Wszystkiego

Data: 2012-12-31 19:28:46
Autor: Trybun
Wszystkiego
najlepszego w Nowym Roku. Życzę wszystkim na psp szczęścia, zdrowia i wszelkiej pomyślności w życiu osobistym i upadku kapitalizmu w publicznym. Na pożegnanie starego roku wirtuoz gitary:

http://www.youtube.com/watch?v=Ot6pSrKT1oc

Data: 2012-12-31 19:45:50
Autor: abc
Wszystkiego
Dorzucę to:
http://www.youtube.com/watch?v=j5AUm_xaE9A

-)))

Data: 2013-01-01 10:32:51
Autor: Trybun
Wszystkiego
W dniu 2012-12-31 19:45, abc pisze:
Dorzucę to:
http://www.youtube.com/watch?v=j5AUm_xaE9A

-)))

Szkoda że facet z każdą nową płytą zaczyna przypominać cień samego siebie..

Data: 2012-12-31 23:21:16
Autor: pluton_
Wszystkiego
najlepszego w Nowym Roku. Życzę wszystkim na psp szczęścia, zdrowia i
wszelkiej pomyślności w życiu osobistym i upadku kapitalizmu w
publicznym

Dzieki, rowniez najlepszego.
Ale my nie mamy kapitalizmu tylko jakies nepotyzmosterowanie.

Nullification

Data: 2013-01-01 10:30:53
Autor: Trybun
Wszystkiego
W dniu 2012-12-31 23:21, pluton_ pisze:
[...]

Mamy, niestety mamy w kraju kapitalizm. Może jeden bezkarnie wyżerać drugiemu z jego miski? - Może, a więc mamy kapitalizm. Bo w skrócie na tym właśnie polega kapitalizm.

Data: 2013-01-01 12:29:54
Autor: Anatol
Wszystkiego
W dniu 2013-01-01 10:30, Trybun pisze:
[...]
Ale my nie mamy kapitalizmu tylko jakies nepotyzmosterowanie.ce
drugiemu z jego miski? - Może, a więc mamy kapitalizm. Bo w skrócie na
tym właśnie polega kapitalizm.

Zaistnienie i utrzymanie w Polsce czegoś innego niż gospodarka kapitalistyczna jest możliwe tylko poprzez krwawy ustrój totalitarny z ograniczeniami wolności obywateli (wolność słowa, zgromadzeń, demonstracji, strajków, przemieszczania się, działalności gospodarczej), rozbudowanymi służbami specjalnymi służącymi do terroryzowania większości społeczeństwa oraz limitowaniem wszystkiego wskutek "widzimisię" centralnych planistów jak też ograniczenia handlu zagranicznego i odcięcia od inwestycji zagranicznych.

Anatol

Data: 2013-01-01 15:37:15
Autor: u2
Wszystkiego
W dniu 2013-01-01 12:29, Anatol pisze:
[...]

Czyli to co dzisiaj mamy.

Data: 2013-01-02 14:42:30
Autor: Trybun
Wszystkiego
[...]

Myślisz że aż tak się różni Polska od Jugosławii? Musisz wziąc pod uwagę ciągłe zagrożenie Polski przez imperialistów, tak to oni byli dla nas Polaków śmiertelnym zagrozeniem, nie dość że wycelowane w nas mieli Pershingi i Tommahawki to jeszcze judzili i podburzali Polaków swoją dywersyjną propagandą. Tak, za większość tych "udogodnień" w PRLu śmiało możesz podziękować swoim przyjaciołom z zachodu, bo w niczym nie zagrożonej Jugosławii nic z takich rzeczy jakie wymieniłeś nie miało miejsca. Działalność gospodarczą również krytykujesz? Chłopie, w PRL aż roiło się od rzemieślników, jedyny minus to żeby taka działalność wtedy otworzyć to trzeba było się wykazać kwalifikacjami.
Centralne planowanie sprawiało że zbierano całą cebulę i każdy mógł ją kupić, a dzisiaj rolnik potrafi przyorać parę hektarów cebuli w polu, a drugi Polak musi jej szukać po śmietnikach.

Data: 2013-01-01 00:34:34
Autor: Stachu Chebel
Wszystkiego
On 31 Gru 2012, 19:28, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
[...]

Eeee tam.. Santana to nudziarz!! Tu masz prawdziwego wirtuoza gitary
(Stachu ma na imie):

https://www.youtube.com/watch?v=O8BjlJwWVqo

Data: 2013-01-01 10:31:16
Autor: Trybun
Wszystkiego
W dniu 2013-01-01 09:34, Stachu Chebel pisze:
[...]

No, przy Stanie to nawet Santana wymięka..

Data: 2013-01-01 04:12:03
Autor: Stachu Chebel
Wszystkiego
On 1 Sty, 10:31, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> Eeee tam.. Santana to nudziarz!! Tu masz prawdziwego wirtuoza gitary
> (Stachu ma na imie):

>https://www.youtube.com/watch?v=O8BjlJwWVqo

No, przy Stanie to nawet Santana wymi ka..

To jeszcze popatrz na to:

https://www.youtube.com/watch?v=S33tWZqXhnk

Byłem na jego koncercie parę lat temu w maleńkim klubie w Katowicach
(2b3). Facet grywałł ze wszystkimi wielkimi (Clapton,BBKing, etc..).
Santana to przy nich wiejski grajek.

Data: 2013-01-01 04:44:01
Autor: Stachu Chebel
Wszystkiego
On 1 Sty, 13:12, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:

> [...]

Byłem na jego koncercie parę lat temu w maleńkim klubie w Katowicach
(2b3). Facet grywałł ze wszystkimi wielkimi (Clapton,BBKing, etc..).

I jeszcze posłuchaj jak tutaj chebluje:

https://www.youtube.com/watch?v=-k8EQ1aPzcw

MOMBASA, to jego kompozycja.

Data: 2013-01-02 14:42:13
Autor: Trybun
Wszystkiego
W dniu 2013-01-01 13:44, Stachu Chebel pisze:
[...]

Pierwszy komentarz (jamesstephenlee)  pod klipem najlepiej oddaje i moja opinię, w skrócie - zaje*sty kawałek!..

Data: 2013-01-02 14:43:15
Autor: Trybun
Wszystkiego
W dniu 2013-01-01 13:12, Stachu Chebel pisze:
[...]

Właśnie takich wirtuozów najlepiej się słucha w kameralnym nastroju. W wielkim tłumie, gdzieś na stadionie można nawet nie dostrzec jego geniuszu. I bez aż takiejprzesady, Santana też jest niezły. ;-)

Wszystkiego