Wszystkie odloty Adama Michnika

Data: 2016-01-20 13:33:51
Autor: Looksfer
Wszystkie odloty Adama Michnika
Dnia Wed, 20 Jan 2016 09:33:35 +0100, mkarwan napisał(a):

Putin przypomina mi Jarosława Kaczyńskiego: podobna bezwzględność, cyniczna zdolność do okrucieństwa, upodobanie we władzy" - ogłosił niedawno redaktor naczelny "Gazety Wyborczej".

No i co? Demokratyczny kraj, może głosić takie poglądy jakie uważa za
stosowne a takim jak ty złamasom g..wno do tego.

Data: 2016-01-20 16:36:04
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Looksfer" <looksfer@eternal-september.org> napisał w wiadomości
[...]

Tu to prowok mkarwan pojechał po bandzie. Raczej prezes przypomina Putina tyle, że Putin ma za żonę młodą laskę a nie kota.

--
Mark Woydak

Wszystkie odloty Adama Michnika