Wszystkiemu winni Niemcy... ;}

Data: 2009-08-18 07:24:55
Autor: Tzva Adonai
Wszystkiemu winni Niemcy... ;}
.... a miałem sir Peresa za wybitnie mądrego faceta...

***

Izrael popiera Rosję: tylko Niemcy winni wojny.

Prezydenci Rosji i Izraela, Dmitrij Miedwiediew i Szimon Peres wydali
wspólne oświadczenie z okazji 70. rocznicy wybuchu II wojny światowej,
w którym wyłączną odpowiedzialnością za jej rozpętanie obarczyli
Niemcy.

"Wyrażamy głębokie oburzenie z powodu prób negowania ogromnego wkładu,
wniesionego przez naród rosyjski i inne narody Związku Radzieckiego w
zwycięstwo nad hitlerowskimi Niemcami" - oznajmili prezydenci.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Izrael-popiera-Rosje-tylko-Niemcy-winni-wojny,wid,11408552,wiadomosc.html?ticaid=18968

Data: 2009-08-19 07:34:30
Autor: konserwator
Wszystkiemu winni Niemcy... ;}

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:35c173ba-8e75-4a52-b839-fa0ccfa485d6o6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

powinni podkreslic jeszcze wklad niemieckich antyfaszystow np. goeringa, himmlera czy nawet hitlera!

Wszystkiemu winni Niemcy... ;}