Wszystkiego najlepszego pizdziak

Data: 2021-03-08 07:14:41
Autor: Zenek Kapelinder
Wszystkiego najlepszego pizdziak
Wszystkiego najlepszego pizdziak vel runt dziura w dupie z okazji dnia kobiet. No fakt, kobietą nie jesteś ale kurwa to rodzaj żeński i pasuje do ciebie jak ulał.

Data: 2021-03-09 02:29:43
Autor: Zenek Kapelinder
kogut jako kura
wtorek, 9 marca 2021 o 07:46:10 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2021-03-08 o 16:14, kanalia Zenek Kapelinder pisze: > Wszystkiego najlepszego spadaj pokrako, oby cie POkręciło ;-)) >pizdziak zenusiusiu, jak sie miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-))) >vel runt c-vel zenuś ;-))) >dziura w dupie skąd u ciebie zenusiu to uwielbienie do "dziura w dupie"? czyzby tesknota za młodzienczymi burdelowymi czasami u hanssa? ;-))) uzywasz wciąż tego: https://tinyurl.com/534uszm9 ? ;-))) >z okazji dnia kobiet. zenusiu, cos ci sie kicika. to twój dzien, nie mój. mój jest 19 listopada albo jutro ;-))) zenusiusiu, to ty jestes "kobieta" bo dajesz zarówno tyłem (hansowi) jak i obciagasz przodem (jego psu). ;-)))
> No fakt, kobietą nie jesteś
zenusiu jestes czyms w rodzaju hybrydy, ni to dziwka ni to pedzio ;-). nie zenusiu, ty nie jestes homoseksualista, ty jesteś nędzarzem.. ;-)) homoseksualista ma furę i obżera się kawiorem. ty śmigasz na hulajnodze z kierunkowskazami, a za żarcie masz to co ukradniesz kotom na śmietniku, odkurzacz masz na sprężynę, za piec robi ci kawałek żelastwa wygrzany na słońcu, prysznic bierzesz razem z kaczkami. ;-))
>ale kurwa to rodzaj żeński
to coś takiego jak ty zenusiu. u was to rodzinna tradycja! ;-))
>i pasuje do ciebie jak ulał.
zenusiu, ze swoją przerosnietą łechtaczką ktora uwazałeś za fiutka jesteś typową burdelową damą. tak jak ta wyłupiasta z kotłowni. ;-))) tu masz prezencik godny twoich "ust": https://tinyurl.com/j7hwksu8 -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Czuję się zaszczycony że wstałeś debilu o szóstej żeby mi odpowiedzieć.

Data: 2021-03-09 13:07:36
Autor: Runt
kogut jako kura
W dniu 2021-03-09 o 11:29, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

to sie czuj pajacu, olewam cie na łeb sikiem prostym  ;-))

że wstałeś
kto rano wstaje temu staje. tobie nie staje bo niby co ma stawac? ten orzeszek ziemny;-))

debilu
debila to ty widzisz codziennie w kałuzy kiedy pijesz z niej wodę razem kaczkami ;-)))

o szóstej
a ty zenusiu co? tak jak "13 grudnia" spałeś do południa? ;-)))

żeby mi odpowiedzieć.
zenusiu, ja ci nie odpowiadam. ja sobie z ciebie jaja robie ty nadęty durniu! ;-))

tu masz od hanssa prezencik godny twego "przodu":

https://tinyurl.com/j7hwksu8

oraz "tyłu"

https://tinyurl.com/534uszm9

milego dnia zenusiu. nie zapomnij obejsc smietnikow! ;-)))

Data: 2021-03-09 06:35:57
Autor: Zenek Kapelinder
kogut jako kura
wtorek, 9 marca 2021 o 13:07:37 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Jak pizdziak vel runt dziura w dupie przeczytałem co napisałeś to ten dzień na bank jest dla mnie dobry. Gdybyś nie był debilem po tacie co mogę do szczania podnosi to byś wiedział dlaczego.

Data: 2021-03-10 07:45:37
Autor: Runt
pigsty
W dniu 2021-03-09 o 15:35, obłąkany Zenek Kapelinder pisze:
wtorek, 9 marca 2021 o 13:07:37 UTC+1 Runt napisał(a):

-- Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Jak pizdziak
zenusiu, psi bękarcie. jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-)))

vel runt
c-vel zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie takie zainteresowanie "dziura w dupie"?
czyżby tesknota za burdelowymi czasami u hanssa? ;p))

przeczytałem
samodzielnie? i zrozumiałeś "przesłanie"? no zenusiu, nie doceniłem cie. z twoim IQ <40 czyn niebywały. chyba, że jakiś szczyl na zdalnym hybrydowym ci pomogł co jest najbardziej prawdopodobne ;p-)))

co napisałeś
a co zenusiu z tego co napisałem zrozumiałes? ;-)))

to ten dzień na bank jest dla mnie dobry.
zenusiu, ciesze sie ze miales dobry dzien. tacki z kocim żarciem były pełne, a kaczki nie wyżarły wszystkiego z misek. no to mialeś szczescie ze spręzyna się zerwała. nażarłes się za wszystkie czasy. ;-))))

