Wszystkie świnie w PiSdzieckim porządku świata ma ją być równe...

Data: 2009-07-12 14:58:57
Autor: Grzegorz Z.
Wszystkie świnie w PiSdzieckim porządku świata ma ją być równe...
....ale PiSdzieckie - mają być równiejsze.

Im np. wolno "mordować życie poczęte":

Anna Cugier-Kotka niechetnie potwierdziła doniesienia prasowe, że jest
w ciąży, po czwartym juz zabiegu in vitro. - Trzy lata temu walczyłam
o możliwość posiadania dziecka. Poddana byłam trzem zabiegom
zapłodnienia in vitro, po to żeby się dowiedzieć, że nie mam szans.
Dałam sobie jeszcze jedną szansę... i udało się. Może cud się wydarzył?
- mówiła.

http://wiadomosci.onet.pl/2007203,11,1,1,,item.html

Data: 2009-07-13 01:03:22
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Grzegorz Z. wrote:

[...]

Co ty farmazolisz Grzesiu? Kiedy ta Kotka była w PiSie?
--
Pit

Data: 2009-07-12 17:07:37
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 01:03, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
Grzegorz Z. wrote:
> [...]

> - mówiła.

>http://wiadomosci.onet.pl/2007203,11,1,1,,item.html

Co ty farmazolisz Grzesiu? Kiedy ta Kotka była w PiSie?

A co za różnica gdzie jest?

Data: 2009-07-13 02:33:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Grzegorz Z. wrote:
> [...]

> - mówiła.

>http://wiadomosci.onet.pl/2007203,11,1,1,,item.html

Co ty farmazolisz Grzesiu? Kiedy ta Kotka była w PiSie?

To po kiego luja piszesz o niej jakby była w PiSie?
--
Pit

Data: 2009-07-12 18:31:23
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 02:33, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
Grzegorz Z. wrote:

> A co za różnica gdzie jest?

To po kiego luja piszesz o niej jakby była w PiSie?

Zaraz zaraz, chcesz powiedzieć że ci z Peło "pobili" swoją?

Data: 2009-07-13 10:40:15
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Grzegorz Z. wrote:

> A co za różnica gdzie jest?

To po kiego luja piszesz o niej jakby była w PiSie?

Zaraz zaraz, chcesz powiedzieć że ci z Peło "pobili" swoją?

Ci co ją pobili, pobiliby nawet Czaplina, gdyby żył, bo był takim samym
Hitlerem, jak Kotka PiSowcem. ;)
--
Pit

Data: 2009-07-13 09:26:59
Autor: Tadek z Torunia
Wszystkie świnie w PiSdzieckim porządku świata mają być równe...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

A co za różnica gdzie jest?

Dla pisdzielców jest. Jak jest w pisie, to wg. pisuarowej hołoty może zabic wszystko co jest żywe, np. Barbara Blida. Jak popiera inną partię to już nie!

Przemek
--
W czasie gdy rządził PiS  funkcjonariusze ABW byli szkoleni, jak filmować zatrzymanie wybranych osób, tak by zdjęcia mogły być wykorzystane przez telewizję - zeznała wczoraj
przed komisją śledczą badającą śmierć Barbary Blidy kamerzystka Agencji.

Data: 2009-07-13 01:51:07
Autor: Lorn
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Grzegorz Z. wrote:

[...]

Czytaj uważnie... Nie widzę w tekście, aby Pani Kotka zapisała się do PiS`u :>

Data: 2009-07-13 02:33:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Grzegorz Z. wrote:

[...]

A ty ze zrozumieniem...
--
Pit

Data: 2009-07-13 02:30:46
Autor: Vic
Grzegorz Z. wrote:
[...]

I teraz niszczy to dziecko uchlewajac sie???

--
plazoVic

Data: 2009-07-13 13:13:53
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 02:30:46 +0200, Vic napisał(a):

I teraz niszczy to dziecko uchlewajac sie???

Tam od razu niszczy... Sfazuje się...
Wyrośnie se z tego kolejny wałkun, który nie będzie w stanie zrozumieć
norm moralnych, i tyle.
Piotr

Data: 2009-07-13 09:19:25
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 13:13, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 13 Jul 2009 02:30:46 +0200, Vic napisał(a):

> I teraz niszczy to dziecko uchlewajac sie???

Tam od razu niszczy... Sfazuje się...

Na "kursach p-m" tego uczą? Że można łojić w ciąży, że nie jest to
równoznaczne z aborcją, a tylko "sfazuje"?

Data: 2009-07-13 20:05:37
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 09:19:25 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Na "kursach p-m" tego uczą? Że można łojić w ciąży, że nie jest to
równoznaczne z aborcją, a tylko "sfazuje"?

?
Co byłeś łaskaw napieprzyć zgrzesiu? Piotr

Data: 2009-07-13 17:21:22
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 20:05, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Na "kursach p-m" tego uczą? Że można łojić w ciąży, że nie jest to
> równoznaczne z aborcją, a tylko "sfazuje"?

A co to znaczy "sfazuje się"?

Data: 2009-07-14 07:35:08
Autor: Piotr
Wszystkie świnie w PiSdzieckim porządku świata mają być równe...
Dnia Mon, 13 Jul 2009 17:21:22 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

A co to znaczy "sfazuje się"?

Proszę:
http://www.google.pl/search?q=FAS&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a
Piotr

Data: 2009-07-13 15:49:18
Autor: naprany jak kruk!
Wszystkie świnie w PiSdzieckim porządk u świata mają być r ówne...
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał(-a):

Może cud się wydarzył?
- mówiła.

za rzadow po zaszla w ciaze i zglupiaja oraz upila sie jednoczesnie hehe
ma baba fart same dobre rzeczy ja spotykaja
moze jeszcze kartofel sie nia zaopiekuje
pasuja do siebie

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Wszystkie świnie w PiSdzieckim porządku świata ma ją być równe...