Wszystkiego

Data: 2013-01-01 00:34:34
Autor: Stachu Chebel
Wszystkiego
On 31 Gru 2012, 19:28, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
najlepszego w Nowym Roku. Życzę wszystkim na psp szczęścia, zdrowia i
wszelkiej pomyślności w życiu osobistym i upadku kapitalizmu w
publicznym. Na pożegnanie starego roku wirtuoz gitary:

http://www.youtube.com/watch?v=Ot6pSrKT1oc

Eeee tam.. Santana to nudziarz!! Tu masz prawdziwego wirtuoza gitary
(Stachu ma na imie):

https://www.youtube.com/watch?v=O8BjlJwWVqo

Data: 2013-01-01 10:31:16
Autor: Trybun
Wszystkiego
W dniu 2013-01-01 09:34, Stachu Chebel pisze:
[...]

No, przy Stanie to nawet Santana wymięka..

Data: 2013-01-01 04:12:03
Autor: Stachu Chebel
Wszystkiego
On 1 Sty, 10:31, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> Eeee tam.. Santana to nudziarz!! Tu masz prawdziwego wirtuoza gitary
> (Stachu ma na imie):

>https://www.youtube.com/watch?v=O8BjlJwWVqo

No, przy Stanie to nawet Santana wymi ka..

To jeszcze popatrz na to:

https://www.youtube.com/watch?v=S33tWZqXhnk

Byłem na jego koncercie parę lat temu w maleńkim klubie w Katowicach
(2b3). Facet grywałł ze wszystkimi wielkimi (Clapton,BBKing, etc..).
Santana to przy nich wiejski grajek.

Data: 2013-01-01 04:44:01
Autor: Stachu Chebel
Wszystkiego
On 1 Sty, 13:12, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:

> [...]

Byłem na jego koncercie parę lat temu w maleńkim klubie w Katowicach
(2b3). Facet grywałł ze wszystkimi wielkimi (Clapton,BBKing, etc..).

I jeszcze posłuchaj jak tutaj chebluje:

https://www.youtube.com/watch?v=-k8EQ1aPzcw

MOMBASA, to jego kompozycja.

Data: 2013-01-02 14:42:13
Autor: Trybun
Wszystkiego
W dniu 2013-01-01 13:44, Stachu Chebel pisze:
[...]

Pierwszy komentarz (jamesstephenlee)  pod klipem najlepiej oddaje i moja opinię, w skrócie - zaje*sty kawałek!..

Data: 2013-01-02 14:43:15
Autor: Trybun
Wszystkiego
W dniu 2013-01-01 13:12, Stachu Chebel pisze:
[...]

Właśnie takich wirtuozów najlepiej się słucha w kameralnym nastroju. W wielkim tłumie, gdzieś na stadionie można nawet nie dostrzec jego geniuszu. I bez aż takiejprzesady, Santana też jest niezły. ;-)

Wszystkiego