Wszystkie geje z psp łączcie się! :D

Data: 2009-12-04 10:50:37
Autor: cirrus
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c7991e8a-abe2-4121-92ae-f09ef9d898a2f16g2000yqm.googlegroups.com...
Homosie z psp!  Zbierzcie się do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
tam obrzucajcie się namiętnie  mięsem. Dziękuję za uwagę!
Antenka

Ale wabikiem to możesz być chyba tylko dla lesbijek?

--
stevep

Data: 2009-12-04 07:34:14
Autor: Antenka
On 4 Gru, 10:50, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:c7991e8a-abe2-4121-92ae-f09ef9d898a2f16g2000yqm.googlegroups.com...

> Homosie z psp!  Zbierzcie si do kupy  najlepiej w gejowskim klubie i
> tam obrzucajcie si nami tnie  mi sem. Dzi kuj za uwag !
> Antenka

Ale wabikiem to mo esz by chyba tylko dla lesbijek?

--
stevep

Milcz pedale! Jako ktoś kto notorczynie w polemice na psp okazuje się
"zupełnie bez jaj" ,zostałeś zakwalifikowany do tej upierdliwej,
natarczywej, gejowskiej mniejszości. A z lesbami się nie zadaję - fuj!

Antenka

Data: 2009-12-04 19:35:16
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
[...]

Milcz pedale! Antenka

Stefan też :-\ ?? Koniec świata... :-[

Data: 2009-12-05 07:44:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfbkp3$7rm$3news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Razem  zantenką i jadrysem zdecydowanie. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-05 15:44:26
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wybacz Stefan, ale ja sie na żadne trójkąty nie piszę.

Data: 2009-12-06 10:09:08
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

Glodnemu chleb na myśli, jak ty masz kota i Jaruś też to jesteś z nim parą. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-05 07:42:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:01563983-9c72-4032-a252-88c5a08121a3e27g2000yqd.googlegroups.com...
On 4 Gru, 10:50, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo
cinews:c7991e8a-abe2-4121-92ae-f09ef9d898a2f16g2000yqm.googlegroups.com.
..
[...]

Mało mnie interesuje "kwalifikacja" rąbniętej kretynki, ja ciebie kwalifikuje do koczkodanów zielonych.

--
stevep

Data: 2009-12-04 23:40:47
Autor: Antenka
On 5 Gru, 07:42, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:01563983-9c72-4032-a252-88c5a08121a3e27g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]
> Antenka

Mało mnie interesuje "kwalifikacja" rąbniętej kretynki, ja ciebie

Spadaj gazeciany nudziarzu!

Antenka

Data: 2009-12-05 10:50:24
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f9adab39-d2b7-4e82-a5e7-3a00ea086708r5g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Na drzewo małpo zielona.

--
stevep

Data: 2009-12-06 02:40:27
Autor: Antenka
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
Na drzewo małpo zielona<

Koczkodan! Paszoł won! :-P

Antenka

Data: 2009-12-06 12:03:24
Autor: Prawusek
Wszystkie geje z psp łączcie się! :D
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
Na drzewo małpo zielona<

Koczkodan! Paszoł won! :-P

Antenka

Zostaw gamonia i powiedz mi, czy to ty o Pozen mówiłaś w tv dzisiaj?

Data: 2009-12-06 07:29:19
Autor: Antenka
On 6 Gru, 12:03, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> Na drzewo małpo zielona<

Koczkodan! Paszoł won! :-P

Antenka

Zostaw gamonia i powiedz mi, czy to ty o Pozen mówiłaś w tv dzisiaj?

Nie, to nie ja. :-)  Nie mam nic wspólnego z mediami.

Antenka

Wszystkie geje z psp łączcie się! :D