Wszystkie państwa są wyznaniowe

Data: 2009-11-29 18:20:36
Autor: abc
Wszystkie państwa są wyznaniowe
Wszystkie państwa są wyznaniowe. Widzimy przecież, że państwa muzułmańskie w
różnym stopniu jedynie tolerują inne religie ale islam jest tam religią
państwową.

Podobnie w Izraelu, judaizm jest religią państwową szabat jest ściśle
przestrzegany, nie działa handel i sklepy są pozamykane, nie działa
transport publiczny, a nawet telewizja.

Podobnie jest z hinduizmem, właściwie wszystkie fałszywe religie są
chronione przez własne państwa.

I jedynie prawdziwa religia Chrystusowa nie ma już własnych państw, bo
zostały one zniszczone przez antychrześcijańskie rewolucje i zamienione w
państwa diabła.

Państwa diabła są oczywiście państwami wyznaniowymi, wrogimi
katolicyzmowi. Odnośnie różnic między państwem Bożym a państwem diabła
polecam dzieło św. Augustyna "De civitate Dei"
http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/28941/panstwo-boze.html

Nie ma państw bezwyznaniowych i neutralnych światopoglądowo.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-11-29 09:37:42
Autor: J-23
On 29 Lis, 18:20, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

- jaka jest religia panstwowa w USA
- jaka jest religia panstwowa w Kanadzie
- jaka jest religia panstwowa we Francji

np. jakiego kraju to dotyczy? pogooglaj sobie.
Wiele świątyń, które utraciło funkcje sakralne, lub Kościoły nie stać
na ich utrzymanie, są odsprzedawane państwu, instytucjom publicznym
lub prywatnym przedsiębiorcom, a następnie przerabiane na sale
konferencyjne, galerie, hotele, dyskoteki lub prywatne posesje. Bardzo
istotny jest również systematyczny spadek chrztów, konfirmacji w wieku
nastoletnim i małżeństw sakramentalnych.

albo
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_katolicki_na_%C5%9Bwiecie

J-23 itede...

Data: 2009-11-29 18:45:23
Autor: abc
Wszystkie państwa są wyznaniowe

- jaka jest religia panstwowa w USA
- jaka jest religia panstwowa w Kanadzie
- jaka jest religia panstwowa we Francji

To są państwa diabła.  Zdechrystianizowane państwa diabła.

Data: 2009-11-29 09:54:36
Autor: J-23
On 29 Lis, 18:45, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>- jaka jest religia panstwowa w USA
>- jaka jest religia panstwowa w Kanadzie
>- jaka jest religia panstwowa we Francji

To są państwa diabła.  Zdechrystianizowane państwa diabła.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

"Wszystkie państwa są wyznaniowe"

Tak napisales szczyno.
Klamac, i kalmac to cecha katola-debila.

J-23 itede...

Data: 2009-11-29 12:01:33
Autor: J-23
On 29 Lis, 18:58, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

"Państwa diabła są oczywiście państwami wyznaniowymi..."

Ciekawe teorie?
Moze cos szerzej, bo jakos nie slyszalem o takim odlamie religijnym -
satanizm?

J-23 itede...

Data: 2009-11-29 21:21:45
Autor: abc
[...]

To dziwne, że nie słyszałeś.

Data: 2009-11-29 12:31:58
Autor: J-23
On 29 Lis, 21:21, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>"Państwa diabła są oczywiście państwami wyznaniowymi..."
>Ciekawe teorie?
>Moze cos szerzej, bo jakos nie slyszalem o takim odlamie religijnym -
>satanizm?

To dziwne, że nie słyszałeś.

To gdzie, w jakim panstwie satanizm jest "religia" panstwowa?

Data: 2009-11-29 19:09:56
Autor: Jadrys
abc pisze:
Wszystkie państwa są wyznaniowe.

Co to znaczy?

Data: 2009-11-29 19:12:02
Autor: abc
Wszystkie państwa są wyznaniowe
Wszystkie państwa są wyznaniowe.

Co to znaczy?

To znaczy, że nie ma państw bezwyznaniowych i neutralnych światopoglądowo.

Data: 2009-11-29 21:00:06
Autor: Jadrys
abc pisze:
Wszystkie państwa są wyznaniowe.

