Wszystkich podsluchiwac!

Data: 2010-01-19 19:06:12
Autor: # heÂŽsk #
Wszystkich podsluchiwac!

ja pierdziele !!!

"Wcześniej, 24 sierpnia o godz. 18.25, Rosół spotkał się z córką Sobiesiaka w kawiarni "Pędzący królik" w Warszawie. Z analizy rozmów Ryszarda Sobiesiaka - mówił Kamiński - wynika, że również 24 sierpnia w godzinach wieczornych ten biznesmen miał się spotkać z Mirosławem Drzewieckim, "ale nic nie wskazuje, żeby do tego spotkania doszło". - Najprawdopodobniej zostało ono odwołane, być może przez Marcina Rosoła - powiedział."

"z analizy rozmow..." czy sterowane przez prezesa CBA podsluchiwalo
 wszystkich? taki orwell przy prezesie to cienias. ale jazda!

 --

 HeSk

Data: 2010-01-19 19:12:02
Autor: u2
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-19 19:06, # heÂŽsk # pisze:

"z analizy rozmow..." czy sterowane przez prezesa CBA podsluchiwalo
 wszystkich? taki orwell przy prezesie to cienias. ale jazda!

Podsłuchiwali pewnie kilku misiów rysiów. Dzięki temu wypłynęło kilka,
bulwersujących obecnie opinię publiczną, faktów.

Data: 2010-01-19 19:14:07
Autor: # heÂŽsk #
Wszystkich podsluchiwac!
On Tue, 19 Jan 2010 19:12:02 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Podsłuchiwali pewnie kilku misiów rysiów. Dzięki temu wypłynęło kilka,
bulwersujących obecnie opinię publiczną, faktów.

 np. taki, ze zakopano nie olewnika ale kogos z ferajny.

--

 HeSk

Data: 2010-01-19 20:52:01
Autor: u2
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-19 19:14, # heÂŽsk # pisze:

Podsłuchiwali pewnie kilku misiów rysiów. Dzięki temu wypłynęło kilka,
bulwersujących obecnie opinię publiczną, faktów.

 np. taki, ze zakopano nie olewnika ale kogos z ferajny.

Podobno będzie ekshumacja. Ale jakie to ma powiązanie z misiami rysiami
z peło ?

Data: 2010-01-19 22:12:37
Autor: Adam
Wszystkich podsluchiwac!

Użytkownik "# heRsk #" <cozaue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:eitbl5dsbjvga6diunmjvnb9tgv8pqschv4ax.com...
> [...]

bulwersujących obecnie opinię publiczną, faktów.

 np. taki, ze zakopano nie olewnika ale kogos z ferajny.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pewnie sam Olewnik, ze zmienioną tożsamością baluje gdzieś w małym, ciepłym kraju....
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4787 (20100119) __________

Data: 2010-01-20 17:04:14
Autor: cirrus
Wszystkich podsluchiwac!
[...]

Eee , w sprawie Olewnika nie podsłuchiwali nikogo, przecież w ten sposób żadnego przeciwnika politycznego by nie upolowali.

--
stevep

Data: 2010-01-19 19:19:54
Autor: wekon
Wszystkich podsluchiwac!
"# heRsk #" <cozaue?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:bvsbl5h9tgduf45bl5giinfdbgivi231ht4ax.com...

[...]

Jeśli juz mówisz o tych szumowinach, to racja! Powinni ich wszystkich podsłuchiwać. Przeciez inaczej mu nic nie udowodnisz bo się wyprze jeden z drugim.

wekon

Data: 2010-01-19 22:22:59
Autor: matador
Wszystkich podsluchiwac!
# heÂŽsk # pisze:

"z analizy rozmow..."

Co się plujesz ? Przecież Kamińskiego nadzorował twój ukochany cudotwórca z Peru. Nie wyznaczył koordynatora SS to masz to, czego chciałeś. A od Kamińskiego się odwal, słuchałem całego przesłuchania. Jest OK. a będzie jeszcze ciekawiej.

matador.

Data: 2010-01-20 10:07:16
Autor: # heÂŽsk #
Wszystkich podsluchiwac!
On Tue, 19 Jan 2010 22:22:59 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

> "z analizy rozmow..." Co się plujesz ?

 ja? ;o))

Przecież Kamińskiego nadzorował twój ukochany cudotwórca z Peru.

 to prezes pis jest z peru ? a skad jest jego brat blizniak ?