Gdybyś nie był debilem
zenusiu, nie jestem z twojej psiej rodziny wiec nie jestem ;-)))

po tacie
kto był twoim "tate" zenusiu, nie wiesz zenusiu?
ty nawet nie jestes  bekartem ;-)))

co mogę do szczania podnosi
zenusiu, twoj "tate" nie podnosi nogi do szczania. tak jak ty.
wiesz dlaczego prawda? ty tez kucasz jak sikasz i strzelasz koopsztala w kalesony;-)))

to byś wiedział dlaczego.
och zenusiu, oświeć mnie. wykorzystaj kierunkowskazy od hulajnogi by było jaśniej.

zenusiu, czy to prawda, ze po pijaku tłukłeś swoją żonę?

tu masz prezencik od hanssa godny twego "tyłu":

https://tinyurl.com/534uszm9 ? ;-)))

tu masz od hanssa prezencik godny twego "przodu":

https://tinyurl.com/j7hwksu8

zycze ci wielu dni zdrowia zenusiu.

bys dogorywał samotnie we własnych odchodach ;-)))

nie obrażaj się zenusiu. wszyscy cię lubimy.

na pl.misc.budowanie zwłaszcza ;-)

Data: 2021-03-10 06:00:21
Autor: Zenek Kapelinder
pigsty
środa, 10 marca 2021 o 07:45:39 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Po raz kolejny mnie mile zaskoczyłeś pizdziak vel runt dziura w dupie. To że sram na ciebie debilu, synu peta i dulawki, z góry nie jest żadną tajemnicą. A ty tak jak byś się chciał zaprzyjaźnić poświęcasz mi codziennie z pół godziny swojego chuja wartego życia. Wstajesz jak wszyscy normalni ludzie jeszcze śpią i mi odpisujesz.

Data: 2021-03-11 08:21:05
Autor: Runt
creep
W dniu 2021-03-10 o 15:00, psychol Zenek Kapelinder pisze:
środa, 10 marca 2021 o 07:45:39 UTC+1 Runt napisał(a):
/.../
nie obrażaj się zenusiu. wszyscy cię lubimy.

na pl.misc.budowanie zwłaszcza ;-)
-- Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Po raz kolejny mnie mile zaskoczyłeś
och zenusiu! nie mów, że zaskoczyłem cie kiedy szamotałeś swoją zaropiałą łechtaczkę! ;-)))

pizdziak
i co zenusiu, osiagnąłeś jakiś orgazm? ;-)))

vel runt
c-vel zenek ;-)))

dziura w dupie.
skąd u ciebie zenusiu to zamiłowanie do "dziura w dupie"?
skatologia czy tęsknota za burdelowymi czasami u hanssa? ;-)))

To że sram na ciebie debilu,
zenusiu, srasz to w swoje kalesony. zanim wstaniesz z wyrka. ;-)))

synu peta i dulawki,
synu kozy i osła ;-)))

z góry nie jest żadną tajemnicą.
zenusiu, nie interesuje mnie co robisz w tym pożydowskim mieszkaniu. mieszaksz tam od wielu pokolen więc możesz nawet srać po kątach ;-)))

A ty tak jak byś się chciał zaprzyjaźnić
zenusiu, nie pochlebiaj sobie. zaprzyjaźnić? z takim bydlakiem jak ty? ty nawet psa nie masz a jedynymi twoimi przyjaciółmi są wszy łonowe.

poświęcasz mi codziennie
POświęcam? zenusiu, nie pochlebiaj sobie ;-)))

z pół godziny
ciesze się, że moje ambaje na twój temat pozwalają ci w czasie czytanie osiągać orgazm ;-)))

swojego chuja wartego życia.
coż zenusiu jest warte twoje życie? jesteś samotny jak strach na wróble, nie masz psa, nie masz żony, dzieci, rodziny. cierpisz na kompleks małego członka i jedynym co cię trzyma przy życiu to "mądrości" które wysyłasz na "grupy dyskusyjne" by udowodnić sobie że jesteś coś wart. jestes zenusiu zerem, ludzkim odpadem nie godnym kopnięcia cię w tyłek.