Co to znaczy?

To znaczy, że nie ma państw bezwyznaniowych i neutralnych światopoglądowo.

Bo ja wiem.. Np. Japonia, Czy Buddyzm zen można nazwać wyznaniem. Przecież w nim nie ma miejsca na Boga.. Albo Chiny..

Data: 2009-11-29 21:19:25
Autor: abc
[...]

Czyli jest miejsce dla szatana.

Data: 2009-11-29 21:21:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 29 Nov 2009 21:19:25 +0100, abc napisał(a):

[...]

Zawsze tak było. Czego wierzący nie rozumieli, tego się bali i doszukiwali
się w tym demonów i diabłów.

Biedne wytresowane przez pedofilską sektę dzieciaki...

Data: 2009-11-29 22:25:34
Autor: Jadrys
abc pisze:
[...]

Tez nie. W Buddyzmie zen chodzi o osiągnięcie "pustki absolutnej".  Nie ma tam miejsca dla dobra i zła, czyli Boga i Szatana.

Data: 2009-11-29 13:38:29
Autor: J-23
On 29 Lis, 22:25, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
abc pisze:

> Czyli jest miejsce dla szatana.

Tez nie. W Buddyzmie zen chodzi o osiągnięcie "pustki absolutnej".  Nie
ma tam miejsca dla dobra i zła, czyli Boga i Szatana.

Dla katoli wszystko co nie jest zgodne z ich doktryna jest sprawa
diabla.
To takie wygodne uproszczenie. Wystarczy ponownie uruchomic stosy.
Nastepnie zakuja sie w stalowe zbroje, i na saracenow rusza.
Kto nie z nimi, to wrog.
Takie zasranstwo!

J-23 itede...

Data: 2009-11-30 16:08:53
Autor: abc
Wszystkie państwa są wyznaniowe
Tez nie. W Buddyzmie zen chodzi o osiągnięcie "pustki absolutnej".  Nie ma tam miejsca dla dobra i zła, czyli Boga i Szatana.

Jest. Albo dla Boga, albo dla szatana.  Nie ma "pustki absolutnej".

Data: 2009-11-30 16:52:01
Autor: Jadrys
abc pisze:
Tez nie. W Buddyzmie zen chodzi o osiągnięcie "pustki absolutnej".  Nie ma tam miejsca dla dobra i zła, czyli Boga i Szatana.

Jest. Albo dla Boga, albo dla szatana.  Nie ma "pustki absolutnej".

Właśnie oni (Japończycy) przez modlitwę/medytację chcą ja osiągnąć.  To jest bardzo podobne do modlitwy katolików do rzekomo istniejącego Boga.

Data: 2009-12-01 00:17:16
Autor: VicAbarca
Jadrys пишет:
jest bardzo podobne do modlitwy katolików do rzekomo istniejącego Boga.

Rzekomo? Ja nie mam watpliwosci, ze Bog istnieje.
Mam jedynie watpliwosci czy potrzebne mu sa stuly, konfesjonaly i ornaty :) Raczej nie... ;)

Bog istnieje, bo niczym innym nie da sie wytlumaczyc naszego czlowieczenstwa :)

--
Vic

Data: 2009-12-01 09:50:02
Autor: Jadrys
VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
[...]

A czym jest nasze człowieczeństwo? Nie ulega wątpliwości Ĺźe jeĹźeli człowiek jest "dziełem" stwĂłrcy  rozumnego, to Ăłw stwĂłrca wprowadził jakaś blokadę dla swojego produktu. Blokada ta nie pozwala ludziom znaleźć odpowiedzi na szereg pytań. Całkiem moĹźliwe Ĺźe jesteśmy krĂłlikami doświadczalnymi kogoś/czegoś..

Data: 2009-12-10 22:23:54
Autor: VicAbarca
Jadrys пишет:
[...]

Brak odpowiedzi na wiele pytan rowniez nas w jakis sposob ksztaltuje i decyduje o naszym czlowieczenstwie :)

--
Vic

Data: 2009-12-18 20:16:47
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 22:23, VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
[...]

No, na pewno..

Wszystkie państwa są wyznaniowe