Nie wyznaczył koordynatora SS to masz to, czego chciałeś.

 skad wiesz czego chcialem?
A od Kamińskiego się odwal,

 ja sie go nie czepiam. mam watpliwosci co do jego szerosci zeznan.
 powszechnie wiadomo, ze razem z prezesem zastawili na tuska pulapke.
 szkoda mariusza, porzadny z niego byl czlowiek.

słuchałem całego przesłuchania.

 orgazm byl? ;o)))

Jest OK. a będzie jeszcze ciekawiej.

 kiedy zaczna wypytywac prezesa? o tak !
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-19 23:31:04
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-19 19:06, # heÂŽsk # pisze:

"z analizy rozmow..." czy sterowane przez prezesa CBA podsluchiwalo
  wszystkich? taki orwell przy prezesie to cienias. ale jazda!

Nie wszystkich tylko osobnikĂłw o wysokim stopniu ryzyka. Jak inaczej powstrzymać tych złodziei?  Brawo CBA, brawo p. Kaminiski.

Data: 2010-01-20 08:28:10
Autor: Polok_Prawdziwy
Wszystkich podsluchiwac!
> "z analizy rozmow..." czy sterowane przez prezesa CBA podsluchiwalo
>   wszystkich? taki orwell przy prezesie to cienias. ale jazda!

Nie wszystkich tylko osobnikĂłw o wysokim stopniu ryzyka. Jak inaczej powstrzymaÄ&#65533; tych zĹ&#65533;odziei?  Brawo CBA, brawo p. Kaminiski.

Natym nasym piknym kapitulistycnym "Zachodzie" podsłuchiwane i nagrywane som
(abo w krutkim casie bedom) SYćKIE ŁOBYWATELE...!!!

Psypats siem ino, jak pryndko i jakie psepisy som wprowadzane, abo tak zminiane,
by umozliwiały SYćKO I SYćKICH pod kontrolom mieć...!!!

A syćko podpozorem "walki z terrurystami"...!

Wceśniej FRATRY WATYKOńCKIE tom kontrolem społecnom ułatwiały (spowidź
psenojświntso!), teroski technika, ale włostatecności chodzi ło PEŁNOM KONTROLEM
SPOŁECNOM....!

Co sem porem procent KAPITULISTUW NACHABIŁO, to pryndko łodebrać sem tego
NIEPOZWOLOM...!!!

Ito wselkimi mozliwymi sposobami - zastraseniem, psepisami, technikom, policjom,
armiom itd...

PS - a do załomanio siem tego "pozondku świata" jus niedaleko...

Data: 2010-01-20 19:45:46
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-20 08:28, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Wiesz baco, ja nawet bym był za  inwigilacją Tzw. osób publicznych, tj. tych którzy maja moc decyzyjną w różnych sprawach.. To tylko mogłoby przynieść korzyści ogółowi. I zupełnie nie rozumiem krytyki którą wielu grupowiczów wylewa na działania CBA.

  Natomiast nie ma zgody na to żeby kontrolować zwykłych obywateli.

Data: 2010-01-21 09:25:57
Autor: Polok_Prawdziwy
Wszystkich podsluchiwac!
[...]

Ale właśnie łoto siem rozchodzi - "plebs" pod kontrolom mieć...!!!

coby im casem dotych cimnych łbuw niepsysło, jakiesik niepotsebne zondania mieć,
abo cogorsa jakomsik rewolucyjem robić...!

Data: 2010-01-21 22:22:34
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-21 09:25, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

No, taka inwigilacja jest niedopuszczalna.

Data: 2010-01-20 22:07:27
Autor: Andrzej Kokakolski
Wszystkich podsluchiwac!
Dlatego Pan przezornie nadaje szyfrem przypominajacym goralska gware? :)

AK

Data: 2010-01-20 10:07:16
Autor: # heÂŽsk #
Wszystkich podsluchiwac!
On Tue, 19 Jan 2010 23:31:04 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Nie wszystkich tylko osobników o wysokim stopniu ryzyka. Jak inaczej powstrzymać tych złodziei?  Brawo CBA, brawo p. Kaminiski.

 przeszukaj pokoj, w kwiatkach masz pluskwe ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-20 19:48:28
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-20 10:07, # heÂŽsk # pisze:
[...]

A chociażbym miał, to co z tego? Ja nie jestem przestępcą a i łapówek nie biorę... Bać się mogą tylko przestępcy, albo potencjalni przestępcy.

Data: 2010-01-21 17:58:38
Autor: cirrus
Wszystkich podsluchiwac!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj7j5q$8sd$2news.onet.pl...
W dniu 2010-01-20 10:07, # heRsk # pisze:
[...]

Oj naiwny, naiwny ...

--
stevep

Data: 2010-01-21 22:21:25
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-21 17:58, cirrus pisze:

A chociażbym miał, to co z tego? Ja nie jestem przestępcą a i łapówek nie
biorę... Bać się mogą tylko przestępcy, albo potencjalni przestępcy.

