Wszyscy współczują katu, a kto współczuje ofierze ?

Data: 2009-09-29 19:12:02
Autor: sofu
Wszyscy współczują katu, a kto współczuje ofierze ?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
Witam

Przez ekrany przetacza się cała galeria "artystów" i twórców bądź
animatorów KULTURY -  jak jeden maż współczująca pedofilowi.
Jak to on teraz cierpi, jak to odpokutował, jaki to dla niego szok, itd
Czasem któraś świetlana postać powie, że "źle się stało", ale żadna z
najświetniejszych przedstawicieli KULTURY nie współczuje ofierze.
Zarówno za to, co wtedy przeżyła gwałcona, 13 letnia dziewczynka, ani co
znowu musi przeżywać ta kobieta.

Brak w języku ludzi kulturalnych słów, mogących dostatecznie obelżywie
określić takie postępowanie.

Pozdrawiam
WW
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No, ja jej współczuję!  Taki obrzezany fiut jak wszedł jej w dupcie po same
kule, to dopiero ja musiało boleć bidulkę?! Chyba ze nie bolało i czuła
przyjemność.
Ale minetka, to chyba jej jednak sprawiła przyjemność?
Co do gwałtu, to chyba troche przesada?
W sumie Polanski powinien ponieść kare ,ale chyba nie taka jak za gwałt ze
szczególnym okrucieństwem?

sofu

Data: 2009-09-30 07:37:22
Autor: WW
sofu pisze:
[...]

To spróbuj sobie wyobrazić, że ta 13 latka jest Twoją córką.
I zapytaj ją, czy bolało.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-09-30 10:41:22
Autor: sofu

sofu pisze:
> [...]
> szczególnym okrucieństwem?
>
> sofu

To spróbuj sobie wyobrazić, że ta 13 latka jest Twoją córką.

E, po co pytac? Wystaczy wsadzic mu w dupsko butelke po winie i przykopać.

sofu

Wszyscy współczują katu, a kto współczuje ofierze ?