Wszyscy współczują katu, a kto ws półczuje ofierze ?

Data: 2009-09-29 07:28:37
Autor: WW
Wszyscy współczują katu, a kto ws półczuje ofierze ?
Witam

Przez ekrany przetacza się cała galeria "artystów" i twórców bądź animatorów KULTURY -  jak jeden maż współczująca pedofilowi.
Jak to on teraz cierpi, jak to odpokutował, jaki to dla niego szok, itd
Czasem któraś świetlana postać powie, że "źle się stało", ale żadna z najświetniejszych przedstawicieli KULTURY nie współczuje ofierze.
Zarówno za to, co wtedy przeżyła gwałcona, 13 letnia dziewczynka, ani co znowu musi przeżywać ta kobieta.

Brak w języku ludzi kulturalnych słów, mogących dostatecznie obelżywie określić takie postępowanie.

Pozdrawiam
WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-09-29 07:39:09
Autor: marek czaplicki
WW pisze:
[...]

nie chciałbym zakładać nowego wątku. a tu coś na wsparcie Twoich słów
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7089372,Zanussi_broni_Polanskiego__30_lat_temu_skorzystal.html

Data: 2009-09-29 07:52:00
Autor: jacek_placek_01
Wszyscy współczują katu, a kto współczuje ofierze ?
Kolejny się kompromituje, Zanussi błysnął jak cholera.
Widzę że mamy niezłe "Elity"
Ten miszcz zdaje się ma zapędy na autorytet moralny.
Pięknie się skończył w imię hucpiarskiej obrony wychodźcy z getta
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
trzeba zapamiętać wszystkich tych autorytetów.

Data: 2009-09-29 08:16:59
Autor: konserwator

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:h9s7ee$pa0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

no tylko w pysk temu srodowisku prostytutek i prostytutow nacharchac. Banda pedofili i zboczencow...

Data: 2009-09-29 08:13:58
Autor: konserwator

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h9s6hm$9td$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

wczoraj, bodajze zanussi powiedzial o tej dziewczynce "prostytutka"
jak widac prostytutki widza wszedzie indziej prostytutki...

Przypominam, ze aktorzy nie posiadaja zdolnosci honorowych...

Data: 2009-09-29 10:40:00
Autor: Piotr
Dnia Tue, 29 Sep 2009 08:13:58 +0200, konserwator napisał(a):

Przypominam, ze aktorzy nie posiadaja zdolnosci honorowych...

Co to za kultura, która z komediantów zrobiła elyty?
Piotr

Data: 2009-09-29 19:12:02
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No, ja jej współczuję!  Taki obrzezany fiut jak wszedł jej w dupcie po same
kule, to dopiero ja musiało boleć bidulkę?! Chyba ze nie bolało i czuła
przyjemność.
Ale minetka, to chyba jej jednak sprawiła przyjemność?
Co do gwałtu, to chyba troche przesada?
W sumie Polanski powinien ponieść kare ,ale chyba nie taka jak za gwałt ze
szczególnym okrucieństwem?

sofu

Data: 2009-09-30 07:37:22
Autor: WW
sofu pisze:
[...]

To spróbuj sobie wyobrazić, że ta 13 latka jest Twoją córką.
I zapytaj ją, czy bolało.

Data: 2009-09-30 10:41:22
Autor: sofu

sofu pisze:
> [...]
> szczególnym okrucieństwem?
>
> sofu

To spróbuj sobie wyobrazić, że ta 13 latka jest Twoją córką.

E, po co pytac? Wystaczy wsadzic mu w dupsko butelke po winie i przykopać.

sofu

Wszyscy współczują katu, a kto ws półczuje ofierze ?