Wszystkie ustroje wrogie wobec Żydów..

Data: 2009-05-19 17:52:39
Autor: Tzva Adonai
Wszystkie ustroje wrogie wobec Żydów..
.. d±żyły do zniewolenia ludzko¶ci i ustanowienia totalnej władzy nad ludzkim
życiem...

Tam gdzie szerzy się nienawi¶ć do Żydów, tam bez w±tpienia rezyduje egoizm,
chęć zysku i ż±dza władzy...

Data: 2009-05-19 19:57:38
Autor: Andrzej Adam Filip
Wszystkie ustroje wrogie wobec X...
"Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:

. dążyły do zniewolenia ludzkości i ustanowienia totalnej władzy nad ludzkim
ĹĽyciem...

Tam gdzie szerzy się nienawiść do Żydów, tam bez wątpienia rezyduje egoizm,
chęć zysku i żądza władzy...

Pytałeś się ABeCadła o ustroje wrogie kościołowi (katolickiemu)?

--
To co sprawia, ĹĽe jest ona najbardziej fascynujÄ…cÄ… jest to, ĹĽe jej
fundamentalne zasady są tak proste, że każdy jest w stanie je zrozumieć,

Data: 2009-05-19 19:58:23
Autor: MH
Wszystkie ustroje wrogie wobec Żydów..
Że też Kupa tak Ci się chce ... WyjdĽ se do pub'u , walnij browara , wyrwij jak±¶
laskę , dmuchnij j±.. Zobaczysz , to jest całkiem przyjemne.

A Ty całymi dniami przy tym kompie molendzisz i molendzisz ...

MH

Data: 2009-05-19 18:05:56
Autor: Tzva Adonai
Wszystkie ustroje wrogie wobec Żydów..
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
wyrwij jak±¶ laskę , dmuchnij j±.

Ostatni raz ruchałem dwa dni temu, internetowy walikoniu...

Data: 2009-05-19 20:19:21
Autor: MH
Wszystkie ustroje wrogie wobec Żydów..
MH <logiznam@op.pl> napisał(a): > wyrwij jak±¶ laskę , dmuchnij j±.

Ostatni raz ruchałem dwa dni temu, internetowy walikoniu...

Dwa dni na głodzie?! Jak Ty to wytrzymujesz ...

MH

--

Wszystkie ustroje wrogie wobec Żydów..