowanie lepsze niż te
obecne).

Dokładnie tak. Koszulki z pierwszego lidlowego rzutu są jak dotąd niedoścignione. Porównać mogę tylko z BCM Nowatex i właśnie marcowym lidlowym do nich najbliżej (ale mimo wszystko to nie to samo).

Te z lidla sprzed kilku dni są nie bardzo rowerowe - nie mają gumki na dole, tylko jedna kieszonka. Jedną wziąłem, ale raczej z myślą o zastosowaniu "cywilnym" - materiał jest całkiem fajny.

Biedronkowe wyglądają całkiem nieźle za te pieniądze, dobra gumka na dole, suwaki, trzy kieszonki. Ale nie są tak dobre jak z pierwszego lidlowego rzutu.

Karol

Data: 2011-04-29 04:31:22
Autor: pablo663@gmail.com
On 28 Kwi, 14:27, Publius <"publius-enigma[nospam]"@o2.pl> wrote:
> [...]

Biedronkowe wyglądają całkiem nieźle za te pieniądze, dobra gumka na
dole, suwaki, trzy kieszonki. Ale nie są tak dobre jak z pierwszego

Spodenki niczego sobie gatunkowo dobra lycra

Wszyscy w Lidlu, a tymczasem Bied-ronka...