Wszystkie świnie w PiSdzieckim porzą dku świata mają być równe...

Data: 2009-07-13 02:30:46
Autor: Vic
Wszystkie świnie w PiSdzieckim porzą dku świata mają być równe...
Grzegorz Z. wrote:
Anna Cugier-Kotka niechetnie potwierdziła doniesienia prasowe, że jest
w ciąży, po czwartym juz zabiegu in vitro. - Trzy lata temu walczyłam
o możliwość posiadania dziecka. Poddana byłam trzem zabiegom
zapłodnienia in vitro, po to żeby się dowiedzieć, że nie mam szans.
Dałam sobie jeszcze jedną szansę... i udało się. Może cud się wydarzył?
- mówiła.

I teraz niszczy to dziecko uchlewajac sie???

--
plazoVic

Data: 2009-07-13 13:13:53
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 02:30:46 +0200, Vic napisał(a):

I teraz niszczy to dziecko uchlewajac sie???

Tam od razu niszczy... Sfazuje się...
Wyrośnie se z tego kolejny wałkun, który nie będzie w stanie zrozumieć
norm moralnych, i tyle.
Piotr

Data: 2009-07-13 09:19:25
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 13:13, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 13 Jul 2009 02:30:46 +0200, Vic napisał(a):

> I teraz niszczy to dziecko uchlewajac sie???

Tam od razu niszczy... Sfazuje się...

Na "kursach p-m" tego uczą? Że można łojić w ciąży, że nie jest to
równoznaczne z aborcją, a tylko "sfazuje"?

Data: 2009-07-13 20:05:37
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 09:19:25 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Na "kursach p-m" tego uczą? Że można łojić w ciąży, że nie jest to
równoznaczne z aborcją, a tylko "sfazuje"?

?
Co byłeś łaskaw napieprzyć zgrzesiu? Piotr

Data: 2009-07-13 17:21:22
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 20:05, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Na "kursach p-m" tego uczą? Że można łojić w ciąży, że nie jest to
> równoznaczne z aborcją, a tylko "sfazuje"?

A co to znaczy "sfazuje się"?

Data: 2009-07-14 07:35:08
Autor: Piotr
Wszystkie świnie w PiSdzieckim porządku świata mają być równe...
Dnia Mon, 13 Jul 2009 17:21:22 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

A co to znaczy "sfazuje się"?

Proszę:
http://www.google.pl/search?q=FAS&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a
Piotr

Wszystkie świnie w PiSdzieckim porzą dku świata mają być równe...