Wstajesz
kto rano wstaje temu staje. tobie zenusiu c-vel kogutek nie staje bo co ci ma stawać? ten orzeszek zaropiały ziemny?

jak wszyscy normalni ludzie jeszcze śpią
normalni ludzie śpią w godz 22-06. ty zenusiu tak jak twój idol "13-tego grudnia spałem do południa" zrywasz się o 15-tej i z drżeniem brudnych łap wytrzeszczając zaropiałe oczęta szukasz czy ktoś coś ci "odpowiedział". adrenalina ci buzuje jak twoja koza opalana węglem.
komu by dopier...ć? komu by doje..ć? ktoś ma inne zdanie niż ty - "debil", ktoś ci "odpowiedział" nie tak jak tego chciałeś - "przygłup".

POznajesz zenusiu:

"Podstawówkę za kury musiałeś uzyszkodnik skończyć. Te twoje zajebiście traumatyczne opowieści normalnie dobijają śmiechem jaki wywołują."

"Przypierdalam się teraz do ciebie że swoją zasyfiłą gębę o mnie wycierasz. Jak spytam czy mi ciebie nie ma w domu to twoja żona daje dupy każdemu kto się nawinie to będziesz się czepial jaki ja niewychowany jestem?"

zenusiu ty jesteś chory psychicznie!!!

twoje ambaje które uważasz za swoje "mądrości" są najlepszym przykładem, że jesteś chory psychicznie. zenusiu, sądzę, ż lobotomia może cię uratować. medycyna zna takie przypadki.

i mi odpisujesz.
zenusiu c-vel kogutek, ja ci nie odpisuje. jesteś internetowym bytem usiłującym zaistnieć w fikcyjnym świecie. w realu jesteś nędzną kreaturą z zaburzeniami psychicznymi.

zenusiu, sprobuj tu:

https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy

Data: 2021-03-11 05:25:39
Autor: Zenek Kapelinder
creep
czwartek, 11 marca 2021 o 08:21:08 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
>A ty tak jak byś się chciał zaprzyjaźnić
zenusiu, nie pochlebiaj sobie. zaprzyjaźnić? z takim bydlakiem jak ty? ty nawet psa nie masz a jedynymi twoimi przyjaciółmi są wszy łonowe. > poświęcasz mi codziennie POświęcam? zenusiu, nie pochlebiaj sobie ;-))) >z pół godziny ciesze się, że moje ambaje na twój temat pozwalają ci w czasie czytanie osiągać orgazm ;-))) > swojego chuja wartego życia. coż zenusiu jest warte twoje życie? jesteś samotny jak strach na wróble, nie masz psa, nie masz żony, dzieci, rodziny. cierpisz na kompleks małego członka i jedynym co cię trzyma przy życiu to "mądrości" które wysyłasz na "grupy dyskusyjne" by udowodnić sobie że jesteś coś wart. jestes zenusiu zerem, ludzkim odpadem nie godnym kopnięcia cię w tyłek. > Wstajesz kto rano wstaje temu staje. tobie zenusiu c-vel kogutek nie staje bo co ci ma stawać? ten orzeszek zaropiały ziemny?
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
pizdziak vel funt ciut w dupie to twoja ksywka. Nie ja wymyśliłem ja dla ciebie. I ja tylko zmodyfikowałem aby łatwiej mi było jej używać. Skąd u ciebie przekonanie że czytam to co napisałeś skoro nikt nie czyta.

Data: 2021-03-12 07:51:27
Autor: Runt
creep
W dniu 2021-03-11 o 14:25, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, jak tam się miewa twoja ropiejąca łechtaczka.
budzik cię porzucił, master nie kwapi sie... masz marne dni ;-)))

vel
c-vel zenek

funt
zenusiu, mozesz o funtach tylko marzyć ;-)))

ciut w dupie
zenusiu, nie wiem czy hanss cię ładuje "ciut" czy "na maxa", ale to wasz problem girles. ;-)))

to twoja ksywka.
POważnie? aj waj! aj waj!

Nie ja wymyśliłem
pewnie, że nie ty. ty jesteś za tępy! ;-)))

ja dla ciebie.
och zenusiu! zenusiu! jakże musiałes się trudzić! ;-)))

I ja tylko zmodyfikowałem aby łatwiej mi było jej używać.
POważnie? "zmodyfikowałeś"? ;-)))

zenek, cwel z butelką kefiru w odbycie - pamiętasz? ;-)))

ukradłeś mi zenusiu i "zmodyfikowałeś" ;-)))

złodziej! złodziej! ;-)))

Skąd u ciebie przekonanie że czytam to co napisałeś
zenusiu, mało mnie obchodzi czy "czytasz". ;-)))

skoro nikt nie czyta.
POważnie? ;-)

zapisałes się:

https://pacjent.gov.pl/system-opieki-zdrowotnej/szpitale-psychiatryczne-i-rzecznicy