Wszystkie auta jeżdżą tak samo

Data: 2011-04-21 15:07:37
Autor: Marek Dyjor
Wszystkie auta jeżdżą tak samo
to wrote:
Z tej grupy można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Kiedyś
dowiedziałem się na przykład, że bardzo kreatywnym sposobem
zastąpienia zużytej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Ale
tym razem nie będzie o tym. ;-) Ktoś tu pisał także, że wszystkie
auta jeżdżą tak samo, a różnice w prowadzeniu pomiędzy nimi są
głównie subiektywne.

Ostatnio mimowolnie przeprowadziłem eksperyment, który zadał kłam tym
twierdzeniom. Otóż na pewnej niemieckiej autostradzie znajduje się
łuk, który w środkowej części ma trochę nierówności. Autem ze
sportowym zawieszeniem i niskoprofilowymi oponami da siÄ™ go
przejechać bez problemu z prędkością 150-180 km/h. Ostatnio jechałem
autem ze zwykłym zawieszeniem i zwykłymi oponami (stan techniczny bez
zastrzeżeń) i przy 100-120 km/h przestawiło mi tył o ładne pół metra,
tak, że musiałem lekko kontrować.

I co Wy na to? ;)

NIC.

Wszystkie auta jeżdżą tak samo