Wszystkie towary posiadają już znamię liczby Bestii

Data: 2009-11-08 23:02:50
Autor: bit
Wszystkie towary posiadają już znamię liczby Bestii
http://www.gloria.tv/?media=33177

Możesz to sam sprawdzić na każdym produkcie. Na początku 2 kreski w środku i na końcu. 2 kreski oznaczają w kodzie kreskowym "6"

Data: 2009-11-08 23:42:32
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
bit wrote:

http://www.gloria.tv/?media=33177

Możesz to sam sprawdzić na każdym produkcie. Na początku 2 kreski w środku
i na końcu. 2 kreski oznaczają w kodzie kreskowym "6"

Prima Aprilis za pół roku dopiero. ;)
--
Pit

Data: 2009-11-09 08:55:35
Autor: bit
Wszystkie towary posiadają już znamię liczby Bes tii

Prima Aprilis za pół roku dopiero. ;)

Z innymi możesz się bawić. Mnie już nie nabierzesz na swoje i twoich kolegów tanie gierki.

Data: 2009-11-09 00:28:09
Autor: Antenka
On 9 Lis, 08:55, "bit" <x...@x.pl> wrote:
> Prima Aprilis za pół roku dopiero. ;)

Z innymi możesz się bawić. Mnie już nie nabierzesz na swoje i twoich kolegów
tanie gierki.

A za kilka lat wszczykną nam pod skórę chipa i  nastaną czasy "bestii"
- jej królowanie będzie już wówczas oficjalne, bo póki co ukrywa się
za fartuszkiem.

Antenka

Data: 2009-11-09 10:05:54
Autor: cyc

Użytkownik "bit" <x@x.pl> napisał w wiadomości news:000a50f7$0$2301$c3e8da3news.astraweb.com...

Prima Aprilis za pół roku dopiero. ;)

Z innymi możesz się bawić. Mnie już nie nabierzesz na swoje i twoich kolegów tanie gierki.

To pewnie podszywajacy sie pod grupowicza szatan , ktory realizuje swoja apokaliptyczna wersje zawlaszczenia duszami wszystkich ludzi na ziemi !
Precz szatanie !.

cyc

Data: 2009-11-10 02:48:53
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
cyc wrote:

[...]

Mylisz się Cycu. Ja jestem Twoim sumieniem. :))))))
Przy mnie abc jest jak krzak malin przy sośnie.

A tak na poważnie. Ja wierzę w to co napisano w Ewangelii, Wy wierzycie w to
co piszą o kodach kreskowych... Każdy może wierzyć w co chce.
Tylko nie prowokujcie mnie więcej, bym musiał z Wami dyskutować o tym.
Tu jest grupa o polityce.
Jeśli mnie prowokujecie, to muszę pisać, bo taka jest rola chrześcijanina...
Sam nigdy nie rozpoczynam wątków o religii.
--
Pit

Data: 2009-11-10 09:02:09
Autor: cyc

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hdaggi$7bq$1news.onet.pl...
cyc wrote:

[...]

Nie rozumiem . Czyzbys powaznie potraktowal moja wypowiedz ? .

A tak na poważnie. Ja wierzę w to co napisano w Ewangelii,

Ja tez !

Wy wierzycie w to
co piszą o kodach kreskowych...

????
Naprawde nie wiem co masz na mysli bo chybanie to , ze ja wierze w owe 666 w kodach .

Pit

cyc

Wszystkie towary posiadają już znamię liczby Bestii