Wszyscy wiedza / Everybody Knows / Todos lo saben (2018)

Data: 2019-06-23 17:49:07
Autor: Titus Atomicus
Wszyscy wiedza / Everybody Knows / Todos lo saben (2018)
Witam,
https://en.wikipedia.org/wiki/Everybody_Knows_(film)
https://youtu.be/g_tPH5osx1s

Kilka rzeczy w scenariuszu mi nie pasowalo.
W szczegolnosci - niezauwazone wyniesienie (nawet spiacej i w nocy) dziewczyny z pelnego domu wydaje mi sie malo prawdopodobne - prawie niemozliwe.
No i od razu kieruje podejrzenia na osoby 'domowe'.

No i dlaczego Laura wybrala (16 lat wczesniej) jakiegos nudnego Alejandro a nie fajnego Paco? I nie mowcie ze wybrala bogatego czy solidnego (w sensie stabilizacji), bo Alejandro wcale sie dobrze nie zapowiadal.

Aaaa i ten Bardem ma nieszczery usmiech. Moze dobre dla badgaja w Bondzie, ale jako wesoly pijak dla mnie nieprzekonujacy.

Momentami jak w brazylijskim czy tureckim serialu. Jest to wciaz kino europejskie ale jednak wole Farhadiego w scenografii iranskiej.

Na plus piekne zdjecia, klimat, calosc tez ok. Calosc -5/10

Wszyscy wiedza / Everybody Knows / Todos lo saben (2018)