Wszystkie auta jeżdżą tak samo

Data: 2011-04-26 09:29:40
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Wszystkie auta jeżdżą tak samo
Witam serdecznie.

Ktoś tu pisał także, że wszystkie auta jeżdżą tak samo,
Pewnie niektórzy naprawdę tak myślą? Nie raz widziałem w lusterku jak ktoś
przeciętnym autem próbując utrzymać się za mną w moim toczydełku na zakrętach,
ryje nosem w rowie a w najlepszym przypadku na poboczu.
Ile to jest procent różnicy to się nie pokuszę określić, bo służbowym
X-Trail-em, daję radę na tych samych zakrętach wydaje się, że z tą sama prędkością.
Różnica w przyczepności musi być minimalna.
Poza tym w swojej służbowej CR-V, przez 315kkm. od nowości nie odczułem żadnego
pogorszenia przyczepności. Te same zakręty mogłem pokonywać na granicy
przyczepności z tymi samymi prędkościami.
Argument o 100kkm wydaje się więc bezpodstawny. CR-V to dosyć przeciętny SUV.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

--