Oj naiwny, naiwny ...

Stefan, trochę realizmu, - po co komu podsłuchiwanie normalnych, zwykłych obywateli?

Data: 2010-01-22 16:25:47
Autor: cirrus
Wszystkich podsluchiwac!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjaggh$m95$1news.onet.pl...
[...]

Żeby ich trzymać za pysk.

--
stevep

Data: 2010-01-23 00:36:14
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-22 16:25, cirrus pisze:
[...]

Wszystkich? Przecież to jakaś horrendalna bzdura..

Data: 2010-01-23 19:08:37
Autor: cirrus
Wszystkich podsluchiwac!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjdcpb$mga$3news.onet.pl...
[...]

Przecież tak było w komuniźmie.

--
stevep

Data: 2010-01-20 17:05:09
Autor: cirrus
Wszystkich podsluchiwac!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj5bra$rcs$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-19 19:06, # heRsk # pisze:
[...]

Podsłuchiwali kogoś z PiS-u?

--
stevep

Data: 2010-01-20 19:51:28
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-20 17:05, cirrus pisze:
[...]

Oczywiście że działania CBA nie były idealne.. Ale chociaż wprowadzili nowy styl w zapobieganiu korupcji. Prowokacja to jest to czego łapówko biorcy boją się najbardziej.

Data: 2010-01-20 20:05:46
Autor: boukun
Wszystkich podsluchiwac!

[...]

Od kiedy mafia skorumpowana wprowadza nowy styl? Bez takich spreparowanych "prowokacji" i wyprodukowanych przez mafię przestępstw, świat byłby o wiele sprawiedliwszy i spokojniejszy...

boukun

Data: 2010-01-21 00:13:23
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-20 20:05, boukun pisze:

[...]

No to masz taki twór wychowany w czasach sprzed CBA- wskich prowokacji.. Ten twór chodzi w białym fartuchu i jest  podobno lekarzem mającym ratować ludziom życie, a ten skurwysyn nie wypisuje skierowania na badania specjalistyczne  dla ciężko chorego znajomego tylko dlatego że ów nie ma pieniędzy na łapówkę dla niego.
Z takimi skur..nami powinno się walczyć każdymi dostępnymi środkami.

Druga sprawa dotycząca skuteczności działań CBA, - Czy wiesz że inny mój znajomy nie musi już płacić procentu w kopercie za zlecenia na pracę przy budowie autostrady A2? A robił to za "prawych" rządów  od początku budowy tej autostrady do moment paru spektakularnych akcji przeprowadzonych przez p. Mariusza Kamińskiego i jego CBA.

Data: 2010-01-21 00:40:03
Autor: boukun
Wszystkich podsluchiwac!

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj82nj$m3a$1news.onet.pl...
[...]

Ale CBA nie była stworzona do tego, żeby cokolwiek naprawiać, tylko umacniać system. Jeszcze jedna służba specjalna, umacniająca reżim i brania Polaków za mordę... Nie przypisuj tej organizacji produkującej przestępstwa jakichkolwiek zasług, bo to jest fałsz...

boukun

Data: 2010-01-21 22:30:09
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-21 00:40, boukun pisze:

[...]

Masz jakiś sposób na to żeby ukrócić łapownictwo? Pewnie że jako każdemu debiutantowi działania CBA nie są  idealne. I moim zdaniem biuro powinno  zostać.
  Jadnak na jego czele nie może stać człowiek rządzącej partii. - Zawsze powinien być to ktoś z opozycji. To powinno być zagwarantowane w ustawie.

Co rozumiesz przez słowa: "branie Polaków za mordę". Więzienie jest miejscem dla łapowników i złodziei bez względu na narodowość.

Data: 2010-01-22 02:28:09
Autor: boukun
Wszystkich podsluchiwac!

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjah13$poq$1news.onet.pl...
[...]

Mało, że nie były idealne, ale były przestępcze, bo na te działania była ukierunkowana ta policyjno-polityczna organizacja...

boukun

Data: 2010-01-23 00:35:35
Autor: Jadrys
Wszystkich podsluchiwac!
W dniu 2010-01-22 02:28, boukun pisze:

[...]

Czasem tak trzeba.. Tym bardziej że korupcja jest nie do wytępienia legalnymi środkami.

Data: 2010-01-20 22:15:38
Autor: Andrzej Kokakolski
Wszystkich podsluchiwac!
Rozumiem, ze jako osobie bezstronnej i sprawiedliwej nie podoba sie Panu takze podsluchiwanie (potajemne nagrywanie) o. Rydzyka?

AK

--

Wszystkich podsluchiwac!