Wszystkie geje z psp łączcie się! :D

Data: 2009-12-03 14:04:07
Autor: Antenka
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
Homosie z psp!  Zbierzcie się do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
tam obrzucajcie się namiętnie  mięsem. Dziękuję za uwagę!

Antenka

Data: 2009-12-03 20:10:03
Autor: Tzva Adonai
Antenka napisał(a):

Homosie z psp!  Zbierzcie się do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
tam obrzucajcie się namiętnie  mięsem. Dziękuję za uwagę!

To by wiele wyjaśniało, dlaczego ta zgraja pedałów tak przewrotnie
sugeruje moje rzekome homoseksualne skłonności... Bo jestem tu jedynym
prawdziwym mężczyzną, a oni chcą odwrócić uwagę od siebie...

Data: 2009-12-03 23:07:06
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:04:07 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Homosie z psp!  Zbierzcie się do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
tam obrzucajcie się namiętnie  mięsem. Dziękuję za uwagę!

To dobry pomysł, bo właśnie taki jeden mi ślini nogawkę... Sapie i robi u hu, hu... Obrzydliwy lachociąg.
Piotr

Data: 2009-12-03 14:10:38
Autor: Antenka
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
On 3 Gru, 23:07, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:04:07 -0800 (PST), Antenka napisa (a):

> Homosie z psp!  Zbierzcie si do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
> tam obrzucajcie si nami tnie  mi sem. Dzi kuj za uwag !

To dobry pomys , bo w a nie taki jeden mi lini nogawk ... Sapie i robi
u hu, hu... Obrzydliwy lachoci g.
Piotr

Piotrusiu sugerujesz, że boukun jest....no wiesz jest niewyraźny?

Antenka

P.s. A ja stawiam, że na psp jest więcej homo- niewiadomo w ilości
sztuk nie mniejszej niż 6  :D

Data: 2009-12-03 23:17:53
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:10:38 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

To dobry pomys , bo w a nie taki jeden mi lini nogawk ... Sapie i robi
u hu, hu... Obrzydliwy lachoci g.
Piotr

Piotrusiu sugerujesz, że boukun jest....no wiesz jest niewyraźny?

Ja nie sugeruję, tylko cytuję:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
Od sugerowania i konfabulowania jest maczomen wałkuński.
Piotr

Data: 2009-12-03 14:19:17
Autor: Antenka
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
On 3 Gru, 23:17, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:10:38 -0800 (PST), Antenka napisa (a):

> To dobry pomys , bo w a nie taki jeden mi lini nogawk ... Sapie i robi

> Piotrusiu sugerujesz, e boukun jest....no wiesz jest niewyra ny?

Ja nie sugeruj , tylko cytuj :http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...
Od sugerowania i konfabulowania jest maczomen wa ku ski.
Piotr

No tak :- /

Data: 2009-12-03 23:11:38
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
Homosie z psp!  Zbierzcie się do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
tam obrzucajcie się namiętnie  mięsem. Dziękuję za uwagę!

Antenka

Antenko, no coś Ty - chyba z połowa userów  z psp by musiała się znaleźć w tym klubie.. A jaki lokal pomieściłby tak duża grupę? :-\

Data: 2009-12-03 14:21:07
Autor: Antenka
On 3 Gru, 23:11, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Homosie z psp!  Zbierzcie si do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
> tam obrzucajcie si nami tnie  mi sem. Dzi kuj za uwag !

> Antenka

Antenko, no co Ty - chyba z po owa user w  z psp by musia a si znale
w tym klubie.. A jaki lokal pomie ci by tak du a grup ? :-\

To co proponujesz dla nich? Dawaj! Wepchniemy ich do
"Proletariatu"! :D:D

Antenka

Data: 2009-12-03 23:26:00
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wiesz Antenko, z tym to może być problem :-( .. Ci grupowi geje to raczej wielbiciele prawicy - za nic nie wejdą do lokalu o takiej nazwie. :-(

Data: 2009-12-03 14:34:26
Autor: Antenka
On 3 Gru, 23:26, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Wiesz Antenko, z tym to może być problem :-( .. Ci grupowi geje to
raczej wielbiciele prawicy - za nic nie wejdą do lokalu o takiej nazwie..
:-(

Oni nie wejdą, czy Ty staniesz na straży ;-)? Bój się żaby, Jadrysiu.
Na Maltę do Zoo zapędzimy to towarzystwo gejowskiej  adoracji! :D

Antenka

P.s. Hmm who is who? Kto heteryk a kto gej...Sama już nie mogę się
połapać! :D

Data: 2009-12-04 09:40:03
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie wejdą bo słowo "Proletariat" działa na nich jak święcona woda na diabła :-( . Ja natomiast absolutnie nic nie mam przeciw ich obecności w tym lokalu, z jednym małym ale: o "rzucaniu tam mięsem" mogą zapomnieć.. Stali bywalcy "Proletariatu" cenią sobie przede wszystkim kulturę :-)

A co do gejów na psp? No cóż - mogę tylko powiedzieć że jest tu ich sporo ;-)

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-12-04 10:53:00
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hf9d36$d1i$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Sugerujesz, że połowa uczestników psp to geje, a nie cykliści?

--
stevep

Data: 2009-12-04 19:33:23
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Osobiście myślę że jest ich nawet więcej niż połowa.

Data: 2009-12-05 07:43:20
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

A możesz powiedzieć skąd taki wniosek?

--
stevep

Data: 2009-12-05 15:45:14
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wiem jak się zachowują, znam to środowisko dość dobrze.

