Wszystkie geje z psp łączcie się! :D

Data: 2009-12-03 23:07:06
Autor: Piotr
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:04:07 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Homosie z psp!  Zbierzcie się do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
tam obrzucajcie się namiętnie  mięsem. Dziękuję za uwagę!

To dobry pomysł, bo właśnie taki jeden mi ślini nogawkę... Sapie i robi u hu, hu... Obrzydliwy lachociąg.
Piotr

Data: 2009-12-03 14:10:38
Autor: Antenka
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
On 3 Gru, 23:07, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:04:07 -0800 (PST), Antenka napisa (a):

> Homosie z psp!  Zbierzcie si do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
> tam obrzucajcie si nami tnie  mi sem. Dzi kuj za uwag !

To dobry pomys , bo w a nie taki jeden mi lini nogawk ... Sapie i robi
u hu, hu... Obrzydliwy lachoci g.
Piotr

Piotrusiu sugerujesz, że boukun jest....no wiesz jest niewyraźny?

Antenka

P.s. A ja stawiam, że na psp jest więcej homo- niewiadomo w ilości
sztuk nie mniejszej niż 6  :D

Data: 2009-12-03 23:17:53
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:10:38 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

To dobry pomys , bo w a nie taki jeden mi lini nogawk ... Sapie i robi
u hu, hu... Obrzydliwy lachoci g.
Piotr

Piotrusiu sugerujesz, że boukun jest....no wiesz jest niewyraźny?

Ja nie sugeruję, tylko cytuję:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
Od sugerowania i konfabulowania jest maczomen wałkuński.
Piotr

Data: 2009-12-03 14:19:17
Autor: Antenka
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
On 3 Gru, 23:17, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:10:38 -0800 (PST), Antenka napisa (a):

> To dobry pomys , bo w a nie taki jeden mi lini nogawk ... Sapie i robi

> Piotrusiu sugerujesz, e boukun jest....no wiesz jest niewyra ny?

Ja nie sugeruj , tylko cytuj :http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...
Od sugerowania i konfabulowania jest maczomen wa ku ski.
Piotr

No tak :- /

Wszystkie geje z psp łączcie się! :D