Wszystkie geny Kaszubow

Data: 2009-08-06 09:48:06
Autor: awe
Wszystkie geny Kaszubow
Data: 2009-08-06 09:59:00
Autor: konserwator
Wszystkie geny Kaszubow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5e1qv$vdc$1news.onet.pl...
http://wyborcza.pl/1,75476,6864770,Wszystkie_geny_Kaszubow.html

tuska powinien zbadac....

Data: 2009-08-06 10:48:03
Autor: boukun
Wszystkie geny Kaszubow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5e1qv$vdc$1news.onet.pl...
http://wyborcza.pl/1,75476,6864770,Wszystkie_geny_Kaszubow.html

Żeby Żydzi tylko chcieli się ujawnić tożsamościowo, a nie mącili teraz genami w narodzie polskim...

boukun

Data: 2009-08-06 15:57:43
Autor: Tzva Adonai
Wszystkie geny Kaszubow
Żeby Żydzi tylko chcieli się ujawnić tożsamościowo, a nie mącili teraz genami w narodzie polskim...

Ale akurat geny mają tutaj kluczowe znaczenie.. Ty na przykład uparcie i
konsekwentnie od wielu lat powtarzasz, że jesteś prawdziwym Polakiem, a
zachowujesz się jak stereotypowy Żyd widziany oczyma antysemitów - stronisz od
pracy, pasożytujesz na pieniądzu publicznym i agresywnie zwalczasz katolicyzm...

Ostatnio 'awe' chwalił się, że zrobił sobie badania genetyczne z których
wynikało, że w jego żyłach płynie szlachetna mieszanka krwi
słowiańsko-anglosaskiej, gdy jednak poprosiłem go o skserowanie wyników, to
momentalnie zakończył temat...

Myślisz, że nie warto zrobić sobie takich badań w renomowanym ośrodku i dołączyć
je jako niezbity dowód na swoją polskość?..

Polecam Instytut Genetyki Sądowej "Genetico", przystępne ceny od 800 zł za
ogólne i od 2000 zł za szczegółowe badanie: http://www.genetico.pl/index.php?badania_dna=home

Data: 2009-08-06 07:15:31
Autor: Tzva Adonai
Wszystkie geny Kaszubow
On 6 Sie, 15:57, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:

Polecam Instytut Genetyki Sądowej "Genetico", przystępne ceny od 800 zł za
ogólne i od 2000 zł za szczegółowe badanie:http://www.genetico.pl/index.php?badania_dna=home

Jeśli badania dowiodą, że jesteś etnicznym Polakiem, to wtedy będzie
to niezbity dowód na to, że etniczni Polacy zachowują się jak Żydzi
widziani oczyma antysemitów - dzięki temu moja teoria zgodnie z którą
nieżydowski plebs jest najgorszym kurewstwem drążącym tę planetę po
raz kolejny zyska na wartości...

Data: 2009-08-06 20:50:45
Autor: awe
Wszystkie geny Kaszubow

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000f17.4a7ae157newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
kiedy mnie prosiles? nic o tym nie wiem. moje wyniki sa ogolnie dostepne na internecie
awe

Data: 2009-08-07 05:44:44
Autor: Tzva Adonai
Wszystkie geny Kaszubow
kiedy mnie prosiles? nic o tym nie wiem. moje wyniki sa ogolnie dostepne na internecie

To podaj do nich link...

Data: 2009-08-06 21:08:22
Autor: awe
Wszystkie geny Kaszubow
Polecam Instytut Genetyki Sądowej "Genetico", przystępne ceny od 800 zł za
ogólne i od 2000 zł za szczegółowe badanie:
http://www.genetico.pl/index.php?badania_dna=home
-- -- -- -- --
nie ma sensu robic tego w PL, bo za drogo i z tego co czytalem robia maksymalnie 17 markerow za 850 zl? poza tym jaka maja baze danych? 600 -1000 osob? Familytreedna ma 255 tys

awe

Data: 2009-08-06 17:37:22
Autor: naprany jak kruk!
Wszystkie geny Kaszubow
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Żeby Żydzi tylko chcieli się ujawnić tożsamościowo, a nie mącili teraz genami w narodzie polskim...

a ty kiedy sie zbadasz zydolicho ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-06 17:45:12
Autor: Piotr
Wszystkie geny Kaszubow
Dnia Thu, 06 Aug 2009 17:37:22 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

Żeby Żydzi tylko chcieli się ujawnić tożsamościowo, a nie mącili teraz genami w narodzie polskim...

a ty kiedy sie zbadasz zydolicho ?

Ale po co wydawać jakieś pieniądze na badania, tony-osiołku?
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/5aoKFKBPaIn
Piotr

Data: 2009-08-07 18:43:48
Autor: naprany jak kruk!
Wszystkie geny Kaszubow
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Ale po co wydawać jakieś pieniądze na badania, tony-osiołku?
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/5aoKFKBPaIn
Piotr

zyd jak sie patrzy hehe
zazdroscisz mu klapouchy ?