Wszystkie auta jeżdżą tak samo

Data: 2011-04-21 14:41:00
Autor: Robert_J
Wszystkie auta jeżdżą tak samo
...przy
100-120 km/h przestawiło mi tył o ładne pół metra, tak, że musiałem lekko
kontrować.

I to jest właśnie "subiektywne" ;-). Gdyby Ci przestawiło o pół metra w takich warunkach o jakich piszesz to raczej byś już tu nie pisał ;-)

Data: 2011-04-21 13:44:25
Autor: to
Wszystkie auta je¿d¿± tak samo
begin Robert_J
I to jest właśnie "subiektywne" ;-). Gdyby Ci przestawiło o pół metra w
takich warunkach o jakich piszesz to raczej byś już tu nie pisał ;-)

Niby dlaczego? ;)

Data: 2011-04-21 17:47:12
Autor: Lethal
Wszystkie auta jeżdżą tak samo
I to jest właśnie "subiektywne" ;-). Gdyby Ci przestawiło o pół metra w
takich warunkach o jakich piszesz to raczej byś już tu nie pisał ;-)

Niby dlaczego? ;)

bo kolega Robert_J w takiej sytuacji by nie opanował pojazdu, więc myśli ze nikt nie porafi :) proste :)

Wszystkie auta jeżdżą tak samo