Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!

Data: 2012-12-31 03:53:43
Autor: Stachu Chebel
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!
Ja już zaczynam imprę. Jest obawa, że "12-ta" może mnie omin±ć, ale
będę się starał dotrwać. Jak na razie poszło dopiero ok. pół litra/
pysk. Jakby co, to życzę Wam JUŻ co najmniej tyle humoru i dystansu do
wszelakich politycznych pierdulamentów jak w odchodz±cym 2012..

Data: 2012-12-31 04:01:57
Autor: Stachu Chebel
On 31 Gru, 12:53, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
[...]

AHA!! I jeszcze jedno. WAŻNE !!  Nie chlejcie żadnych ciulstw od
Pepików. Ja testuję wła¶nie własn± produkcję na bazie Wielkiego
Zwycięstwa 1410!!

Data: 2012-12-31 16:13:29
Autor: pluton_
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!
Pepików. Ja testuję wła¶nie własn± produkcję na bazie Wielkiego
Zwycięstwa 1410!!

Tez napedzilem na 600-lecie Grunwaldu fajnej nalewki. Teraz ma juz 2 lata
i jest swietna.

Nullification

Data: 2012-12-31 17:13:17
Autor: Marek Czaplicki
pluton_ pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 31 grudzień 2012 16:13:

Pepików. Ja testuję wła¶nie własn± produkcję na bazie Wielkiego
Zwycięstwa 1410!!

Tez napedzilem na 600-lecie Grunwaldu fajnej nalewki. Teraz ma juz 2 lata
i jest swietna.

Dobra chłopaki. To ja też przył±cze się do życzeń. Wszystkiego dobrego  i symbolicznego pięćset gram. :)

Data: 2012-12-31 16:23:21
Autor: Wiesiaczek
On Mon, 31 Dec 2012 17:13:17 +0100, Marek Czaplicki wrote:

pluton_ pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 31 grudzień 2012
16:13:

Pepików. Ja testuję właśnie własną produkcję na bazie Wielkiego
Zwycięstwa 1410!!

Tez napedzilem na 600-lecie Grunwaldu fajnej nalewki. Teraz ma juz 2
lata i jest swietna.

Dobra chłopaki. To ja też przyłącze się do życzeń. Wszystkiego dobrego i symbolicznego pięćset gram. :)

To ktĂłry polewa?
Wybieram siÄ™ na MDM, moĹĽe podejdzie ktĂłryĹ› z flaszkÄ…? :)
Do życzeń dołączam się !

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-12-31 14:04:13
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-31 12:53, Stachu Chebel pisze:
[...]

I na wzajem - wszystkiego najlepszego w tym nowym 2013 roku i dla Ciebie, Staszek.

Data: 2012-12-31 05:58:37
Autor: Stachu Chebel
On 31 Gru, 14:04, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

> wszelakich politycznych pierdulamentów jak w odchodz±cym 2012..

I na wzajem - wszystkiego najlepszego w tym nowym 2013 roku i dla

Dzięki!! Wzajemnie!!  A tak w ogóle dla wszystkich z psp wszystkiego
naj..!!

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!