Wszystkie państwa są wyznaniowe

Data: 2010-09-27 21:33:07
Autor: abc
Wszystkie państwa są wyznaniowe
Wszystkie państwa są wyznaniowe. Widzimy przecież, że państwa muzułmańskie w
różnym stopniu jedynie tolerują inne religie ale islam jest tam religią
państwową.

Podobnie w Izraelu, judaizm jest religią państwową szabat jest ściśle
przestrzegany, nie działa handel i sklepy są pozamykane, nie działa
transport publiczny, a nawet telewizja.

Podobnie jest z hinduizmem, właściwie wszystkie fałszywe religie są
chronione przez własne państwa.

I jedynie prawdziwa religia Chrystusowa nie ma już własnych państw, bo
zostały one zniszczone przez antychrześcijańskie rewolucje i zamienione w
państwa diabła.

Państwa diabła są oczywiście państwami wyznaniowymi, wrogimi
katolicyzmowi.

Odnośnie różnic między państwem Bożym a państwem diabła
polecam dzieło św. Augustyna "De civitate Dei"
http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/28941/panstwo-boze.html

Nie ma państw bezwyznaniowych i neutralnych światopoglądowo.

Data: 2010-09-27 22:16:07
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ca0f175$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ma swoje własne państwo, Izrael.
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Wszystkie państwa są wyznaniowe