Data: 2009-12-06 10:10:09
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

No to oświeć nas jak się zachowują i skąd masz taka wiedzę.

--
stevep

Data: 2009-12-07 13:43:21
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wiesz Stefan, najlepiej sam poznaj jakiegoś geja i sam oceń jego zachowanie. --

Data: 2009-12-07 16:31:28
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

To mnie wlasnie dziwi, że ja w swoim długim już życiu praktycznie takiego nie spotkałem, podobnie z żydami, gdy czytam niektóre wypowiedzi na psp to niektórzy żyją w środowisku samych pedałów, żydów, agentów itp. Trudno to inaczej tłumaczyć, że są zdrowo jebnięci i karmią swoje chore obsesje.

--
stevep

Data: 2009-12-08 11:03:17
Autor: Jadrys
cirrus pisze:

[...]

Niekoniecznie, np. ja choć nie jestem gejem to przez całe życie "ocieram" się o homoseksualistów. Tak było i w Jugosławii, gdzie wynajmowałem dom w którym piętro zajmowała para homków. Tak jest i teraz w Polsce, gdzie praktycznie jedynymi moimi dobrymi znajomymi są geje.

Data: 2009-12-08 11:34:14
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfl89f$pvm$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

A może widzą u ciebie ciotę? :)

--
stevep

Data: 2009-12-08 22:13:29
Autor: Jadrys

cirrus pisze:

[...]

Doskonale znali i znają moje preferencje.

Data: 2009-12-04 01:40:54
Autor: Lorn
Wszystkie geje z psp łączcie się! : D
Antenka pisze:
Homosie z psp!

Łączysz się w bólu? :>

Zbierzcie się do kupy

Kupa się obrazi... :>

najlepiej w gejowskim klubie i
tam obrzucajcie się namiętnie  mięsem.

Nie lubisz mięska? :> Wolisz ptysie? :>

Dziękuję za uwagę!

Twoją? :>

Antenka

Mrauuu. ;->

Data: 2009-12-04 10:50:37
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c7991e8a-abe2-4121-92ae-f09ef9d898a2f16g2000yqm.googlegroups.com...
Homosie z psp!  Zbierzcie się do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
tam obrzucajcie się namiętnie  mięsem. Dziękuję za uwagę!
Antenka

Ale wabikiem to możesz być chyba tylko dla lesbijek?

--
stevep

Data: 2009-12-04 07:34:14
Autor: Antenka
On 4 Gru, 10:50, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:c7991e8a-abe2-4121-92ae-f09ef9d898a2f16g2000yqm.googlegroups.com...

> Homosie z psp!  Zbierzcie si do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
> tam obrzucajcie si nami tnie  mi sem. Dzi kuj za uwag !
> Antenka

Ale wabikiem to mo esz by chyba tylko dla lesbijek?

--
stevep

Milcz pedale! Jako ktoś kto notorczynie w polemice na psp okazuje się
"zupełnie bez jaj" ,zostałeś zakwalifikowany do tej upierdliwej,
natarczywej, gejowskiej mniejszości. A z lesbami się nie zadaję - fuj!

Antenka

Data: 2009-12-04 19:35:16
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
[...]

Milcz pedale! Antenka

Stefan też :-\ ?? Koniec świata... :-[

Data: 2009-12-05 07:44:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfbkp3$7rm$3news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Razem  zantenką i jadrysem zdecydowanie. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-05 15:44:26
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wybacz Stefan, ale ja sie na żadne trójkąty nie piszę.

Data: 2009-12-06 10:09:08
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

Glodnemu chleb na myśli, jak ty masz kota i Jaruś też to jesteś z nim parą. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-05 07:42:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:01563983-9c72-4032-a252-88c5a08121a3e27g2000yqd.googlegroups.com...
On 4 Gru, 10:50, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo
cinews:c7991e8a-abe2-4121-92ae-f09ef9d898a2f16g2000yqm.googlegroups.com.
..
[...]

Mało mnie interesuje "kwalifikacja" rąbniętej kretynki, ja ciebie kwalifikuje do koczkodanów zielonych.

--
stevep

Data: 2009-12-04 23:40:47
Autor: Antenka
On 5 Gru, 07:42, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:01563983-9c72-4032-a252-88c5a08121a3e27g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]
> Antenka

Mało mnie interesuje "kwalifikacja" rąbniętej kretynki, ja ciebie

Spadaj gazeciany nudziarzu!

Antenka

Data: 2009-12-05 10:50:24
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f9adab39-d2b7-4e82-a5e7-3a00ea086708r5g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Na drzewo małpo zielona.

--
stevep

Data: 2009-12-06 02:40:27
Autor: Antenka
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
Na drzewo małpo zielona<

Koczkodan! Paszoł won! :-P

Antenka

Data: 2009-12-06 12:03:24
Autor: Prawusek
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
Na drzewo małpo zielona<

Koczkodan! Paszoł won! :-P

Antenka

Zostaw gamonia i powiedz mi, czy to ty o Pozen mówiłaś w tv dzisiaj?

Data: 2009-12-06 07:29:19
Autor: Antenka
On 6 Gru, 12:03, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> Na drzewo małpo zielona<

Koczkodan! Paszoł won! :-P

Antenka

Zostaw gamonia i powiedz mi, czy to ty o Pozen mówiłaś w tv dzisiaj?

Nie, to nie ja. :-)  Nie mam nic wspólnego z mediami.

Antenka

Wszystkie geje z psp łączcie się! :D