Wszystkie śmieci dla biedoty do Polski

Data: 2017-12-26 10:34:29
Autor: boukun
Wszystkie śmieci dla biedoty do Polski
Sporo kobiet czeka na pewno na zaplanowany na luty debiut amerykańskiej sieci odzieżowej Bebe. Polska będzie drugim krajem w Europie dystrybuującym produkty tej ekskluzywnej marki. Co ciekawe, pierwsza była Ukraina.

Wśród rozpoznawalnych marek zagranicznych, które otworzą się na polskiego zakupowicza, są: niemiecka sieć Tedi czy irlandzki Dealz. Swoje usługi wkrótce powinni zaproponować na szeroką skalę także: tanie linie lotnicze Flydubai, czeski przewoźnik kolejowy Leo Express i niemieckie autokary FlixBus - wylicza portal INN Poland.

Tedi to sieć dyskontów niespożywczych, czyli bliżej im do znanego w Polsce Pepco, niż do Biedronki i Lidla. Nie oznacza to jednak, że rynkowi giganci mogą spać spokojnie. Wspólnymi produktami w ofertach wymienionych sklepów są m.in. artykuły gospodarstwa domowego, zabawki, zestawy do majsterkowania czy artykuły elektryczne. Tedi oferuje również produkty drogeryjne i kosmetyczne, akcesoria do samochodu i roweru, a także artykuły sezonowe.

Obecnie sieć ma ok. 1,6 tys. sklepów. W krótkim czasie chce otworzyć ich jednak aż 5 tys. Na razie dyskont jest obecny w Niemczech i pięciu innych europejskich krajach. Już w 2018 roku firma zamierza jednak wkroczyć na kolejne rynki - włoski, portugalski i polski.

Z kolei Dealz to irlandzka sieć, która należy do firmy Steinhoff, właściciela m.in. Pepco. Koncepcja jest tu prosta - znana też na naszym rynku - "wszystko po 1,5 euro". W ofercie jest zarówno żywność, napoje, kosmetyki, jak i artykuły dla dzieci, itp.

https://finanse.wp.pl/co-czeka-nas-w-2018-roku-zagraniczne-marki-szykuja-sie-na-podboj-polskiego-rynku-6202182752130689a

dwert
3h temu

to dlaczego ja nie odczułem wzrostu tej zamożności a wręcz przeciwnie, pensja od kilku lat stoi w miejscu a ceny idą w górę, wygląda to tak jakby inflacja była ukrywana

Gycy
3h temu

Tedi to kolejny chińczyk do którego wchodzac czuć smród plastikowej tandety. Nie wiem po co to u nas skoro chińszczyzny w Polsce jest masa. Już nie wspomnę że ceny jak za zboże a jakości to nie ma żadnej.

marian online
3h temu

a niech sobie wchodzą, niech się tu wszystkie sklepy świata wybudują - co mnie to obchodzi? Jak będzie dobry to przetrwa, a jak nic nie wart to upadnie i tyle. Wali mnie to. Mieszkam naprzeciwko marketu Dino, dosłownie jakieś 50 metrów - tam kupię 90% tego co mi potrzeba, a resztę zamówię w internecie. Nie cierpię chodzenia po sklepach, w większości nie byłem i nigdy nie będę.

Data: 2017-12-29 18:31:11
Autor: \"Opozycja Totalna\"
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p1t536$1g1f$1gioia.aioe.org...
Sporo kobiet czeka na pewno na zaplanowany na luty debiut amerykańskiej sieci odzieżowej Bebe. Polska będzie drugim krajem w Europie dystrybuującym produkty tej ekskluzywnej marki.

No! Nareszcie posłanki PiS bedą "amerykańsko" wyglądać.

http://sobecka.pl/zyciorys.html

https://pl.wikipedia.org/wiki/Beata_Kempa

Szczególnie gorliwe katoliczki po  Liceum Ogólnokształcące Sióstr Zmartwychwstanek w Warszawie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Beata_Mazurek

Równie dobrze będa sie prezentować inne rybki z akwarium przy Nowogrodzkiej np. były kochanek Kory

http://www.pomponik.pl/tagi-ryszard-terlecki,tId,170474

czy londyńczyk

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ryszard_Czarnecki

albo pan na Szczecinia