Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci.

Data: 2009-11-05 08:08:03
Autor: Tomek
Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci.
Chcem przekazać sposób postępowania, który staje się coraz bardziej popularny wśród użytkowników Internetu. Potencjał jest ogromny, a możliwości są nieograniczone. Wielkość dochodu zależy tylko od Ciebie, ponieważ sam/a ustalasz czas i program dnia. Uzyskasz ode mnie instrukcje jak postępować, aby zdobyć zainteresowanie produktem, który otrzymasz do sprzedaży.
Kontakt tomikref@wp.pl

Data: 2009-11-05 19:40:33
Autor: Kriso
Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci.
Ja chcem ale nie mogem, mam za malo czasuf ....

Data: 2009-11-06 12:25:02
Autor: marzena

Użytkownik " Tomek" <tomik...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hcu153$it1$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> ustalasz czas i program dnia. Uzyskasz ode mnie instrukcje jak postępować,
> aby zdobyć zainteresowanie produktem, który otrzymasz do sprzedaży.

- Pokaż cytowany tekst -

JESTEM ZAINTERESOWANA

Data: 2009-11-11 13:34:18
Autor: Grzegorz Brycki
marzena pisze:
[...]

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/- Ukryj cytowany tekst -
- Pokaż cytowany tekst -

JESTEM ZAINTERESOWANA

Ocuć się...

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci.