Wszystkie g³osy na Kukiza.

Data: 2015-05-08 16:39:52
Autor: WW
Wszystkie g³osy na Kukiza.
Witam

Czas na decyzje.
Tylko p. Kukiz ma jakiekolwiek szanse pod warunkiem, ¿e wszyscy pozostali kandydaci naprawdê chcieli co¶ zmieniæ.
Nich zaapeluj± do swoich stronników, aby solidarnie poprzeæ jedyna osobne z poza uk³adu, która ma szansa - Kukiza.
Mój g³os dostanie.

Pozdrawiam
WW

Data: 2015-05-08 16:54:53
Autor: Joschi
Wszystkie g³osy na Kukiza.
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:miihs0$aon$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kukiz to podstawiony przez bandê PO oszo³om, zreszt± do niedawna jej zwolennik, tylko PO to, ¿eby Polka niezale¿na Magdalena Ogórek nie wesz³a do drugiej tury...

Kukiz jest z uk³adu!

Data: 2015-05-08 13:28:23
Autor: kogutek444
Wszystkie g³osy na Kukiza.
W dniu pi±tek, 8 maja 2015 16:54:55 UTC+2 u¿ytkownik Joschi napisa³:

Ona taka niezale¿na jak ja papie¿.

Data: 2015-05-08 22:57:12
Autor: Joschi
Wszystkie g³osy na Kukiza.
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:169e9dc0-2244-4b98-88e0-b229fe60a05dgooglegroups.com...
> [...]

Kukiz to podstawiony przez bandê PO oszo³om, zreszt± do niedawna jej
zwolennik, tylko PO to, ¿eby Polka niezale¿na Magdalena Ogórek nie wesz³a do

Jest niezale¿na, dlatego Stolzman i Cimoszewicz siê w¶ciekli, ¿e SLD j± wystawi³o, a na koniec nawet SLD j± pogrzeba³o, ze wzglêdu na jej niezale¿no¶æ...

Data: 2015-05-08 23:13:50
Autor: andal
Wszystkie g³osy na Kukiza.

W dniu piątek, 8 maja 2015 16:54:55 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam
>
> Czas na decyzje.
> Tylko p. Kukiz ma jakiekolwiek szanse pod warunkiem, że wszyscy
> pozostali kandydaci naprawdę chcieli coś zmienić.
> Nich zaapelują do swoich stronników, aby solidarnie poprzeć jedyna
> osobne z poza układu, która ma szansa - Kukiza.
> Mój głos dostanie.
>
> Pozdrawiam WW

Kukiz to podstawiony przez bandę PO oszołom, zresztą do niedawna jej
zwolennik, tylko PO to, żeby Polka niezależna Magdalena Ogórek nie
weszła do drugiej tury...

Kukiz jest z układu!

Ona taka niezależna jak ja papież.

Jest niezależna, dlatego Stolzman i Cimoszewicz się wściekli, że SLD ją
wystawiło, a na koniec nawet SLD ją pogrzebało, ze względu na jej
niezależność...

za swoje promocje sama placi ?

Data: 2015-05-09 01:20:14
Autor: Joschi
Wszystkie głosy na Kukiza.
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mijfve$t2$1speranza.aioe.org...
> [...]

Jest niezależna, dlatego Stolzman i Cimoszewicz się wściekli, że SLD ją
wystawiło, a na koniec nawet SLD ją pogrzebało, ze względu na jej

Otóż nie miała promocji, na początku poszło minimum na promocję, potem pod naciskami żydostwa budżet jej obcięli... i tym samym przytłumili...

Data: 2015-05-08 15:50:58
Autor: Budzik
Wszystkie g³osy na Kukiza.
U¿ytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

Kukiz to podstawiony przez bandê PO oszo³om, zreszt± do niedawna jej zwolennik, tylko PO to, ¿eby Polka niezale¿na Magdalena Ogórek nie
wesz³a do drugiej tury...

Kukiz jest z uk³adu!

SPISEK!

Data: 2015-05-08 17:57:15
Autor: Joschi
Wszystkie g³osy na Kukiza.
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA494B0245291Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A co, nie wierzysz?  Oj ciemnogrodzie, ciemnogrodzie...

Data: 2015-05-08 18:59:59
Autor: Mark Woydak
Wszystkie g³osy na Kukiza.

U¿ytkownik "boukun" <joschi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:miiins$pis$1speranza.aioe.org...
[...]

\
Ty jeste¶ z uk³adu. ;-))))

MW

Data: 2015-05-08 17:52:15
Autor: ruski szpieg
Wszystkie g³osy na Kukiza.
W dniu 08.05.2015 o 16:39, WW pisze:
z poza uk³adu,
Jak S³onecznego to ja te¿ pójdê g³osowaæ. Trzeba nam tu rycerzy Jedi bo ju¿ nic innego nie pomo¿e;)

Data: 2015-05-08 18:59:16
Autor: Mark Woydak
Wszystkie g³osy na Kukiza.

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:miihs0$aon$1node2.news.atman.pl...
[...]

Od kiedy tom ty stary komuch g³osujesz na jakiegos muzykanta? Co tem Kukiz sob± reprezentuje? Jakie ma zaplecze polityczne? Zgraja oberwañców która czeka tylko by dorwaæ sie do koryta.

MW

Data: 2015-05-08 22:09:05
Autor: Joschi
Wszystkie g³osy na Kukiza.
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:miiqn9$u16$3news.albasani.net...

[...]

Lepiej, ¿eby nie mia³ ¿adnego, wystarczy nam mafia PO!

Wszystkie g³osy na Kukiza.